Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi Odillon proffkontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 apr 10, 18:37

Opprinnelig postet av Rey

Dino er for gammel til å spille på juniorlaget Smile

What? Var sikker på at jeg så han i en startoppstilling for FFK-junior der jeg? Blinksa noe sinnsykt jeg da.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 apr 10, 18:56

Dino Mulac er 88-modell. Fyller 22 senere i år.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 apr 10, 22:25

Vet for lite om Odi til å si om han er god nok for a-laget ennå, men hvis han er så talentfull og lynrask som folk skriver her så kan han nesten ikke være dårligere enn de to vi bruker nå! Anderson begynner virkelig å irritere meg, han bidrar ingenting i spillfasen, beveger seg ingenting uten ball, går halvhjertet inn i dueller, virker lat, likeglad og uinspirert! Anderson har scoret brukbart med mål siden han kom til klubben, likevel er han så forferdelig dårlig ellers at jeg syns han er en stor flopp! Tegstrøm prøver så godt han kan, men han er ikke god på et lag som spiller gampe-fotball, skal Tegan være god må spillet gå langs bakken og det må komme løp rundt han som han kan tre stikkere igjennom på.

Ideelt sett burde vi hatt en spiller alà Ringberg som møtende spiss og en rask spiss som hele tida lukter bakrom. Vi har ingen spiss som er spesielt god som møtende spiss, men Tegan kan kanskje bekle den rollen, eller muligens Mulac. En annen mulighet er Borges, men vi har ikke så mange å ta av på midten, pluss at det blir å misbruke Borges kvaliteter, selvom han har vært helt elendig på midtbanen hittil i år. Anderson er hverken bakromsspiss eller møtende, så lenge han er så sykt lite bevegelig på topp så mener jeg vi bør benke han snarest, så skjønner han kanskje at man i det minste er nødt til å løpe litt når man spiller fotball. Sett Anderson på benken snarest og gi enten Odi eller Mulac tillit, desverre tror jeg aldri Aune vil gjøre det, da blir jeg i tilfelle meget positivt overrasket.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 25 apr 10, 22:49

Jeg mener bestemt at Odillon nå virkelig fortjener proffkontrakt og få være med i a-lagstroppen. Mener også at han er en spillertype som FFK virkelig trenger i stallen, da den består av veldig lite spisskompetanse. Vi har hodestyrken til Piiroja, venstrebenet til Wallace og det er egentlig det. Så en spiller med ekstrem fart vil komme veldig godt med, da man kan sette inn en annen type spiller som kan forandre noe hvis spillet går i stå.

Stallen idag består stort sett av gode adeccoliga-spillere, men mye like ferdigheter, som gjør at Aune har svært begrensede muligheter til å endre kampbildet ved spillerbytte. Da kunne det gjort seg med en lynrask spiller, som skaper usikkerhet hos motstanderen, og gjør at de kanskje må forsvare seg på en annen måte.

Men når dette er sagt, så må ikke folk få for høye forventinger til han. Blir han tatt opp nå, så ser jeg han kun som innbytter de siste 15-20 minuttene. Han er absolutt ingen startkandidat forløpig, men som en joker på slutten kan han være rett mann. Jeg ville nok heller brukt Rafn/Mulac fra start hvis det var aktuelt. Men som innbytter det siste kvarteret ville jeg foretrukket Odillon før de to nevnte.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 10, 20:12

Nå har han scoret for 2.laget igjen og hvis han får noen kontrakt denne uken, så ønsker jeg meg en god begrunnelse fra FFK sin side, for hvorfor de ikke vil satse på han.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 apr 10, 21:09

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå har han scoret for 2.laget igjen og hvis han får noen kontrakt denne uken, så ønsker jeg meg en god begrunnelse fra FFK sin side, for hvorfor de ikke vil satse på han.

Enig.

Gutten bøtter inn mål i hver eneste kamp nå. FFK må bare skrive kontrakt med denne gutten. Han er pr dags dato trolig bedre enn Tegan, Mulac og Andersson, og han må ha tatt steg i avslutningsfasen denne sesongen!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 apr 10, 02:48

Mange mål har odi putta løpet av 14 dager?Er det 8 mål?El har jeg regnet helt feil?hehe.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 apr 10, 08:35

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange mål har odi putta løpet av 14 dager?Er det 8 mål?El har jeg regnet helt feil?hehe.

Finner ikke ut! Utrolig dårlig at han kun står oppført med 2 mål inne på statistikken der. Noen som ikke gjør jobben sin med oppdateringer?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 apr 10, 17:46

Jeg så Odi på FB-tv, utdrag fra kampen mot Trosvik

For et lyntog!!!!!!!

Kan han gjøre noe særlig dårligere jobb enn en viss svenske da? Han kan jo skremme fanden på flatmark!

Hvis FFK ikke forsøker noen innhopp med ham i løpet av sesongen, og gjerne ganske snart så viser de som bestemmer en ganske så stor feighet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 10, 19:03

Har også titta på Odi fra kampene som ligger på F-B. Mannen har ikke bare en vanvittig hurtighet, han leser spillet og er en avslutter.

Få han inn på A-lag NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 apr 10, 19:07

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange mål har odi putta løpet av 14 dager?Er det 8 mål?El har jeg regnet helt feil?hehe.

Finner ikke ut! Utrolig dårlig at han kun står oppført med 2 mål inne på statistikken der. Noen som ikke gjør jobben sin med oppdateringer?

Han har vel putta både for FFK2 og junior????


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 10, 21:59

Har sett noen klipp nå, og jeg må si jeg har sansen for denne spilleren. Han viser i alle fall helt andre tendenser enn spissene på A-laget. Synes absolutt FFK burde fått han opp i A-stallen umiddelbart!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 apr 10, 22:14

Hva skal til liksom :S

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 apr 10, 22:27

Hvis det stemmer at man har solgt 4000-5000 pins, så har man fått inn bortimot en halv million der. I tillegg har vel tomroar skrapet sammen 60.000 kroner. Tilsammen har man omtrent 550.000 kroner som man kunne brukt på Odillon + kanskje en spiller til fra juniorlaget.

Odillon har en stil som vil gjøre han til en publikumsfavoritt, og akkurat slike spillere drar inn noen ekstra folk på tribunen alene. At han er lokal er ikke noe minus heller. Når man snakker om publikumsfavoritt (som også West var) kommer aldri Andersson eller Tegström til å bli det. Til det er de altfor late og giddaløse.

JA til Odi - NÅ!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 apr 10, 06:06

Holters? Vet du hvorfor ikke FFK vil satse på Odin?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 apr 10, 08:14

Pinsen alene er nok til å signere han på en proffkontrakt pluss gi han lønn jo. Kan vi kjøre igang en kampanje eller noe for Odi da? Jeg lager en svæær banner jeg vel.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 28 apr 10, 09:53

Hvorfor kan ikke innsamlingspengene brukes på kontrakt til Odi? Hvem som bestemmer hva disse skal brukes til?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 apr 10, 09:57

Opprinnelig postet av shivaaa

Hvorfor kan ikke innsamlingspengene brukes på kontrakt til Odi? Hvem som bestemmer hva disse skal brukes til?

Det er vel Fredrikstad admin. og muligens ARistokraten vel? Utenom det har jo Rafn vært veldig aktiv rundt dette, blant annet solgt pins og greier. KAnskje noen utvalgte som styrer? Samtidig kan de vel ikke bare kjøpe inn hvem som helst uten godkjenninger etc.?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 apr 10, 10:55

Nå bør noen gi et korrekt bilde av hvorfor de venter med Odi. Har vi bedre alternativ som spiss ? Jeg mener de ansvarlige viser en feighet ang Odi. Med farta si vil han være en trussel for hvert et forsvar i Adecco. Slipper de han s talent til en annen klubb mister de totalt ansikt.


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 28 apr 10, 11:09

Opprinnelig postet av 1947modell

Nå bør noen gi et korrekt bilde av hvorfor de venter med Odi. Har vi bedre alternativ som spiss ? Jeg mener de ansvarlige viser en feighet ang Odi. Med farta si vil han være en trussel for hvert et forsvar i Adecco. Slipper de han s talent til en annen klubb mister de totalt ansikt.

Det er helt klart en ting som FFK må tenke på. Odillon er jo sisteårs junior, så får han et tilbud fra en annen klubb, så vil nok det være veldig aktuelt. F.eks. hvis Sarpsborg skulle tilby han en kontrakt så kan han nesten ikke takke nei til det.

Men vi skal være forsiktig med å hause han for mye opp nå også, så ikke forventningspresset blir for høyt hvis han evt skulle få spille. Er vel en grunn til at Rafn, Becken og Dino har fått kontrakt før han.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24