Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn - FFK Søndag 25. April 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 14 12

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 apr 10, 20:10

Nok en RÆVA kamp av  FFK kun 2 som får godkjent Staw og Raio.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 apr 10, 20:20

Opprinnelig postet av Holters

Bra innlegg skrevet av Holters som bør leses

 

Helt enig med deg Holters

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 apr 10, 20:32

Jeg er utrolig glad for seier og tre poeng i dag. Jeg vil takke Raio for en fantastisk insats og vinnervilje. Jeg er veldig glad for at Lasse Staw fikk en god kamp igjen og håper dette betyr at han er på rett vei. Ellers så synes jeg det virker som vi ikke har noen taktikk og at spillerne ikke vet hva de skal gjøre. Spesiellt vil jeg trekke fram Tegstrøm som virker helt uinteressert.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 apr 10, 20:47

Endelig stang inn for oss!!  Lasse viser hva som bor i han ved enkelte klasseredninger!!

Syntes forøverig at vi viste tendenser i dag,så håper skyta er på rett kjøl...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 apr 10, 20:49

Når noen mener at Aune er bedre enn Nordlie så sier det sitt om hva en kan om fotball. Aune har ikke noe som hovedtrener og gjøre og jeg tviler på at han blir der lenge også. Seieren idag var mere flaks enn dyktighet mot et lag som er tippet nærmere nedrykke enn noen andre lag i ligaen.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 25 apr 10, 21:03

Er det noen som vet hvor mye Tegstrøm har i året? Har forresten spillerne gått ned de 10% de lovet i vinter??
Hvis ikke bør de straks gjøre dette og pengene vi sparer bør gå til å ta opp Odillion i stallen. Han må selvfølgelig matches forsiktig, men må alt nå få smake på hvordan det er i Adecco.
Med det spissparet vi har nå er jeg redd vi ikke går opp igjen.

Håper fortsatt Everton kommer i sommer, da blir det Tippeligaen neste år! Han blir som Messi i forhold til de andre slabbedaskene vi har....

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 21:16

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Når noen mener at Aune er bedre enn Nordlie så sier det sitt om hva en kan om fotball. Aune har ikke noe som hovedtrener og gjøre og jeg tviler på at han blir der lenge også. Seieren idag var mere flaks enn dyktighet mot et lag som er tippet nærmere nedrykke enn noen andre lag i ligaen.

Nordlie hadde vi uansett ikke hatt råd til heldigvis. Hvem som er best av han og Aune er en helt uinteressant diskusjon uansett. Aune er trener, og sånn er det. Personlig synes jeg det er veldig bra. 

Vi er inne i en elendig periode om dagen, men det tror jeg guttane kommer seg ut av. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 21:19

Opprinnelig postet av Gardarson

Er det noen som vet hvor mye Tegstrøm har i året? Har forresten spillerne gått ned de 10% de lovet i vinter??
Hvis ikke bør de straks gjøre dette og pengene vi sparer bør gå til å ta opp Odillion i stallen. Han må selvfølgelig matches forsiktig, men må alt nå få smake på hvordan det er i Adecco.
Med det spissparet vi har nå er jeg redd vi ikke går opp igjen.

Håper fortsatt Everton kommer i sommer, da blir det Tippeligaen neste år! Han blir som Messi i forhold til de andre slabbedaskene vi har....

Likte tanken din ang lønnsreduksjon for å få finansiert en ny spiller (feks Odi).

Tegström har altfor mye i lønn i forhold til prestasjoner hvertfall.

Éverton kommer ikke, det kan vi bare glemme med den prisen/lønnen.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 apr 10, 21:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Når noen mener at Aune er bedre enn Nordlie så sier det sitt om hva en kan om fotball. Aune har ikke noe som hovedtrener og gjøre og jeg tviler på at han blir der lenge også. Seieren idag var mere flaks enn dyktighet mot et lag som er tippet nærmere nedrykke enn noen andre lag i ligaen.

Nordlie hadde vi uansett ikke hatt råd til heldigvis. Hvem som er best av han og Aune er en helt uinteressant diskusjon uansett. Aune er trener, og sånn er det. Personlig synes jeg det er veldig bra. 

Vi er inne i en elendig periode om dagen, men det tror jeg guttane kommer seg ut av. 

 

Nordlie må vi alikevel betale en årslønn, så at vi ikke har råd til Nordlie er bare tull...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 21:32

Ja, vi skal fortsatt betale Nordlie en årslønn, men etter det er det slutt. Skulle vi beholdt han måtte vi betalt han lønn enda lengre. Tom Freddy var en intern løsning, en mann som hadde lønn i FFK fra før. Fra 2011 betaler vi kun Tom Freddy, og ikke Tom Nordlie i tillegg.

Jeg prøver igjen, vi hadde ikke råd til å beholde Nordlie. Husk at han også hadde med seg en svindyr amatørnisse av en gymlærer. FFK sparer masse på å ikke ha disse i klubben.

Uansett, regnestykket for å beholde/ikke beholde Nordlie har vært vist her inne opptil flere ganger, og det er ganske åpenbart at det billigste alternativet var å sparke Nordlie.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 apr 10, 21:34

Hva er egentlig poenget med alle disse uadresserte langpasningene (Som i seg selv er dødsynd) Når man ikke har duellspillere på topp

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 25 apr 10, 21:37

Vidar Martinsen kan ta sin usportslige opptreden og stappe den langt og godt opp i rævva! Makan til drittsekk skal man lete lenge etter. 

Utrolig at en svak dommer ikke ser hva han gjør før 1-2-scoringen. JÆVLA DRITTSEKK!

Slå oss gjerne 5-0 to ganger på rad, og gjerne tre, men skal dere vinne får dere f... gjøre det på ærlig vis. Denne gangen var det ikke rederlig!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 21:42

Opprinnelig postet av Lyn for alltid

Vidar Martinsen kan ta sin usportslige opptreden og stappe den langt og godt opp i rævva! Makan til drittsekk skal man lete lenge etter. 

Utrolig at en svak dommer ikke ser hva han gjør før 1-2-scoringen. JÆVLA DRITTSEKK!

Slå oss gjerne 5-0 to ganger på rad, og gjerne tre, men skal dere vinne får dere f... gjøre det på ærlig vis. Denne gangen var det ikke rederlig!

Bitter eller?

Det får for pokker'n være dommerens jobb å dømme for slike ting. Du hadde noen fine innlegg her inne før kampen, men dette ble bare håpløst. Ja Vidar må være Satan selv.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 apr 10, 21:45

1-2 er grei den, keeperen deres hopper jo ikke engang opp, så å si at Vidar er en drittsekk fordi han hopper etter ballen blir for dumt, se reprisen. Og tenk deg om, keeper uten ball er nesten en helt vanlig spiller og det er ingen regel om en buffersone rundt keeper i fotball. Så lenge han ikke involverer seg i duellen er han ikke involvert i spillet, Han havnet på halvdistanse og bommet med opphoppet.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 apr 10, 21:46

Opprinnelig postet av Lyn for alltid

Utrolig at en svak dommer ikke ser hva han gjør før 1-2-scoringen. JÆVLA DRITTSEKK!

Hva gjør Han egentlig??

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 21:54

Vidar hopper inn i keeper slik at Et-eller-annet-sson ikke kommer skikkelig opp. Godt mulig det skulle vært blåst frispark, mest sannsynlig skulle det vært blåst. Piiroja gjør hvertfall ikke noe gæærnt.

Men at Vidar skal være verdens største og mest usympatiske drittsekk av den grunn må man bare le godt av.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 apr 10, 21:56

Vil vel si at det ikke skal være frispark. Keeeper er jo ikke engang i duellen

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 apr 10, 22:01

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Vil vel si at det ikke skal være frispark. Keeeper er jo ikke engang i duellen

Nei, det er jo fordi Vidar hopper inn i han slik at han ikke kommer opp.


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 25 apr 10, 22:05

Opprinnelig postet av tgtgtgtg
 Keeeper er jo ikke engang i duellen

 

Stemmer. Det var det jeg ville frem til.


Lyn for alltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 feb 04
Innlegg: 14

Lagt til: 25 apr 10, 22:08

Opprinnelig postet av Plankekæll
Bitter eller?

Det får for pokker'n være dommerens jobb å dømme for slike ting. Du hadde noen fine innlegg her inne før kampen, men dette ble bare håpløst. Ja Vidar må være Satan selv.

 

Ja, veldig bitter. Det ville sikkert dere vært også.

 

Jeg har sett denne episoden i reprise flere ganger og Vidar Martinsen har én hensikt: å hoppe rett inn i Lyns keeper.  Selvfølgelig er det dårlig av dommeren å ikke blåse, men det er også en svært usportslig handling av Martinsen



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 14 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3