Husk meg
Brukernavn
Passord

Ishockey-VM

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 mai 10, 08:14
Opprinnelig postet av Knuty

Nok en liten overraskelse, Tsjekkia slo Canada, og Norge er definitivt ute.

Var vel ikke noe særlig overraskelse. Canada har bare en spiller igjen fra OL gullet og Tsjekkia er sterke. Men nesten like greit at norge røk ut etter prestasjonen mot canada og latvia. Fortjener ikke å gå videre da.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 mai 10, 15:06

Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av Knuty

Nok en liten overraskelse, Tsjekkia slo Canada, og Norge er definitivt ute.

Var vel ikke noe særlig overraskelse. Canada har bare en spiller igjen fra OL gullet og Tsjekkia er sterke. Men nesten like greit at norge røk ut etter prestasjonen mot canada og latvia. Fortjener ikke å gå videre da.

LITT overraskende er det. Norge slo Tsjekkia, så går Norge på et tap av dimensjoner mot Canada, og så slår Tsjekkia Canada. Det er ikke veldig oppsiktsvekkende, men litt Tongue out

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 mai 10, 19:03

Opprinnelig postet av Scout

LITT overraskende er det. Norge slo Tsjekkia, så går Norge på et tap av dimensjoner mot Canada, og så slår Tsjekkia Canada. Det er ikke veldig oppsiktsvekkende, men litt Tongue out

Dessuten slo Norge Sveits, som i sin tur slo Canada 4-1.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 mai 10, 13:02

Dette sier bare at Norge overrasker positivt litt oftere enn tidligere. Det er positivt. Dog innfridde vi ikke i den ene kampen i mellomspillet hvor vi var favoritter, mot Latvia som hadde et svakt VM.

Gleder meg til finalen i kveld. Tsjekkia kom dit på rimelig dramatisk vis (utligning sekunder før slutt, for så å vinne straffekonkurransen), mens Russland fikk jevnere kamp av tyskerne enn ventet. 2-1 skal ikke Tyskland skjemmes over. De fikk atskillig mer bank av russerne i 1945.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 23 mai 10, 23:05

Gratulasjoner går i retning Tsjekkia. Et grytidlig mål (etter bare 20 sekunder av kampen) og imponerende forsvars- og keeperspill sørget for seier 2-1 og et nytt VM-gull til tsjekkerne.

Litt kontroverser ble det også. Tsjekkias andre mål var et skudd som skiftet retning på en tsjekkisk skøyte, men ble godkjent (så riktig ut, skøyta var ikke aktiv) - og i tredje periode slapp først russerne unna en stygg takling mot hodet (som luktet tidlig dusj), før de fikk en ganske streng 5+20 mot seg for noe som så ut som en grei, om enn noe lav, rumpetakling mot Jagr. I min bok var det der 2 min for interference og ikke mer.

Men russerne sto av den, og med tre minutter igjen pådro tsjekkerne seg en tominutter, like etterpå en til, så russerne tok ut keeper og spilte 6 mot 3 en liten stund, inntil de reduserte til 2-1. Men etter det fikk de ikke til noe mer press og tsjekkerne holdt unna.

Vi gratulerer igjen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340