Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss - Fredrikstad (søndag 23. mai kl. 1600)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 10, 10:05

Opprinnelig postet av Plankehue

hehe fant denne linken på mosse forumet Tongue out

http://www.f-b.no/ffk/moss-er-fotballbyen-i-ostfold-1.1894007

Og nå snakker Mossingene om at hovmod er for fall??? hahaha

 

Vel, de hadde jo rett, bare at hovmodet rammet dem selv Cool

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mai 10, 11:42

Opprinnelig postet av Plankehue

hehe fant denne linken på mosse forumet Tongue out

http://www.f-b.no/ffk/moss-er-fotballbyen-i-ostfold-1.1894007

Ojojojojojojoj... Der var det jaggu skivebom på alle punkter. Han skjøt ikke engang på riktig skive.

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 25 mai 10, 13:33

Apropos skyte på feil skive: Hørt om skytteren som fikk anvist ni tiere og en åtter, og ropte ut "HVEM VAR DET SOM SKJØT BOM I SKIVA MI?"

Artig at noen fiska opp den gamle artikkelen, forresten. Har flira godt av den gjentatte ganger de siste sju åra.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 mai 10, 17:14

http://www.moss-avis.no/sport/krakevingen-ble-nektet-a-bruke-dette-banneret-1.5313526

Ha ha ha, skal si hatet sitter dypt hos enkelte:

- Dette er en kamp med utrolig mye følelser, vi rykker heller ned enn å tape mot Fredrikstad.

Jeg lurer på hvem her inne som heller vil rykke ned enn å tape mot Sarp eller Moss på Stadion. Jeg tar gjerne et tap mot begge, så lenge vi havner foran begge på tabellen, da gjerne et opprykk.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 25 mai 10, 18:00

Kampen på søndag var cupfinale for Moss. Det virker som sesongen for enkelte kråker kunne vært reddet med seier i den kampen, samme hvor ille resten av sesongen går.

Det er jo en lillebrormentalitet som selv smurfene med sin kvalik-dvd og teiplapper med "den andre byen" ikke er i nærheten av.

Jeg synes det er morsomt.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 mai 10, 18:54

De som vil se hele overkjøringen en gang til, kan åpne denne linken Cool

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 25 mai 10, 19:45
Opprinnelig postet av Tøfflus

Det er jo en lillebrormentalitet teiplapper med "den andre byen" ikke er i nærheten av.

Jeg synes det er morsomt.

 

Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 25 mai 10, 19:53

Opprinnelig postet av foyn
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)

Her er det viktig å få fakta korrekte... "Det andre laget", har dem brukt. Artig at du som særping har lagt merke til det forresten :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 25 mai 10, 20:10
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av foyn
Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)

Her er det viktig å få fakta korrekte... "Det andre laget", har dem brukt. Artig at du som særping har lagt merke til det forresten :)

Keep your friends close, but your enemies closer.. Har da ikke sluttet å følge med selv om idol-dyrkelsen tok slutt når allan olsen forlot sentraliddrettsanlegget

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 26 mai 10, 10:29

Opprinnelig postet av foyn

Det er jo nesten like patetisk og umorsomt som om f.eks storebror FFK skulle bruke "den andre byen" i offisiell resultatservice på stadion.................. Nei, forresten det har de jo allerede gjort ;-)

Personlig synes jeg sånt er barnslig. Dog kan jeg ikke huske at dette har skjedd på noen kamper jeg har vært på (dog begrenser det seg til 5-6 kamper i året siden jeg bor i Trondheim). Er dette nytt av året?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 26 mai 10, 10:48

Opprinnelig postet av Tøfflus

Er dette nytt av året?

De brukte "Det andre laget" på forrige hjemmekamp. Første gang jeg har sett det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 26 mai 10, 11:08

Åja, rett i etterkant av at avisa hadde skrevet om disse "andre byen"-klistremerkene altså, og ikke noe man har sagt regelmessig. Da synes jeg faktisk det er greit, men ikke om det blir en vane.

Jeg tror forøvrig sarpingene tåler såpass, akkurat som jeg ikke tror så mange i Fredrikstad mister nattesøvnen over de nevnte klistremerkene.

.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f