Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad FK - Strømmen IF (Søndag 09. mai 18:00)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 07 mai 10, 09:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av IxiO

Jeg har sett kampen på nytt. 

Hvor da? Går det å se Nybergsund-FFK på nytt?



Tatt opp med ett fraps liknende program som jeg ikke husker navnet på i farten.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 mai 10, 09:56

Ok. Sånt skjønner ikke jeg noe av. Laughing


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mai 10, 10:51
Det ville kanskje vært en idé? Kunne vært artig å tatt opp alle kampene og lagret dem på en dedikert hjemmeside da..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 07 mai 10, 12:40

Opprinnelig postet av Welhaven
Det ville kanskje vært en idé? Kunne vært artig å tatt opp alle kampene og lagret dem på en dedikert hjemmeside da..


Men, da kommer spørsmålet om du bryter noen slags copyright lov. Det er helt fy fy når det gjelder TV2 Sumo, men hvordan det er med NRK vet jeg ikke.

Noen som vet ?

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mai 10, 12:43

Er det vettu.. Hmm.. NRK er jo fritt og gratis uansett, så hvis man bruker det igjen uten å prøve å tjene penger på det, så skal det vel ikke være noe sak ser jeg for meg?

Og er det forresten NRK som i det hele tatt gjør filmingen? Bare ser for meg at jeg har lest et eller annet sted at FFK hadde eget web team som filmet - kan godt hende jeg tar ting ut i feil sammenheng.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 mai 10, 13:02

Det er ikke lov. Er det noen som skal legge det ut, så må det være NRK, som har rettighetene, eller noen som har inngått en avtale med NRK om det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 mai 10, 13:03

Opprinnelig postet av Rey

Det er ikke lov. Er det noen som skal legge det ut, så må det være NRK, som har rettighetene, eller noen som har inngått en avtale med NRK om det.

Da forsvant jo den planen rett i dass! :-) Hehe..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 07 mai 10, 13:10

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Rey

Det er ikke lov. Er det noen som skal legge det ut, så må det være NRK, som har rettighetene, eller noen som har inngått en avtale med NRK om det.

Da forsvant jo den planen rett i dass! :-) Hehe..

Uff, kjedelig. Jaja sånn er det, man betaler ikke tv lisens for ingenting... ehm eller ?

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 08 mai 10, 02:20

Kunne tenke meg å benka både Andersson og Tegan! og prøvd dino og eventuelt odi på topp! Sånn som de to svenskene har prestert hittils, har vi ingenting å tape på dette. Dino kan vinne dueller mens odi bare løper ;)

Andersson viser en holdning som ikke er verdt drakta han har på! Om ikke han skjerper seg i løpet av de 2-3 neste kampene, kunne jeg seriøst tenke meg en degradering til 2 laget eller noe slikt. Og da kan det være det samme om han tjener 1 million i året! Slappe holdninger vil jeg ikke se!

---------------------------

Samhold


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 mai 10, 08:25

Man degraderer ikke toppscoreren vel, hallo... Men At han har en spillestil som ser slapp ut skal jeg være enig i.

La oss gi dem ro i de neste to "enkle" hjemmekampene. Der blir det 6 poeng og vi er i toppen.

Blir det ikke 6 poeng så.........

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 10, 09:01

Vil se detta laget:

                       Staw

Vidar   Ophaug  Rajo    Wallace

Valencia Hansi  Jokke  Askar

                      Borges

                      Tegan/Andersson

Vanskelig å bestemme seg for spiss, Andersson er jo tross alt toppscorer, og har en følelese av at han scorer i den kampen her også. Tegan er bedre til å holde på ball, og vi kan derfor komme etter med laget.

Det som blir viktig i denne kampen, er å få Borges oftere inn i boks, der han var så god i fjor. Hans beste kamper i fjor, spilte han som hengende spiss, vil gjerne se han der mot Strømmen også.

Valencia har vært positiv i det siste og tilfører laget mye offensiv kraft. Syns det blir litt for lite offensivt å stase på Rafns deffensive jobbing i denne kampen. Med Jokke og Askar på midten burde ikke det være noe i veien med jobbinga.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 mai 10, 09:25

Opprinnelig postet av Lex

Man degraderer ikke toppscoreren vel, hallo... Men At han har en spillestil som ser slapp ut skal jeg være enig i.

Jo så absolutt benker man toppscoreren hvis nødvendig (og det er det). Spillestilen hans ser ikke slapp ut, den er slapp.

Han trenger en kamp på benken for å bli litt revansjesugen. Hvis ikke det tenner han til å løpe noen hundre meter ekstra i kamp vet ikke jeg hva som skal til. Noe klippekort skal det ikke være i FFK, og hvertfall ikke til dem som ikke fortjener det.

Andersson virker dårlig trent, og i generell dårlig fysisk forfatning. Kanskje ikke så rart når han dulter rundt for halv maskin på treningene. Det har han jo innrømmet selv.

Når det er sagt, så ønsker jeg selvsagt at han banker inn 2-3 mål mot Strømmen og svarer på tiltale!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 10, 09:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Andersson virker dårlig trent, og i generell dårlig fysisk forfatning. Kanskje ikke så rart når han dulter rundt for halv maskin på treningene. Det har han jo innrømmet selv.

Det har han aldri sagt nei! Han sa at han ikke gikk inn 100 % i dueller for å spare seg for skader. Han gikk jo ut dagen etter, å sa at den artikkelen i f-b var utydelig skrevet.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 mai 10, 12:33

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Andersson virker dårlig trent, og i generell dårlig fysisk forfatning. Kanskje ikke så rart når han dulter rundt for halv maskin på treningene. Det har han jo innrømmet selv.

Det har han aldri sagt nei! Han sa at han ikke gikk inn 100 % i dueller for å spare seg for skader. Han gikk jo ut dagen etter, å sa at den artikkelen i f-b var utydelig skrevet.

men du syns det grei holdning?

Og syns du virkelig at han tilfører så mye på banen?

Da syns jeg det er bedre å sette på en ung spiss som gir 100%, men kansje bommer på målet. Jeg syns det demotiverende og se på en spiss som kansje gir 50 % og forsatt bommer på målet.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 10, 12:56

Opprinnelig postet av Plankehue

men du syns det grei holdning?

Og syns du virkelig at han tilfører så mye på banen?

Da syns jeg det er bedre å sette på en ung spiss som gir 100%, men kansje bommer på målet. Jeg syns det demotiverende og se på en spiss som kansje gir 50 % og forsatt bommer på målet.

Har jeg sagt det? Liker ikke spillere som ikke gir 100 % på banen jeg, men Andersson har aldri sagt at han duller rundt på halv maskin på trening.

Han er en målscorer, og tilfører derfor laget noe ja. Men spillemessig og innsatsmessig har han skuffa meg i de første kampene. Det er han ikke alene om å ha gjort.

Uansett om vi har vært aldri så dårlig til nå i år, trur jeg det snur i denna kampen. Regner med å se innsats fra samtlige, finspill offensivt, trygt og godt bakover og at vi tar 3 poeng hjemme mot Strømmen!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 mai 10, 13:14

For de som ikke har mulighet til å dra på stadion på søndag blir vel denne også overført på NRK`s utmerkede nett tv?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 10, 13:28

Opprinnelig postet av hasse33

For de som ikke har mulighet til å dra på stadion på søndag blir vel denne også overført på NRK`s utmerkede nett tv?

jepp det blir den

det er kun 3 poeng som er godt nok

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 08 mai 10, 17:00

Bor i Trondheim for øyeblikket, gleder meg vilt og uhemmet til å nyte den superbe kvailiteten på NRK Nett tv i morgen.

Skal bli deilig å se en gjeng med pixler som hakker scååre mål og kapre 3 poeng.


Heia nrk... ehh

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 08 mai 10, 17:36

Kvaliteten til Nrk Nett tv er da ikke noe å klage på, har sett alle kampene der uten noen problemer (bortsett fra hjemme mot Mjøndalen). Så skaff deg heller en bedre linje Wink


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 mai 10, 18:27

ffksupporter.net: -Løsner det mot Strømmen?

Vi står med null mål på to kamper, og spillet har vært begredelig gjennom hele sesongen. Søndag møter vi nyopprykkede Strømmen på hjemmebane. Det lukter seier, og forhåpentligvis kommer finspillet også!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24