Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bodø Søndag 2. mai 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 02 mai 10, 22:42

Opprinnelig postet av Pilt

Ikke helt enig i at Tegan bør benkes for Odillon. Skal Odillon spille, så må han ha noen som går i duellene, slik at han kan ligge bak og vake. Tegstrøm er ikke optimal i den rollen, men Andersson går hvertfall ikke i dueller. Med de spissene vi har nå, så mener jeg at Tegstrøm/Mulac bør spille sammen med Andersson/Odillon. Et annet alternativ er å ha Borges som spiss, trur han kan gjøre en bedre jobb for ffk som spiss, enn det han har gjort på midtbanen hittil.

 

Faktisk enig i det siste. I fjor var jeg blant dem som mente Borges ble grusomt misbrukt som spiss. Men siden han underpresterer til de milde grader på midtbanen, og de to nåværende "spissene" lunker rundt mer eller mindre i sin egen verden, er det vel lite å tape på et forsøk.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 02 mai 10, 23:17

Trur faktisk vi skal prøve å se om Borges/thomassen faktisk klarer å få til en fornuftig arbeidsfordeling/samarbeid på midten før vi begynner å endre for mye på laget. Vi bør gi unggutta tid på seg mener jeg. Vi er langt unna noen "krise" siden vi faktisk plukker ok med poeng,


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 02 mai 10, 23:37

Opprinnelig postet av JipJap

Trur faktisk vi skal prøve å se om Borges/thomassen faktisk klarer å få til en fornuftig arbeidsfordeling/samarbeid på midten før vi begynner å endre for mye på laget. Vi bør gi unggutta tid på seg mener jeg. Vi er langt unna noen "krise" siden vi faktisk plukker ok med poeng,

Enig. Tror laget trenger kontinuitet, for mye forandring i spillestilen kan fort føre oss inn på et blindspor dersom det ikke fungerer.  Hvis Thomassen og Borges klarer å få til en tydelig arbeidsfordeling på midten tror jeg dette blir bra. Thomassen burde ha det største defensive ansvaret, mens Borges er litt mer offensiv.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 mai 10, 23:43

ffksupporter.net: -Kjedelig toppkamp

Søndag møttes to av Adeccoligaens antatt beste lag til dyst på Fredrikstad Stadion. Duellen mellom FFK og Bodø/Glimt ble en kjedelig kamp uten mål, men spillmessig var det årsbeste fra hjemmelaget.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mai 10, 00:27

- Jeg så du slet med noe mageproblemer i første omgang, hva var det for noe?

- Ja, var bare et lite hold.

- Dårlig trena?

- Dårlige gener, tror jeg...

---

Haha, dagens kommentar!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2918/372/

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 mai 10, 00:43

Synes dagen kamp var et skritt i riktig retning for FFK.Men skal man rykke opp så bør man vinne så og si alle hjemme kamper!

Kjempe morro å se Odi på banen idag.Har virkelig troen på Odi.

Men jeg synes neste kamp at vi bør benke Andersson el bruke han på venstre kant der han er best.Jeg sier ikke at han er uduglig men spiss er han nok ikke.Tegan jobbet veldig bra idag han.Han prøver hvertfall å få til noe på banen!Skulle likt å sett andersson på ventre kant og tegan og odi som spiss par.El hvorfor ikke prøve dino og odi ifra start?hehe

Men jeg mener fortsatt at vi skulle spilt 4-3-3 med den troppen vi har!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 mai 10, 01:23

Opprinnelig postet av Holters

- Jeg så du slet med noe mageproblemer i første omgang, hva var det for noe?

- Ja, var bare et lite hold.

- Dårlig trena?

- Dårlige gener, tror jeg...

---

Haha, dagens kommentar!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2918/372/

He he, strålende!

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 03 mai 10, 02:56

vet ikke om dette har blitt nevnt. men det var ganske dårlig oppmåte på plankehaugen feltet i går.

Er det pga at medlemskort blir sjekket, eller hva kan det være?

har folk som vill ha billig billet blit lei av og gå på kamp?

For det er forsatt noen bærtter blant plankehaugen som gauler ting som ikke har noe med saken og gjøre og ikke syngerSurprised

 

Er så lei de skrikete stemene med høye CTongue out


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mai 10, 05:32

Nå har vi tapt fire poeng på de tre første hjemmekampene.

Det har vi råd til å fortsette med hvis vi skal ha ambisjoner om å rykke opp.

Før så avga vi nesten ikke poeng hjemme, hvorfor klarer vi ikke det nå?

Tenker på sølvsesongen, da spilte vi ikke under press og da var seirene som kom bonus.

Begynner å lure på om de ikke takler forventingspresset og har for høye skuldrer?

De er kanskje redd å tape og for å gjøre feil og bli buet på?

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 mai 10, 05:38

Siden jeg er den som til vanlig klager på Lasse, har jeg lyst til å skryte av han denne gangen.

Synes han ser mye sikrere og autotriær ut, han har jo bare sluppet inn et mål, på de siste kampene.

Grunnen er kanskje at finnen gir han bra konkurranse og at han vet han må være skjerpet hele tiden, hvis ikke snapper finnen plassen fra han.

Begynner faktisk å få sansen for Lasse.

Ja, dere leser riktig, hi,hi.

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 03 mai 10, 07:26

[quote=Plankekæll]

Opprinnelig postet av 1947modell

Hva feiler det TFA. Han må være lobotomert da det gjelder fotball og trening. Værste jeg har sett. Er glad jeg sendte mine to sesonghefter til et trengende sted , de eneste som ville ha dem. JEG HAR GITT OPP så lenge ovennevnte sitter ved roret og jeg sparer tusenvis på å ikke reise å se.

Sånne "supportere" som deg trenger vi ikke uansett. Ta deg en tur på stranda istedet for.

Kampen i dag var klart årsbeste, uten at det sier allverden. Hadde Thomassen putta på slutten der hadde alle vært strålende fornøyd med å holde nullen og få tre poeng.

Jeg bor ikke i Spania i perioder pga av strandlivet. Jeg er rammet av sykdommen MS og trenger varme for å være oppegående. Men forsatt er det vel lov å ha meninger.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 03 mai 10, 07:31

Blir godt å få borges inn gjen på den midtbanen ja.Synes både ramberg og rafn var svake idag-.Håper på andersson/odli foran.

Vi skal dog være glad for at nivået i snickabo-ligaen er så dårlig som det er. Vi ligger på play off plass etter en nivåsenking av dimensjoner fra fjoråret

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 mai 10, 07:33

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden jeg er den som til vanlig klager på Lasse, har jeg lyst til å skryte av han denne gangen.

Synes han ser mye sikrere og autotriær ut, han har jo bare sluppet inn et mål, på de siste kampene.

Grunnen er kanskje at finnen gir han bra konkurranse og at han vet han må være skjerpet hele tiden, hvis ikke snapper finnen plassen fra han.

Begynner faktisk å få sansen for Lasse.

Ja, dere leser riktig, hi,hi.

 

Finnen er ikke i nærheten av og kapre plassen til Lasse.

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 03 mai 10, 08:38

Synes FFK gjennomførte en ok kamp. Spesielt imponert over Rafn, Thomassen og Askar. Skuffende at de som skal dra lasset med sin erfaring som Ramberg og Piroija(ok i duellspill, men svakere en vanlig med ballen i beina) svikter i en slik kamp. Tegstrøm var vel som best etter at Odillon kom inn?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 mai 10, 08:59

Jeg var på hardfylla så jeg klarte å forsove meg til kampen :-(

Det var helgens nedtur ass... Derimot var det et litt kjedelig resultat, men det virker som om det begynner å løsne. Se fremover! Og veldig interessant dette ang. Aune og mer erfaring per kamp - hadde vært artig om han virkelig får en utviklingskurve i himmelretning.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 mai 10, 09:02

Noe av det mest positive  igår var vel innhoppet til Valencia?? FFK ble mye mer agressive og innleggsfoten til Alex skal man ikke klage på.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 03 mai 10, 09:20

Opprinnelig postet av hasse33

Noe av det mest positive  igår var vel innhoppet til Valencia?? FFK ble mye mer agressive og innleggsfoten til Alex skal man ikke klage på.

Foretrekker likevel en Askar som evner å passere spillere på kanten. Innleggene til Valencia gjør lite nytte når man ikke har sterke hodespillere på topp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 03 mai 10, 15:47

Bare til å bli kvitt anderson og inn med Odi i alle kamper som kommer - med Tegan og Odi på topp kan det bli bedre. han er jo så kjapp at jeg blir svett bare av å se på Cool

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 mai 10, 16:11

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Noe av det mest positive  igår var vel innhoppet til Valencia?? FFK ble mye mer agressive og innleggsfoten til Alex skal man ikke klage på.

Foretrekker likevel en Askar som evner å passere spillere på kanten. Innleggene til Valencia gjør lite nytte når man ikke har sterke hodespillere på topp.

Valencia har et større toppnivå enn Askar, men han bruker det stort sett aldri av forskjellige årsaker. Jeg husker fremdeles sesongen 2005 for Start, da ble han vel kåret til årets spiller i Tippeligaen mye pga akkurat det du snakker om å utfordre backene og slå gode innlegg.

Jeg tror Valencia må opp på et godt fysisk nivå før han gjør noe særlig nytte for seg for FFK. Han er ganske langt unna det nå, men han kan absolutt gjøre vei i vellinga utover hvis han holder seg skadefri.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 mai 10, 16:13

Opprinnelig postet av Norip

Bare til å bli kvitt anderson og inn med Odi i alle kamper som kommer - med Tegan og Odi på topp kan det bli bedre. han er jo så kjapp at jeg blir svett bare av å se på Cool

Det hadde vært nydelig hvis en eller annen desperat klubb har lyst til å bruke 1 million på en venstrekant i sommer, og går for Andersson. Da er det etter min mening bare å selge.

I tillegg kan vi bruke den summen på å kjøpe Franck! (Selvom de vel ville ha rundt 3 millioner?)



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 8 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3