Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss - Fredrikstad (søndag 23. mai kl. 1600)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 mai 10, 18:10

Opprinnelig postet av Knuty

Kommentatorene nevnte etterhvert at de fikk høre at det ikke var noe alvorlig med Rafn i alle fall, uten å presisere dette noe mer.

Det var da enda godt. Med litt uflaks hadde leggen gått.

Håper virkelig Aune & co har åndsnærværelse nok til å legge inn et krav om at NFF ser på hendelsen, slik at Vidalon kan få sine rettmessige kamper på tribunen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 10, 18:13
Endret: 23 mai 10, 18:13
Endret av: Holters

På tide at Aune får litt ros for sine taktiske disposisjoner også eller??

Genistrek med Askar på topp. Han var banens desidert beste i dag!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 mai 10, 18:13

Opprinnelig postet av Tøfflus

Håper virkelig Aune & co har åndsnærværelse nok til å legge inn et krav om at NFF ser på hendelsen, slik at Vidalon kan få sine rettmessige kamper på tribunen.

Helt enig der, den bør absolutt bli sett på i ettertid. Ser ingen grunn til at dette ikke vil bli gjort.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mai 10, 18:16

Opprinnelig postet av Holters

På tide at Aune får litt ros for sine taktiske disposisjoner også eller??

Genistrek med Askar på topp. Han var banens desidert beste i dag!

Det var herlig å se Askar i dag som spiss. Veldig bra kamp! Vil også rose Wallace som leverer soleklart årsbeste etter min mening.

Det eneste jeg har å utsette på Aune i dag er at han byttet innpå Ramberg og Valencia. Man skulle ha byttet innpå Becken og Mulac synes jeg. Becken hadde fortjent sin debut i dag.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 mai 10, 18:18

Det forutsetter som regel at laget forseelsen ble begått mot, leverer inn en klage - eller at medieoppmerksomheten rundt situasjonen er stor. Sistnevnte tror jeg ikke vi skal håpe for mye på etter en kamp hvor så mye mer skjedde. Tror fristen for å klage er 24 timer, så send mail til den sportslige ledelsen og be Aune ringe forbundet.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 23 mai 10, 18:20
Jeg er enig i at vi må skryte av Aune for å sette Asker på topp, er også enig i at Askar var den beste i dag. At han løp fra "hele Moss" som førte til rødt kort og farlig frispark avgjorde kampen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 10, 18:23
Opprinnelig postet av kratos

Hm. Merkelig oppsett. Askar som spiss og Odi på benken......

Meget lurt er vel fasitsvaret..

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 mai 10, 18:24

Av alle årets svinetaklinger må Vidalon komme høyt opp på lista. Utrolig at dommeren ikke ser det. Slik jeg oppfatter det står han ikke langt unna???


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 mai 10, 18:24
Det er helt klart at episoden med Rafn MÅ få konsekvenser for Vidalon. Det var jæ.... å se på. Ellers ville jeg n0k hatt inn et par av de unge ved bytten da de var såpass sene. Man Aune blir ihvertfall bedre og bedre. Artig å se Askar kødde sånn med tidligere lagkamerater. Skal bli morro å se spillerbørsen nå.Kan det være en riktig konstellasjon med Asgar der framme ?

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 mai 10, 18:29

Synes Aune gjorde et godt valg ved å spille med Tegstrøm/Askar idag :-)

Synes FFK har spilt meget godt i det siste, og vi er på gang synes jeg. FFK har kommet seg betraktelig, og vi ligger fortsatt to poeng foran skjema enn det vi gjorde i 2003. Moss klarte ikke å få til stort, men scoret to pene scoringer ved Klausen, Klausen er et av Moss sine farlig våpner. Men vi klarte å ro det her i land.

Dog er jeg enige om at noen unge skulle kommet inn istedet for Ramberg og Valencia, men men. Vi har vunnet og skremt bort mossespøkelset :D Deilig.. Gratulerer med tre poeng. Nå blir det fest og en likør etter maten ;)

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 mai 10, 18:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

...så send mail til den sportslige ledelsen og be Aune ringe forbundet.

 

Dette er nu gjort.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 10, 19:03
Opprinnelig postet av Holters

På tide at Aune får litt ros for sine taktiske disposisjoner også eller??

Genistrek med Askar på topp. Han var banens desidert beste i dag!

Hiver meg på den!! Smart trekk av Aune!

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mai 10, 19:09

Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Holters

På tide at Aune får litt ros for sine taktiske disposisjoner også eller??

Genistrek med Askar på topp. Han var banens desidert beste i dag!

Hiver meg på den!! Smart trekk av Aune!

 

Må innrømme at jeg ble litt paff da jeg så lagoppstillinga, men der traff Aune spikeren. La oss håper at Aune har lært seg taktikk og at han fortsetter slik Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mai 10, 19:19

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Holters

På tide at Aune får litt ros for sine taktiske disposisjoner også eller??

Genistrek med Askar på topp. Han var banens desidert beste i dag!

Hiver meg på den!! Smart trekk av Aune!

Må innrømme at jeg ble litt paff da jeg så lagoppstillinga, men der traff Aune spikeren. La oss håper at Aune har lært seg taktikk og at han fortsetter slik Cool

Igjen Kratos - Aunes taktikk i dag kunne gått åt skogen, og da hadde han vært håpløs.

Det er ofte tilfeldigheter hva som funker og hva som ikke funker, men flott at Aune prøver ut noe som garantert har funka bra på trening.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 10, 19:39

ffksupporter.nets spillerbørs: Moss - FFK

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 mai 10, 19:54

Faan i meg en stygg takling ja. Ser ut som ankelen til Rafn får seg en skikkelig trøkk.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 mai 10, 20:03

Moste Moss med målfest

Fantastisk seier! Bare så synd vi ikke scorer et par til når vi hadde sjansen og i steden lar de pynte på resultatet. Å score fem mål i en kamp etter det dobbelte på åtte ganger så mange kamper er et steg i riktig retning. Får håpe at vi kan klare å bygge opp en skikkelig målforskjell også nå, gjerne med et par storseire mot lag vi spillemessig er mye bedre, men hvor vi ikke setter sjansene.

Denne seieren skal smake godt i hvert fall en ukes tid!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 23 mai 10, 20:05

Faan i meg en stygg takling ja. Ser ut som ankelen til Rafn får seg en skikkelig trøkk.[/quote]

Hvor var Simens lagkamerater i etterkant? hvorfor får ikke svinet 5 lynforbanna FFK-spillere opp i trynet etter det overfallet? Hvorfor blir ikke dommeren omringet? Dette har ingen ting med disiplinert opptreden å gjøre, i slike situasjoner MÅ gutta stå opp for hverandre. Noen MÅ hevne slike ting som dette.

Forøvrig: Utrolig deilig. Masse kredit til Aune. Han er en trener som setter FFK foran hensynet til sin egen CV. På sikt gir det resultater; matcher unge spillere, tør å benke de mer etablerte når det trengs, gjør endringer, overrasker. Ikke akkurat bortskjemt med taktiske vrier under Grønis og Keiko,


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 mai 10, 20:19

Jeg er også overrasket over at dommeren ikke ga rødt kort.

Først trodde jeg han ikke dømte på den på grunn av at Simen fikk avfyrt skuddet (som vel også er feil, ettersom man ikke skal dømme fordel av ball for forseelser innenfor 16-meteren), men når jeg ser situasjonen igjen virker det som han ikke får den med seg.

Jeg tror uansett ikke taklingen er stygg nok til at NFF vil gå inn og sanksjonere overfor spilleren.

Det viktigste er uansett at Rafn, som forøvrig spilte en god kamp, blir frisk så fort som mulig!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 mai 10, 20:24
Opprinnelig postet av solano2

Faan i meg en stygg takling ja. Ser ut som ankelen til Rafn får seg en skikkelig trøkk.

Jeg kan ikke fatte at man kan unngå brudd eller stygge leddbåndsskader når man ser hvordan denne ankelen ser ut på bildet til Solano. Vi krysser fingrene, men det ser jo helt for jæv..g ut. Gjerningsmannen bør i alle fall utestenges i flere kamper. Huff, så dårlige dommere det er i adecco.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340