Husk meg
Brukernavn
Passord

Nybergsund - FFK Onsdag 5. Mai 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 05 mai 10, 21:01

Aune var, er og vil fortsette med å være en tragedie som FFK-trener.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mai 10, 21:04

Tenk på de høye lønningene FFK spillerne har og så er de ikke bedre en dette?? Dere ville jo gå ned 10% lønn så hvorfor ikke gjøre det?hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 05 mai 10, 21:05

Værste jeg har sett... mot et innavla møkka lag som Nybergsund for F*** !

Ansett en som har trener erfaring, eller bedre, ansett en trener. Samme F hvem det er, alt er bedre en Aune.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 mai 10, 21:06

Dagen idag var jo en enorm opptur fra de tidligere kampene! Hvorfor må dere sutre så jævlig da?

Jeg er mer fornøyd med at de spilte bra, til tider veldig bra og spilte uavgjort, enn nok en ræææva kamp som vi vinner 1-0 på overtid! Idag så man at guttane virkelig ville vinne kampen! når viljen er der og ferdighetene vet vi jo at de fleste innehar, da vil resultatene komme!

Det her blir bra framover!!!Cool


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 mai 10, 21:07

Det må gjøres noe altså.. Jeg blir bare helt sinnsykt nedfor at dette greine her. Huff :-

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 mai 10, 21:09
Endret: 05 mai 10, 21:09
Endret av: ffk-4ever

RÆVA KAMP BG KLAMPEN VAR ET BLAFF, IDAG VISER LAGET SITT SANNE JEG IGJEN. NOEN SOM IKKE TROR PÅ NEDRYKK TIL 2.DIVISJONEN SOM JEG HAR SAGT.

 

AUNE ER IKKE MANNEN OG DET ER FOR MANGE PRIMADONNAER SOM KOMMANDERER AUNE OG CO ENDA.

 

HADDE NORDLIE VÆRT HER SÅ HADDE VI HATT FULL POTT IDAG OG ALLE DE ANDRE KAMPENE


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mai 10, 21:09

Er merkelig for når vi hadde ja el nei til Aune som hovedtrener i vinter så svarte 90% JA

Til nå har vi 10% nei folket rett!

Men det er ikke bare trener sin feil.Spillerne på banen gjør ikke jobben sin de el!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 mai 10, 21:11

mye negativt her. Posetivt syntes jeg forsvaret spiller en grei kamp noe feilvalg og feilplasseringer men ok. Midtbanen løper mye, Thomasen gjør en grei jobb, og de greier la ballen i motsettning til flere andre kamper i år gå mer en to trekk.

Det som er tragisk er det som skjer foran midtbannen, ikke bevegelser i det hele tatt. De bevegelsene som eventuelt blir gjor går tidlig og i offside. En del gode sjangser en god spiss setter.

Mener kanskje Aune skulle ha tort ta et bytte forover litt før, sette innpå en ny spiss med 2 min og spille er rimelig feigt i forhold til hva de foran der får til. med en rask bevegelig spiss måtte forsvarende lag lagt om og det hadde skapt rom for andre. Men som sagt mener det var mye bra og noe av det bedre jeg har sett i år. Ikke det at det er mye å sammenligne med :-) 


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 mai 10, 21:11

Opprinnelig postet av Gardarson

Dagen idag var jo en enorm opptur fra de tidligere kampene! Hvorfor må dere sutre så jævlig da?

Jeg er mer fornøyd med at de spilte bra, til tider veldig bra og spilte uavgjort, enn nok en ræææva kamp som vi vinner 1-0 på overtid! Idag så man at guttane virkelig ville vinne kampen! når viljen er der og ferdighetene vet vi jo at de fleste innehar, da vil resultatene komme!

Det her blir bra framover!!!Cool

Hvilken kamp så du da??????

---------------------------

We'll be back!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 mai 10, 21:12

Det er faktisk ikke for tidlig å kreve en treners avgang. Vi har per dags dato spilt 12 omganger, og kun 2 omgang mot Alta er godkjent. 1 av 12 omganger....Aune har nok et større potensial som assistentrener. Inn med Trond SolliedCool

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 10, 21:12

Vi må begynne å score mål, dette var andre kampen på rad uten at vi scorer mål.

M.Andersson må settes ut, han er en tragedie, han blir jo verre og verre.

Men, spillemessig, synes jeg dette var en stor opptur etter de seks kampene vi har spilt.

Skulle vi tape mot Strømmen til søndag, da kan vi fort være på nedrykksplass.

Så den kampen kan avgjøre mye for vi kommer til å kjempe på tabellen framover.

.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mai 10, 21:13

Fy F... ,nok en dritt kamp av FFK,klarer f... ikke score.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 mai 10, 21:14

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Gardarson

Dagen idag var jo en enorm opptur fra de tidligere kampene! Hvorfor må dere sutre så jævlig da?

Jeg er mer fornøyd med at de spilte bra, til tider veldig bra og spilte uavgjort, enn nok en ræææva kamp som vi vinner 1-0 på overtid! Idag så man at guttane virkelig ville vinne kampen! når viljen er der og ferdighetene vet vi jo at de fleste innehar, da vil resultatene komme!

Det her blir bra framover!!!Cool

Hvilken kamp så du da??????

Samme som meg Kiss


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 05 mai 10, 21:16

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hvilken kamp så du da??????

Er du blind eller har du bare bestemt deg for at de spiller ræva? 

Jeg trur jeg kom til 5-6 stoooore målsjanser som normalt ville gitt minst 2-3 mål.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 10, 21:17

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hvilken kamp så du da??????

Er du blind eller har du bare bestemt deg for at de spiller ræva? 

Jeg trur jeg kom til 5-6 stoooore målsjanser som normalt ville gitt minst 2-3 mål.

Enig med deg, de hadde store store sjanser.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 mai 10, 21:20

Opprinnelig postet av Vedahl

Aune var, er og vil fortsette med å være en tragedie som FFK-trener.

Endelig en som er enig med meg og tør si det. Jeg skal ikke nevne noe om TFA , annet at han er en kjekk og snill gutt, pen er han også. Her inne er det jo så mange voktere som ikke tåler at en lufter meninga si og ikke minst bruker ord fra kirurgien. Jeg står forsatt med begge bein planta og er åpen for en på trynet av de som ikke skjønner at gutten er SVAK og TRAGISK:


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 mai 10, 21:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hvilken kamp så du da??????

Er du blind eller har du bare bestemt deg for at de spiller ræva? 

Jeg trur jeg kom til 5-6 stoooore målsjanser som normalt ville gitt minst 2-3 mål.

Enig med deg, de hadde store store sjanser.

Jepp, og de burde scoret på en av de.

Bare en som spilte totalt uten feil i dag, men så har han vel aldri hatt så lite å gjøre i en kamp,og det sier vel kanskje litt om forsvarspillet vi hadde i dag.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 mai 10, 21:21

Laget kjempet og jobbet bra og skapte en rekke sjangser. Utrolig surt at det ikke ble mål, men jeg mener likevel at vi ikke kan slakte spillerne. At hjemmelagets keeper ble kåret til man of the match sier jo sitt.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 05 mai 10, 21:22

Opprinnelig postet av kjell-H

Er merkelig for når vi hadde ja el nei til Aune som hovedtrener i vinter så svarte 90% JA

Til nå har vi 10% nei folket rett!

Men det er ikke bare trener sin feil.Spillerne på banen gjør ikke jobben sin de el!

Og bare for å ha sagt det, så var jeg en av de 10%. Trosvik står snart på trappene, og etter den kampen er jeg redd hodene begynner å rulle igjen.

Se på de cornerne og innleggene vi leverer. Det er verre enn guttefotball. De greier knapt å slå en corner i høyde over første femmeter.De er også dårlige på alle underlag, så det er i hvertfall ingen unnskyldning. Jeg er sjokkert over hele greia.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 05 mai 10, 21:25

Opprinnelig postet av Erikk

Laget kjempet og jobbet bra og skapte en rekke sjangser. Utrolig surt at det ikke ble mål, men jeg mener likevel at vi ikke kan slakte spillerne. At hjemmelagets keeper ble kåret til man of the match sier jo sitt.

Så hele laget og innsatsen skal slaktes fordi vi ikke har noen foran som er scoringsmaskiner og aldri vil bli det ?? Er helt enig med deg laget skal ikke slaktes etter denne kampen.. Når det gjelder Aune så var svakheten hans i dag at han ikke torte gjøre noen forandringer tidligere med en spiller som kunne åpnet med løp og bevegelser, endret spillemønstret for forsvaret .



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f