Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi Odillon proffkontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 apr 10, 22:07

Kan farten til Odi sammenlignes med Brian West sin?


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 22 apr 10, 22:26

Om jeg ikke tar helt feil, så har han slått rekorden til Brian West på 40 meter. Mener han tangerte den for et-to år siden hvertfall.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 apr 10, 23:34

Opprinnelig postet av Pilt

Om jeg ikke tar helt feil, så har han slått rekorden til Brian West på 40 meter. Mener han tangerte den for et-to år siden hvertfall.

Da er det bare å signere kontrakt med han, for dårligere teknikk og spilleforståelse enn Brian West er det vel ikke mulig for en spiss å ha?

Så igjen, hvis Odi er raskere enn Brian er han Top Class Adecco Player Man!! Laughing


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 23 apr 10, 00:03

jeg har også gitt støtteLaughing

 

Så bruk pengene på han.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 10, 05:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Da er det bare å signere kontrakt med han, for dårligere teknikk og spilleforståelse enn Brian West er det vel ikke mulig for en spiss å ha?

Så igjen, hvis Odi er raskere enn Brian er han Top Class Adecco Player Man!! Laughing

Trur du glemmer viktigheten av det samarbeidet West hadde med Ringberg. Man trenger ikke mye spilleforståelse for å spille den fotballen FFK spilte da. Ringberg vant duellen på topp, og West løp som en tornado i bakrom. Enten fikk vi mål, corner eller straffe, trur aldri vi har fått så mange straffer som vi fikk med West på banen.

Jeg sier ikke at Odi ikke kan slå igjennom, men det er ingen selvfølge at han blir en suksess bare fordi han er like rask eller raskere enn West.

Hvem skal vinne duellen på topp, som Ringberg pleide å vinne?

Når det er sagt, har jeg veldig sansen for raske spisser, så hadde vært moro å sett hva han kan få til.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 apr 10, 07:38

Han kan  rote det bra til for forsvarspillerene til motstanderene om han er skikkelig rask. Det hadde vært moro og sett. Spissene våre har vel ikke akkurat skremt vannet av noen så langt i år.

 

Men vi skal ikke glemme at Anderson scorer faktisk mål, så vi må bruke han.

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 apr 10, 09:29

Opprinnelig postet av Lex

Han kan  rote det bra til for forsvarspillerene til motstanderene om han er skikkelig rask. Det hadde vært moro og sett. Spissene våre har vel ikke akkurat skremt vannet av noen så langt i år.

 

Men vi skal ikke glemme at Anderson scorer faktisk mål, så vi må bruke han.

For et par år siden og noen år før det så skremte FFK fanden på flatmark. Nå skremmer vi ingen desverre. Laget er tilsynelatende ikke godt nok og de profiler vi har er ikke nevneverdige profiler til å prege kampene slik de spillerne vi hadde for noen år siden.

Er FFK i ferd med å bli ett grått og trist lag ? Overvurderer vi "profilene" våre?

Jeg bare tenker på hva som er blitt vist på banen i de 3 første kampene, og ja....... jeg vet det er 27 kamper igjen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 apr 10, 10:11

Opprinnelig postet av Willy René

Er FFK i ferd med å bli ett grått og trist lag ? Overvurderer vi "profilene" våre?

Jeg bare tenker på hva som er blitt vist på banen i de 3 første kampene, og ja....... jeg vet det er 27 kamper igjen.

Jeg har tenkt tanken selv... Men så har jo Fotball Norge tippet FFK som den desiderte opprykksfavorriten, og flere av disse er mennesker uten noen bånd til Fredrikstad FK what so ever.

Derfor kan jeg ikke forstå annet enn at vi har gode spillere i laget vårt! Overvurdering vet jeg ikke altså.. Jeg vurderer veldig etter hver kamp, blåser liksom ikke opp noe glansbilde som "Vi tar dem neste gang" hvis gutta spiller dårlig.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 23 apr 10, 10:32

Dersom langpasningene fortsetter er vi ett grått og trist lag på høyde med hamkam og lsk, og jeg må nødt til å drikke meg godt opp før hver kamp for å orke å se på. Tenker tilbake på fotballen som ble spillt under Eggen(sier IKKE at han bør tilbake) og til dels Grønis. Da var det leken fotball, klikk-klakk spill, osv som var mer enn nok stimuli i seg selv.

 

Dersom Odi er raskere enn West, få han inn i 11'rn så fort som mulig, da han i det minste vil være en attraksjon på banen, og er det noe FFK sårt trenger så er det en attraksjon.Han scorer jo på junior laget, så hvorfor ikke i adecco'n?

Er'n god nok så er'n gammal nok.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 apr 10, 23:42
Endret: 25 apr 10, 03:40
Endret av: kjell-H

Odi putta 2 nye mål idag.

Håper Odi får prøve seg snart på A-Laget!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 apr 10, 02:23

Håper gutten får sjanse snart ja Smile  Men men,står vel igjen på økonomi....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 apr 10, 12:21

Opprinnelig postet av GurrBass

Håper gutten får sjanse snart ja Smile  Men men,står vel igjen på økonomi....

Vi har penger til å gi han proffkontrakt. Bekreftet at de er veldig billig i drift. Hvis FFK ser økonomien som en hindring for å gi Odi proffkontrakt, skjønner jeg ingenting.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 25 apr 10, 12:53

Et litt dumt spørsmål. Hvis en spiller som holder junioralder får proffkontrat, kan han fortsatt spille for juniorlaget? Eksempelvis Odi. Hvis han får kontrakt så kan han spille for juniorlaget, FFK2 og A-laget...?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 apr 10, 13:19

Opprinnelig postet av Welhaven

Hvis FFK ser økonomien som en hindring for å gi Odi proffkontrakt, skjønner jeg ingenting.

Jeg skal love deg at det er flere enn deg som ikke skjønner en dritt av hvorfor han ikke får kontrakt. Det er akkurat slike spillere som Odi FFK må og bør satse på.

Det er helt åpenbart at gutten har tatt store steg i vinter, og sammenligner vi med det vi bruker som spisser er det ennå mer merkelig at han ikke blir satset på.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 apr 10, 15:32
Endret: 25 apr 10, 15:33
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av ommb

Et litt dumt spørsmål. Hvis en spiller som holder junioralder får proffkontrat, kan han fortsatt spille for juniorlaget? Eksempelvis Odi. Hvis han får kontrakt så kan han spille for juniorlaget, FFK2 og A-laget...?

Han kan fortsatt spille for juniorlaget. Se f.eks på Dino.

Plankekæll: kan jeg tenke meg. Økonomi er ingen unnskyldning. Her snakker vi å ta en som allerede hører til klubben. Kom nå igjen.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 apr 10, 15:33

Opprinnelig postet av Welhaven

Han kan fortsatt spille for juniorlaget. Se f.eks på Dino.

Dino er for gammel til å spille på juniorlaget Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 apr 10, 15:37

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven

Han kan fortsatt spille for juniorlaget. Se f.eks på Dino.

Dino er for gammel til å spille på juniorlaget Smile

Men odi er vell på grensa han oxo for å spille på junior laget?El tar jeg feil?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 apr 10, 15:47

Så lenge Odi spiller på juniorlaget er han vel ikke på grensa til å ikke spille der? Han spiller vel sesongen ut på FFK jr før han skriver under for Kvik Halden fom 2011-sesongen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 apr 10, 15:50

Opprinnelig postet av Plankekæll

Så lenge Odi spiller på juniorlaget er han vel ikke på grensa til å ikke spille der? Han spiller vel sesongen ut på FFK jr før han skriver under for Kvik Halden fom 2011-sesongen.

Du sier noe der.hehe.

Nei Odi skal ikke til kvik Halden.Da blir jeg forbanna hvis det skjerFrown

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 apr 10, 18:29

Få gitt Odillon proff kontrakt NÅ!!! vi trenger enn som kan true forsvaret, sån at motstanderen ikke kan bygge opp et orntelig angrep. ser det gang på gang i år. mot standeren får byggd opp angrepet hele tiden.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24