Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss - Fredrikstad (søndag 23. mai kl. 1600)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 14 mai 10, 21:47
Endret: 25 mai 10, 12:06
Endret av: ffk1903

Første pinsedag er det duket for et nytt lokaloppgjør. De som velger å sitte har nå mulighet for billettkjøp her:

http://www.billett24.no/

Vet at mange hater Melløs. Derfor er det kanskje greit at flest mulig Fredrikstad supportere, som ikke gidder å bli gjemt bak et sleggenett, fyller disse sitteplassene så fort som mulig.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 14 mai 10, 22:16

Slik jeg har forstått det, så brukes ikke tribunen bak mål lenger.. ståplassene vi får tildelt er på langsiden, samt at vi har fått tildelt et sitteplass felt på hovedtribunen.

http://plankehaugen.no/default.asp?ArtID=415


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 mai 10, 13:03

Opprinnelig postet av becks723

Slik jeg har forstått det, så brukes ikke tribunen bak mål lenger.. ståplassene vi får tildelt er på langsiden, samt at vi har fått tildelt et sitteplass felt på hovedtribunen.

http://plankehaugen.no/default.asp?ArtID=415

Noen som vet hvilket felt på sittetribunen FFK-tilhengerne er tildelt? Og noen som vet sikkert hvor plankehaugen blir plassert? Har allerede kjøpt sitteplasser, forøvrig etter tips fra Gøran på facebook, så håper de plassene er i nærheten av eller sammen med mange FFK-fans. Frykter nå at det er sammen med Mossetilhengere, og Gøran Karlsen da! hehe. Når det er sagt så tror jeg FFK-fans kommer til å være i flertall på meste parten av tribunen uansett.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 mai 10, 13:29
Endret: 16 mai 10, 22:00
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Når man går inn på kampen på billett24 så går det ikke ann å velge felt E, så da er det vel kanskje det feltet som plankehaugen har fått tildelt da? For billettene til plankehaugen kan man jo kun kjøpe på 1903. Jeg har kjøpt billetter på B2, er omtrent midt på hovedtribunen, litt til venstre sett fra gressmatta, så bør hvertfall se veldig bra, men hadde vært koselig om flere FFK-fans erobrer dette feltet da. Laughing

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 10, 21:04

Noen som har oversikt over antall solgte billetter? Vil det være mulig å kjøpe billett på stadion før kick off tru?

Moss tapte borte mot Trysil idag med hele 2-4...Denne kampen blir uansett helt åpen, og 3 poeng her av FFK ville i mine øyne vært knallsterkt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 17 mai 10, 16:56

Nå skal ikke jeg være så ille vrang her, MEN: hva skjer med å kreve 160kr for ikke-medlemmer og 100kr for medlemmer.

Rutebussen til moss koster: 50,- hver vei. (for voksen - billigere for studenter)
Toget til moss koster: 78,- hver vei. (for voksen - billigere for studenter)

Litt merkelig at det skal være så "dyrt" å reise inn til et lokaloppgjør som burde være ganske så "morsomt" å få med seg. Forstår vel egentlig om tanken er at "det er mange som kjører sjæl", men den prisen oppfordrer ikke akkurat til "kjør kollektivt".

Ellers så er jeg ferdig med eksamen rundt den tiden og satser på å få tatt turen inn iallefall. =)

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 mai 10, 18:17
Opprinnelig postet av madcow

Nå skal ikke jeg være så ille vrang her, MEN: hva skjer med å kreve 160kr for ikke-medlemmer og 100kr for medlemmer.

Rutebussen til moss koster: 50,- hver vei. (for voksen - billigere for studenter)
Toget til moss koster: 78,- hver vei. (for voksen - billigere for studenter)

Litt merkelig at det skal være så "dyrt" å reise inn til et lokaloppgjør som burde være ganske så "morsomt" å få med seg. Forstår vel egentlig om tanken er at "det er mange som kjører sjæl", men den prisen oppfordrer ikke akkurat til "kjør kollektivt".

Ellers så er jeg ferdig med eksamen rundt den tiden og satser på å få tatt turen inn iallefall. =)

Ganske så enig med deg. Vill ikke si at du er vrang eller vanskelig. hehe Jeg skal ihvefall kjøre privat bil. Skal fylle bilen min med folk, så da blir det ikke så dyrt som å ta bussen med PH.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 17 mai 10, 23:19

Terminlista på ffksupporter.net påstår kampen går mandag 24.05, alle andre steder inkl ffk's hjemmeside sier søndag 23.05. Regner med at det siste er riktig?

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my second best moment of 2010! We are going up!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 17 mai 10, 23:36

Rettet opp. Takk Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 mai 10, 16:45
Blir deilig å vinne over kråkene ass! Mmmm..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 mai 10, 22:40

Opprinnelig postet av Welhaven
Blir deilig å vinne over kråkene ass! Mmmm..

Nå får vi vente til kampen er over før vi sier at vi har vunnetWinkMoss har ikke gjordt det så værst til nå.Men seff går vi for en seierSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mai 10, 01:50

Det store spørsmålet er jo om Staw eller Masalin blir klar til kampen. Blir de ikke det, hva da ? Utespiller i mål ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 mai 10, 01:56

Staw er mye skadet.Det er veldig syndFrown

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 mai 10, 06:38

Opprinnelig postet av kratos

Det store spørsmålet er jo om Staw eller Masalin blir klar til kampen. Blir de ikke det, hva da ? Utespiller i mål ?

Junior Lars Erik Johanessen vokter buret hvis ikke Staw eller Masalin blir klare.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 mai 10, 08:32

Opprinnelig postet av kjell-H

Nå får vi vente til kampen er over før vi sier at vi har vunnetWinkMoss har ikke gjordt det så værst til nå.Men seff går vi for en seierSmile

Kloke ord. Vi kan ikke ta noe på forskudd her. Moss slo Bodø/Glimt, husk det, og mot oss har de sikkert motivasjonen i orden!

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 10, 08:50
Endret: 20 mai 10, 08:51
Endret av: Patrioten

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 mai 10, 11:02

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kratos

Det store spørsmålet er jo om Staw eller Masalin blir klar til kampen. Blir de ikke det, hva da ? Utespiller i mål ?

Junior Lars Erik Johanessen vokter buret hvis ikke Staw eller Masalin blir klare.

 

Hm. Våres tynne stall begynner å gjøre seg gjeldene, akuratt nå som jeg har begynt å få et ørlite håp/tro etc om opprykk i år.. Undecided

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mai 10, 13:57

hvorfor kunne vi ikke brukt  Fredrik Tervaniemi ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 mai 10, 13:58

Fordi han har amatørkontrakt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 mai 10, 13:58
Endret: 20 mai 10, 13:59
Endret av: JipJap

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor kunne vi ikke brukt  Fredrik Tervaniemi ?

Han er på amatørkontrakt og kan dermed ikke spille i adecco.

Edit: Juks



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3