Husk meg
Brukernavn
Passord

Det gikk bra med Simen Rafn

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 mai 10, 21:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vidalon "beklager".

Tur det var feil link. kommer bare til drillo forsvarer Jarlstein

Hehe. Godt jobba. Det er rettet opp nå. Laughing

Fikk opp det sammenTongue out

 

http://www.f-b.no/sport/fikk-sjokk-da-jeg-sa-bildet-av-taklingen-1.5317195

 

men fant denne på F-b


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 mai 10, 23:44

Opprinnelig postet av Welhaven
Har ikke akkurat trakasert han da. Var jo ganske uskyldig melding, også er han jo i offentlighetens søkelys når han driver med det han gjør, så føler ikke så veldig på det. Ville han absolutt forhindret det, ville jeg starta med skjult nummer! Dessuten tikker det sikker inn noen SMS bra Mossinger hvis han har gjort en god kamp, så er vel en slags balansegang på det hele uansett.

Mener at du svever fryktelig på grensen til trakasering. Selv om han er i offentlighetens søkelys gir det deg ingen rett til å sende slike meldinger, selvom du sikkert mente det i beste mening.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 mai 10, 09:43

Opprinnelig postet av endre

Mener at du svever fryktelig på grensen til trakasering. Selv om han er i offentlighetens søkelys gir det deg ingen rett til å sende slike meldinger, selvom du sikkert mente det i beste mening.

Jeg har såklart ingen rett til å sende en slik melding, men når nummeret hans er tilgjengelig for alle, så har han heller ikke noe imot at hvem som helst kan finne han og se opplysningene hans.

Og angående trakassering - jeg ser hvor du vil hen. Synes derimot ordet blir litt kraftig når det egentlig ikke er noe annet enn en bemerkning på hans handling, og ikke noen bemerkning på han som person.

I det store og det hele kan jeg jo fint la vær å sende slike meldinger, men jeg blir bare helt sinnsykt provosert av episoden og enkelte kommentarer etter episoden.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 mai 10, 10:43

Her er hva aftonbladet.se skriver om taklingen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 mai 10, 21:40

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 10, 23:05
Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av endre

Mener at du svever fryktelig på grensen til trakasering. Selv om han er i offentlighetens søkelys gir det deg ingen rett til å sende slike meldinger, selvom du sikkert mente det i beste mening.

Jeg har såklart ingen rett til å sende en slik melding, men når nummeret hans er tilgjengelig for alle, så har han heller ikke noe imot at hvem som helst kan finne han og se opplysningene hans.

Og angående trakassering - jeg ser hvor du vil hen. Synes derimot ordet blir litt kraftig når det egentlig ikke er noe annet enn en bemerkning på hans handling, og ikke noen bemerkning på han som person.

I det store og det hele kan jeg jo fint la vær å sende slike meldinger, men jeg blir bare helt sinnsykt provosert av episoden og enkelte kommentarer etter episoden.

Hvis kun 1000 lidenskapelige FFK-patrioter hadde gjort som Welhaven, og 1000 er kun en liten del av FFK´s lidenskapelige supportere, ja så hadde vel mottakeren av tekstmeldingene kanskje følt det som trakassering. Jeg overlater til media til å forfølge "synderne", det er de flinke til, bør vel ikke ha hjelp av oss.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24