Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bodø Søndag 2. mai 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 28 apr 10, 16:06

Opprinnelig postet av Welhaven

Og han _må_ jo ikke starte - man kan begynne i det små! F.eks 10 resterende minuttene i en kamp, 15 resterende i en annen.

Jeg er for så vidt enig. Han burde bli tatt opp og han burde være en av de som det satses på. Grunnen er ganske simpel: Han er den beste juniorspissen vi har. Noen annen begrunnelse er ikke nødvendig. Personlig mener at jeg man bør ha 11 spillere som er gode nok for A-laget. Atlså starte. Pluss at resten bør være talenter man har tro på. De trenger ikke å være 17-18 år, men det er bedre ha stallfyll med gutter som er 23 år enn gamle gubber på 29 år som man mest sannsynlig aldri vil få solgt uansett.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 apr 10, 17:44

Opprinnelig postet av shivaaa

Staw

Askar - Ramberg - Thomassen - Wallace

Rafn - Dino - Valencia

Odi - Tegstrøm - Andersson

 

Sånn, kanskje disse klarer å spille fotball uten å slå langt eller bare slå ballen ut over sidelinjen. Bort med langpasningene.

 

Du mener ikke det her? Hva hjelper det om Ramberg kan slå en pasning ( nå er vel ikke det bevist det siste året heller) når han aldri vil få tak i ballen bak der? Målene ville rent inn, men det regner jeg med du vet innerst inneWink

Nei, den eneste tenkelige stopperduoen vi har nå er nok Raio og Ophaug, selv om det ikke har vært veldig oppløftende hittil. De bør jo være det beste stopperparet i Adecco, noe de garantert vil vise snart.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 08:09

Opprinnelig postet av Gardarson

De bør jo være det beste stopperparet i Adecco, noe de garantert vil vise snart.

Det viser de snart. Raio er jo allerede i gang. Dette blir knæll!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 apr 10, 09:56

Dommer       Trygve Kjensli, Oslo
Assistentdommer 1     Rune Akselsen, MANDAL
Assistentdommer 2     Tom Egil Olsen, ALTA
4. dommer     Steinar Friberg, ROLVSØY
Dommerveileder     Tore Hollung, Gamle Fredrikstad
Kampdelegat     Rolf Ove Svesengen, Hamar

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 29 apr 10, 15:26

Opprinnelig postet av Gardarson

Du mener ikke det her? Hva hjelper det om Ramberg kan slå en pasning ( nå er vel ikke det bevist det siste året heller) når han aldri vil få tak i ballen bak der? Målene ville rent inn, men det regner jeg med du vet innerst inneWink

Hehe, var nok en liten spansk en ja. Må nok satse på Raio og Ophaug, men liker ikke at de bare slår ballen ut over sidelinjen eller måker den frem. Men er vel ikke bare det som er problemet, rart gutta ikke klarer å presse høyere og vinne ballen høyt i banen. Får håbe det bedrer seg. Nå kan det jo også bli mye farligere for motstanderlaget å presse høyt hvis de blottlegger seg for mye bakover med farten til Odi.

Dette blir bra..

Håper på dette laget:

Staw

Askar - Ophaug - Raio - Wallace

Ramberg - Thomassen - Rafn

Odi - Tegstøm - Andersson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:34

Enig med lagoppstilling shivaaas, men ville byttet ut Ramberg med Valencia.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 29 apr 10, 15:41

Opprinnelig postet av Welhaven

Enig med lagoppstilling shivaaas, men ville byttet ut Ramberg med Valencia.

Litt usikker på om Valencia er den rette i en indreløperrolle. Defensivt ansvar er vel ikke hans største styrke, i tillegg har han vært skadet en stund nå, så løpskraften er vel ikke topp... Trur Ramberg passer bedre i den rollen til denne kampen. På sikt, forutsatt en 433 formasjon, vil jeg ha Elvestad i ankerrollen, Thomassen og Askar som indreløpere...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 apr 10, 15:42

Opprinnelig postet av ommb

På sikt, forutsatt en 433 formasjon, vil jeg ha Elvestad i ankerrollen, Thomassen og Askar som indreløpere...

Optimal 4-3-3 synes jeg :-)

Men tja.. Jeg får liksom ikke sansen for Ramberg. Ikke noe vondt om kællen, men hva skal man si..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 29 apr 10, 16:21

Odillon får vel trene regelmessig, og evt. få noen innhopp i adeccoligaen før han blir aktuell fra start. Det trur jeg er det beste for alle parter, og kanskje spesielt for Odillon selv. Jeg trur han vil være en større trussel for motstanderen hvis han får 20-30 minutter, enn han vil være hvis han starter kampen.

Kanskje han blir en aktuell startmann utover høsten hvis alt klaffer, men foreløpig mener jeg det vil være dårlig gjort ovenfor han å bruke han fra start


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 apr 10, 16:47

Ja helt enig en slik spiller kan være flott å sette inn de siste 20-30 minuttene, jeg håper bare at publikum er tålmodig med han og andre yngre spillere.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 29 apr 10, 16:50

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Gardarson

De bør jo være det beste stopperparet i Adecco, noe de garantert vil vise snart.

Det viser de snart. Raio er jo allerede i gang. Dette blir knæll!

 

Håper virkelig det, men er rystende nervøs. B/G har flyt og Thiago Martins er åpenbart i kjempeform. Tror han liker å møte to "lynhurtige" midtstoppere. Kanskje jeg setter meg med ryggen til banen på søndag. 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 apr 10, 17:13

Er ikke noe å lure på å evt sette inn Odi på slutten av kampen, og løpe på Bodø-stoppere litt krampe. Evt kontre inn et mål ;)

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 apr 10, 22:00

Opprinnelig postet av Anders Strand

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Gardarson

De bør jo være det beste stopperparet i Adecco, noe de garantert vil vise snart.

Det viser de snart. Raio er jo allerede i gang. Dette blir knæll!

Håper virkelig det, men er rystende nervøs. B/G har flyt og Thiago Martins er åpenbart i kjempeform. Tror han liker å møte to "lynhurtige" midtstoppere. Kanskje jeg setter meg med ryggen til banen på søndag. 

Vi kan jo tolke dette alle veier.

Glimt tapte mot Mjøndalen på Nedre Eiker, Moss slo Mjøndalen på samme potetåker, Mjøndalen burde slått oss i Fredrikstad. Resultatene går alle veier.

Vi slår Bodø/Glimt 2-1 tror jeg. Scoringer av Askar og Odi. Hehe, det er lov å drømme.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 apr 10, 08:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi slår Bodø/Glimt 2-1 tror jeg. Scoringer av Askar og Odi. Hehe, det er lov å drømme.

Tror det blir 3-1 jeg faktisk. Andersson, Askar og Odi. Håper virkelig på sistnevnte. Hehe.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 apr 10, 22:09

ffksupporter.net lader opp til søndagens toppoppgjør med litt høyst subjektiv synsing.

Bodødaren

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 mai 10, 09:35

Jeg ønsker å se Mulac fra start, fremfor en av de stasjonære svenskene. Så et innhopp fra Odi, han er klar ellers ville han ikke fått A-lags kontrakt.

Når man ser start 11ern til Bodø innser i hvertfall undertegnede at frykten for Bodø som klar opprykksfavoritt bare blir bekreftet. Det er nesten så jeg vil si meg fornøyd med 1 poeng imarra, mtp vår egen form og spillernes innsats (eller mangel på innsats). Glimt har mer erfaring fra Adecco, og vil "surfe" tilbake til TL med dagens tropp som er så og si like sterk som da de spilte i TL. Og ikke minst vil de sanke en haug med 3 poengere på Aspmyra.

Håper på denne 11ern;

Staw

Shabani  Piiroja  Martinsen  Wallace

Askar  Thomassen  Ramberg  Rafn

Tegan  Mulac

Skulle gjerne hatt med Elvestad istedenfor en avdanka Ramberg, men han er ennå ikke klar. Ophaug har vært svak innledningsvis, og jeg ønsker mer tempo blant stopperne imarra. Selvsagt vil Vidar og Raio utgjøre en "spinnvill" duo, men tror farten til Vidar gjør opp for manglende komplementære ferdigheter de to i mellom.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 mai 10, 12:35

Opprinnelig postet av bateman

Shabani  Piiroja  Martinsen  Wallace

Selvsagt vil Vidar og Raio utgjøre en "spinnvill" duo, men tror farten til Vidar gjør opp for manglende komplementære ferdigheter de to i mellom.

Det er ikke bare en spinnvill duo, med Agim i tillegg har du en hel trio.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 01 mai 10, 16:21

I en liga der de 2-3 beste klubbene forventes å plukke med seg mange poeng fra alle de øvrige lagene, er hver kamp mellom de antatte topp-lagene en 6-poengs kamp. Skal ikke si at Tippeligaen ryker uten seier i morra, men utrolig viktig at vi får de poenga hjemme mot B/G. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mai 10, 11:26

Nå er det solgt over 6500 billetter.


bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 mai 10, 12:19

IDAG Fredrikstad, idag er dagen dere har sjans til å overbevise det kresne publikummet her i byen! Idag er det fantastisk vær, det kommer til å være over 7000 mennesker, overbevis oss idag, og det vil komme mange flere! Idag er faktisk en utrolig god mulighet til å samle de som har falt bort etter nedrykket, idag kan dere gjøre så det kommer 1000 ekstra neste kamp!

Vær så snill, idag må dere vise at dere er et lag som hører hjemme i øverste divisjon! 

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Samhold og kjærlighet, det kommer en langt med!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24