Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpespiller tatt i fyllekjøring!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 26 apr 10, 21:34
Endret: 26 apr 10, 22:35
Endret av: Rey

Kjørt av veien i borge. Kan vel ikke forvente noe mer av en sarping! He he.

MOD: Flyttet til korrekt forum. Prøv også å holde kommentarene saklige.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 26 apr 10, 21:47

Feil forum.

Uansett er fyllekjøring såpass alvorlig at jeg ikke vil spøke med det. Han kunne ha kjørt ihjel noen. Skuffende av Jørgensen.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 apr 10, 22:04
Endret: 26 apr 10, 22:05
Endret av: hasse33

Synes dette er en sak som IKKE bør kommenteres. Fyren har det tøft nok som det er, selv om det aldri er noen unskyldning for å kjøre i fylla.

 

Sorry for valgt av feil forum Tongue out


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 26 apr 10, 22:09

Hvorfor bør det ikke kommenteres? Han burde i likhet med alle andre fyllekjørere bli stilt i gapestokken i gamlebyen med sarpedrakt! 

Håper han får svi skikkelig på pungen av både politiet og pæddekummen 08. Skal være rimelig glad han lever i det hele tatt, den bilen der var det ikke mye igjen av. Hadde det kommet en bil imot der han antakelig kjørte altfor fort også kunne det blitt virkelig stygt siden det er 80 sone.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 apr 10, 23:03
Endret: 26 apr 10, 23:14
Endret av: keiko99

Nå er det rett forum..... dum er han værfall som driver med sånt...

LINK

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 apr 10, 23:37

Opprinnelig postet av hasse33

Synes dette er en sak som IKKE bør kommenteres. Fyren har det tøft nok som det er, selv om det aldri er noen unskyldning for å kjøre i fylla.

 

Sorry for valgt av feil forum Tongue out

Det bør både kommenteres og fordømmes.

Det var en skikkelig idiotisk handling som fort kunne medføre tap av uskyldige liv, og en drapstiltale.

Det er ingen grunn til å skåne ham, at han har det tøft nå er hans egen fortjeneste.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 apr 10, 07:58

Idioter kaller vi sånne! Sarping eller ikke, sånt skal ikke forekomme


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 apr 10, 09:56

Enkelte idag har et veldig avslappa forhold til å kjøre i fylla. Det er egentlig helt sykt altså.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 10, 10:15

Opprinnelig postet av ffkmufc

Idioter kaller vi sånne! Sarping eller ikke, sånt skal ikke forekomme

Enig !!


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 27 apr 10, 11:52

Idiotisk gjort, og bra at han legger seg langflat! Jokke er en bra gutt, tror han er klar for alle reaksjoner som venter!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Samhold og kjærlighet, det kommer en langt med!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 apr 10, 22:01

Styret i S08 gir han en kamps karantene.

– Sarpsborg 08 forteller at Joackim får sin straff, for at han har brutt alkoholforbudet som er på 48 timer før kamp.
– Det er denne hendelsen som vi straffer vår spiller. Vi mente det var riktig at vi måtte ta en avgjørelse i dag. Dette for at trener Roar Johansen, skal vite hvilket mannskap han har til rådighet inn mot kampen mot Bryne.

Han spilte ikke mot Follo på søndag (hvorfor kan man jo undre på) og har derfor sonet ferdig karantenen. 

Imponerende. Da kunne de jo like så godt bare droppa å gi han noe som helst.. eller vent, det var jo det de gjorde.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 apr 10, 22:04

Feig straff fra Sarpingene.

Men Jørgensen kommer til å få sin straff som fortjent fra onkel politi. Tipper han får en saftig bot, og blir fratatt sertifikatet i 2-3 år. Deretter blir det fullstendig oppkjøring +++ i tillegg.

La oss håpe han har lært. Fyllekjøring er absolutt lavmål, og veldig farlig både for deg selv og ikke minst andre. 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 apr 10, 22:09

Dette har ingenting med denne saken og gjøre, men:

her er en video av en annen som var ute samme kveld

 

Hva er egentlig normalstraffen for promillekjøring?

Bot + miste lappen + 4 uker fengsel?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 apr 10, 22:22

Jeg glemte å skrive på 3-4 uker i fengsel på min forrige post. 

Vanskelig å svare på spørsmålet ditt thorsen. Det kommer vel an på hvor høy promille man har, og hvor uvettig man har kjørt. Men sånn generelt er bot + miste lappen + fengsel helt vanlig.

Jørgensen skal være "glad" han ikke er drosje- eller bussjåfør feks. Da hadde det vært vanskelig for han å få tjent penger de neste to årene, og en oppsigelse hadde vel vært uunngåelig vil jeg tro. Jobbe som sjåfør uten sertifikat er ikke enkelt.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 apr 10, 22:33

Straff avhenger av promille. Man har ulike strafformer avhengig av hvor høy promille. I tillegg spiller andre faktorer inn, som spørsmålet om han skapte fare for andre eller ikke. Om det var personer i området etc. I tillegg spørs det om han har vært dømt for noe før.

Så regner jeg med han tar en tilståelsesdom (det er jo en selvfølge når han har vært åpen i media), og da kortes vel straffen noe ned.

Han kan nok vente seg en bot som svir, samt helt sikkert betinget fengsel. I tillegg til at han mister lappen da, selvfølgelig.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 apr 10, 22:42

Nå har jeg aldri kjørt i fylla, så vet ikke hvordan kjøreevnene er under promille.

Men.. Du kjører ikke av veien så bilen begynner å brenne av to øl... 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 apr 10, 22:52

Det blir jo bare antagelser. Selv edrue mennesker klarer å kjøre i grøfta...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 apr 10, 08:24

Over 90 % av alle bilulykker skjer med folk i edru tilstand. Den sjansen tar ikke jeg..Laughing


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 apr 10, 17:31

Opprinnelig postet av thorsen

Nå har jeg aldri kjørt i fylla, så vet ikke hvordan kjøreevnene er under promille.

Men.. Du kjører ikke av veien så bilen begynner å brenne av to øl... 

Etter bremsesporene på stedet å dømme, så har han ikke tatt 2 øl... Ser veldig ut som han har kommet uti grøfta på motsatt side, før han har bremset kraftig og skjent over i motsatt grøft før bilen har havnet på taket midt i veien ganske langt unna der han først var utenfor veien..

Hadde det kommet en bil imot, eller enda verre gått eller syklet noen der hadde det blitt virkelig stygt!

Håper han for 1 mnd ++ i buret! Egentlig burde de vært fradømt retten til å kjøre bil for all tid også..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340