Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er vitsen? (FFK-fans berserk på Dickens)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 apr 10, 18:49

Det finnes kun en linje å følge!

Nulltoleranse for vold og for pøbelvirksomhet. Straffen bør være utestengelse i 1 år for førstegangsforseels, 5 år eller livstid for andregang. 3 gang Livstid. Da skjønner kanskje pøblene at de er uønsket. Deres bidrag om å skape liv på tribunene er jo bare en gedigen vits da de er en liten gjeng med guttepjoker som "titter" stygt på de som er kritiske til dem. Tragisk dårlige sanger og er mer interesert i å se tøffe ut, en å gjøre FFK supporterne berømt for god tribunekultur!

Hadde de vokst opp på min kant av byen så hadde disse gutta blitt rundthjult for en slik oppførsel. Man skal vise respekt mot alle. Om noen skal lage leven, ja så ta heller å trekk dere bort istede for å komme med unnskyldninger om at "vi bare forsvarte oss".

PS kjenner godt ett par av casuals gutta og de er mer eller mindre uforbedrelig. De har alti likt og slåss og kommer altid til å gjøre det.. synd men sant.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 apr 10, 19:06

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Lemmy
Forhåpentligvis får de(n) skyldige en ubetinget fengselsstraff og må betale oppreisning til han som ble slått ned.

Håper nå endelig politiet ikke henlegger en sak grunnet bevisets stilling, som blir brukt som "unnskyldning" selv om det er flere vitner til stedet og alle kan peke ut gjerningsmennene. Dessverre. Blir ikke overrasket om det skjer i denne saken også, men håper at de blir straffet.

Det er muligens håp for voldsofferet at han får erstatning, men de stakkars bileierne må nok selv punge ut dyre dommer for å fikse speil og riper i bilene sine.

Jepp, det er dessverre mye rart som henlegges. Kjenner en som hadde et innbrudd hos seg for noen år siden, den ene av to gjerningsmenn ble tatt på fersken- men saken henlagt.

Men det er jo klart, politiet har vel ikke tid til slikt når de bruker mye av tiden sin på å ta folk som tagger. En grov forbrytelse...

Av allmenpreventive hensyn denne saken etterforskes ordentlig (selv om prinsippet egentlig bare brukes ved utmåling av straff i retten), og saken må opp i retten.

Bråk i forbindelse med fotballkamper er et økende problem, og man bør forsøke å få bukt med det så fort som mulig.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 apr 10, 19:28

Opprinnelig postet av Lemmy

Men det er jo klart, politiet har vel ikke tid til slikt når de bruker mye av tiden sin på å ta folk som tagger. En grov forbrytelse...

Jeg er meget glad de tar taggerne. Bare fortsett med det! Makan til svineri de utfører.

Nå ble jo navnene til de to verste postet her på forumet tidligere i dag (ble fjernet av Holters). Da vet vi hvertfall konkret hvem de er, og det burde ikke være vanskelig å få utestengt/arrestert dem.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 apr 10, 20:01

Opprinnelig postet av MrFriday

bla-bla-bla. "Diverse om Supras"



Vi (Supras) har latt være å skrive noe her for ikke å lage mer drama enn nødvendig.  Vet også at det er svært upopulært blant BRHere at vi skriver inn her (ja vi skjønner alle at du er Brigadegutt mrfriday). Frykter rett å slett for egen sikkerhet. Det var rimelig ampert på tribunen mellom Supras/BRH på søndag, vi vet hva enkelte av dem er i stand til og vi vil ikke blandes inn i det.

Jeg velger likevel å svare for meg selv og IKKE på Supras sine vegne.

Min versjon:
Supras Fredrikstad, "gladbussen", Red Beavers og Brigade RødHvit var alle inviterte til å varme opp på Premier Pub i Sarpsborg før kamp. Planen var å rusle samla mot stadion i 3 tida. Vi var vel omtrent 40-50stk ymse FFKsupportere som gikk samla med sang og en god del kontrollert pyro, stemninga var god og humøret på topp. Jeg skal ikke nekte for at jeg hadde med meg bluss i en pose som var ment å fyre av på vei til stadion, jeg har ingenting å skjule. De Supraser og øvrige tilhengerne som fyrte av kontrollerte bruken av det, ingen kasting eller uforsvarlig pyring, bare god stemning. Sarpingene sa sjøl at de synes FFK-toget så fett ut og at det bare virka som god stemning i marsjen mot Stadion, helt til enkelte 3-4 fehuer kastet blussene mot/inn byggninger og fløy på folk.

I det vi nærmer oss Dickens er det 3-4 personer som går langt over grensen. Et par bluss blir kastet mot Dickens og en annen café i nærheten. Når vi passerer Dickens er det en Sarping eller 2 som tar til motmæle og flyr mot "pøblene", noe som fører til en smell med en 4-5 involverte personer, inkludert et par Sarpinger. Et par av de kraftigere mannfolka i FFK-toget prøver å bryte opp slåsskampen, mens resterende fra Fredrikstad rømmer fra situasjonen og setter kursen mot stadion. Det hele varer i maks et halvt minutt. På veien mot stadion er det også enkelte av de omtalte 3-4 "pøblene" som gjør hærverk på parkerte bil(er) langs veien.

Supras Fredrikstad tar selvfølgelig stor avstand fra hele bråket og vil ikke bli innblandet eller forbundet med hendelsen, eller lignende hendelser i fremtiden. Vi har nå lært hvem vi ikke vil ha noe forhold til på kampdager og hvilken gruppe vi ikke ønsker samarbeid med framover.

Historien kan backes opp av Beavers, Gladbussen og vitner i nærheten. Supras består av ungutter helt ned i 16årsalderen å har ingen intensjon om å oppsøke bråk. Det vet de som kjenner til oss. Vi er unge og glade men uten fare!

Peace out - For egen regning /danan

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


MrFriday

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 11

Lagt til: 13 apr 10, 20:22

Danan, du bør nok lese innlegget mitt litt nøyere. Jeg sier her at BRH bør utestenges! Så du tar skammelig feil av meg. Derimot mener jeg at det bør være likhet for loven - og at  det dersom det blir slått ned på grupperingene; at det blir BEGGE (håper jeg) eller ingen. Kanskje jeg bare er gammeldags og har et "avleggs" syn på en ting som urettferdighet. Synes disse gruppene har bidratt bra på tribunen, men det er ikke verdt alt det negative..

 Og nok en gang: Stemmer det eller stemmer det ikke at bruk av nødbluss er forbudt untatt ved nødstilfelle?? Hvorfor har et medlem av Plankehaugens styre med seg nødbluss til ulovlig bruk? Er dette i tråd med Plankehaugens politikk - å ikke bare godta, men faktisk oppfordre til og utøve ulovligheter?? Synes alt dette stinker, og jeg blir helt kvalm!! Jeg kommer til å melde meg ut av PH hvis ikke dette blir ryddet opp i! Er dere voksne nok til å feie for egen dør istedet for å ta den ekle løsningen? 

Noen som vet hvor mange som skal til for å kunne stille mistillitsforslag forresten?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 apr 10, 20:32
Endret: 13 apr 10, 20:36
Endret av: danan

Opprinnelig postet av MrFriday

Danan, du bør nok lese innlegget mitt litt nøyere. Jeg sier her at BRH bør utestenges! Så du tar skammelig feil av meg. Derimot mener jeg at det bør være likhet for loven - og at  det dersom det blir slått ned på grupperingene; at det blir BEGGE (håper jeg) eller ingen. Kanskje jeg bare er gammeldags og har et "avleggs" syn på en ting som urettferdighet. Synes disse gruppene har bidratt bra på tribunen, men det er ikke verdt alt det negative..

 Og nok en gang: Stemmer det eller stemmer det ikke at bruk av nødbluss er forbudt untatt ved nødstilfelle?? Hvorfor har et medlem av Plankehaugens styre med seg nødbluss til ulovlig bruk? Er dette i tråd med Plankehaugens politikk - å ikke bare godta, men faktisk oppfordre til og utøve ulovligheter?? Synes alt dette stinker, og jeg blir helt kvalm!! Jeg kommer til å melde meg ut av PH hvis ikke dette blir ryddet opp i! Er dere voksne nok til å feie for egen dør istedet for å ta den ekle løsningen? 

Noen som vet hvor mange som skal til for å kunne stille mistillitsforslag forresten?



Likhet for loven? Den ene grupperingen sparker ned random folk, kaster pyro inn på utesteder, deltar jevnlig i casualsoppgjør og truer folk som er uenige med dem på livet.
Mens den andre grupperingen lager tifoer til Plankehaugen/Stjernen og gir 100% av seg sjøl på matcher. Ja det har hendt at vi har fyrt av bluss i kontrollerte former utenfor stadion, det er tryggere enn tinnsoldatblussinga som foregår på stadion. Har aldri fyrt av slik at det har vært noen fare. Kaller du det "like grupperinger?
Vi har fått cred fra FFK-systemet, Plankehaugenstyret, Stjernen-systemet, Red Beavers, Red Stars, Waters og utallige andre. De mener vi er en veldig ryddig gruppering som klarer den balansegangen med å være en litt "hardcore" gruppering, samtidig som vi ikke bryter grensene for hva som er akseptabelt.

Du får gjerne bidra til å fjerne meg fra Plankehaugenstyret om det er det du vil.

Og med det setter jeg nok punktum for meg i denne diskusjonen.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 10, 20:33
Endret: 13 apr 10, 20:34
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av danan

Jeg skal ikke nekte for at jeg hadde med meg bluss i en pose som var ment å fyre av på vei til stadion, jeg har ingenting å skjule.

Jeg må bare påpeke at dette var en svært lite gjennomtenkt handling når du selv er styremedlem i Plankehaugen, og de tidligere har utestengt folk for dette...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 apr 10, 20:41

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av danan

Jeg skal ikke nekte for at jeg hadde med meg bluss i en pose som var ment å fyre av på vei til stadion, jeg har ingenting å skjule.

Jeg må bare påpeke at dette var en svært lite gjennomtenkt handling når du selv er styremedlem i Plankehaugen, og de tidligere har utestengt folk for dette...


Godt mulig at det var ufornuftig. Ingenting av det ble på noen måte uheldig brukt. Plankehaugen har aldri utestengt noen for bruk av pyro utenfor banen/ i gatene. Visst du tenker på Zoran så ble han utestengt for andre hendelser enn pyring på vekta. Jeg støtter bruken av pyro så lenge det blir gjort i kontrollerte former. Men etter det kaoset som enkelte pøbler har skapt ved bruk av pyro nå, så bør man kanskje roe ned bruken en tid framover.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


MrFriday

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 11

Lagt til: 13 apr 10, 20:45

Klart det finnes større og mindre lovovertredelser. Men da vet jeg det, at ifølge styremedlem Danan, kan man selv bestemme hvilke lover og regler man velger å rette seg etter og hvilke man velger å overse. Kjekt å vite


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 13 apr 10, 21:55

Opprinnelig postet av Larifari

Øye for øye mentaliteten var utbredt i vikingtiden. Heldigvis har vi kommet lang siden det, dagens samfunn er basert på ganske andre verdier og ideer. Mener du fremdeles at vikingmentaliteten er den beste mener jeg du er en idiot, helt klart. Men her virker det som at du som at du snakker om å gripe inn med vold når en uskyldig person blir utsatt for blind vold og da snakker vi om noe ganske annet.

Øye for øye var alt jeg skrev - du klarte å trekke inn mye på de tre ordene kontra hele setningen under hvor jeg skriver at jeg fint kunne forsvart vold ved å hjelpe en som lå nede og ble sparket.

Så ja; vi snakker om noe ganske annet. 

Opprinnelig postet av Larifari

Det må selvfølgelig være lov å gripe inn med vold for å stoppe sånne ekstreme situasjoner. Det å privat ta på seg oppgeven å straffe noen i ettertid blir noe helt annet som jeg kaller idioti. Var det oppklarende?

Du virker veldig svart og hvitt. Hadde du syntes det var greit om det var din far f.eks? Veldig mye mer som spiller inn enn at DET er idioti og sånn er det. Mener du derimot det er så enkelt, så er du utrolig trangsynt.

Ville muligens ikke tatt de i ettertid, men forstår de som føler trangen for det. Er iallefall fullt fortjent om de hadde blitt banket dritten ut av.

---------------------------

2010: The new era begins.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 apr 10, 22:05

Jeg må faktisk henge meg på at det er ganske så uheldig at styremedlemmer i PH bryter loven på denne måten. Jada det er ikke store forselsen men det er ikke poenget. Jeg tviler heller ikke på at dere har full kontroll Danan når dere fyrer opp. Men det som gjøres på stadion er varslet og godkjent dette er ikke godkjent og som man så ble det brukt til å kaste inn i folkemengder.


Som styremedlem må man tenke nøye gjennom sine handlinger de får litt mer konsekvenser da må brått faktisk er en offentlig person.

Jeg betviler ikke et sekund at hensiktene dine Danan er gode men det er nå en gang ikke lov og som styremedlem bør man gå forran med et godt eksempel.

Det er vel heller ikke mange sesongene siden PH og FFK gikk ut med nulltoleranse mot blussing, hva har skjedd med denne nulltoleransen? Gjelder ikke denne fortsatt?

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 apr 10, 23:14

Opprinnelig postet av danan

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av danan

Jeg skal ikke nekte for at jeg hadde med meg bluss i en pose som var ment å fyre av på vei til stadion, jeg har ingenting å skjule.


 Jeg støtter bruken av pyro så lenge det blir gjort i kontrollerte former.

Voks opp!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 apr 10, 23:19

Opprinnelig postet av mysthical

Jeg må faktisk henge meg på at det er ganske så uheldig at styremedlemmer i PH bryter loven på denne måten.


Det er snakk om meg, ikke flere styremedlemmer enn det. Har aldri lagt skjul på at jeg står for den mer sydlandske tribunekulturen, heller ikke lagt skjul på at jeg er fan av kontrollert blussing. Sånn er det, styremedlem eller ei. Endrer ikke min mening selv om jeg får en "annen rolle". Morsomt at folk henger seg opp i at jeg synes det er okey å tenne bluss om det blir gjort på en forsvarlig måte.  Når en 50år gammel fyr blir sparket til blods utenfor Dickens og fyrverkeri blir kastet inn i lokalene. Ser ikke helt sammenhengen med alvorlighetsgraden i de tilfellene der. Men sånn er nu det. Dere får ta det med meg på pm visst dere har noe mer dere skulle sagt.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 apr 10, 23:32

Opprinnelig postet av danan

 Sånn er det, styremedlem eller ei. Endrer ikke min mening selv om jeg får en "annen rolle".

 Det er ingen som ber deg om å endre mening. Men man må faktisk ta konsekvensene av rollene man velger. Som styremedlem i Plankehaugen må det minste kravet å følge Plankehaugens filosofi, samt være en foregangsperson når det gjelder å følge lover og regler på kampdag. Om du tenner 349 nødbluss på nyttårsaften derimot, der får være din sak...

Opprinnelig postet av danan

Morsomt at folk henger seg opp i at jeg synes det er okey å tenne bluss om det blir gjort på en forsvarlig måte.  Når en 50år gammel fyr blir sparket til blods utenfor Dickens og fyrverkeri blir kastet inn i lokalene.


Det er nettopp det som er uheldig. Kanskje ikke noe grovt overtramp, men i det minste veldig uheldig at et styremedlem i Plankehaugen går ut og støtter denne blussingen, når de skal ta avstand fra det som skjedde. Privatperson eller ei... La meg stille deg følgende spørsmål: Dersom ingen hadde hatt med seg bluss til Sarpsborg, ville det blitt kastet bluss inn på Dickens da?

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 apr 10, 23:35
Endret: 13 apr 10, 23:36
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av danan
Morsomt at folk henger seg opp i at jeg synes det er okey å tenne bluss om det blir gjort på en forsvarlig måte.  Når en 50år gammel fyr blir sparket til blods utenfor Dickens og fyrverkeri blir kastet inn i lokalene. Ser ikke helt sammenhengen med alvorlighetsgraden i de tilfellene der.

At noe mer alvorlig skjedde den dagen, betyr jo ikke at dine handlinger ikke skal diskuteres. Nå har vel diskusjonen først og fremst dreid seg om blussene som ble kastet inn og at mannen ble slått ned. At det flere dager etterpå kommer en diskusjon rundt ting i andre rekke er vel da helt naturlig.

Det blir jo litt feil å skjule seg bak en mer alvorlig handling for å slippe å diskutere noe mindre viktig. Reaksjonen din hadde vært mer truffende om tråden med en gang satte fokus på dine valg og styrevervet ditt, men det er jo ikke tilfelle. Det er tirsdags kveld og kampen var på søndag.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 apr 10, 23:43

Får stemme meg ut da vettu ved neste annledning. Tar klart avstand fra slossing og hodeløs bruk av pyro, så at jeg ikke tar avstand fra det som skjedde i Særp blir for dumt å si.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 apr 10, 23:52

Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å melde meg inn i Plankehaugen bare for å stemme deg ut. Synes forøvrig at det er viktig med ulike meninger i ethvert styre, så jeg synes overhodet ikke at du bør stemmes ut. Det jeg og flere med meg her sier er at det er uheldig at styremedlemmer i Plankehaugen har med seg bluss i gata på kampdag, så lenge det ikke er organsisert av PH og avklart med Politiet. Du skal forresten ha skryt for et godt valg ved å la blusset bli i lomma når du så hva som skjedde.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 10, 00:07

Opprinnelig postet av danan

Opprinnelig postet av mysthical

Jeg må faktisk henge meg på at det er ganske så uheldig at styremedlemmer i PH bryter loven på denne måten.


Det er snakk om meg, ikke flere styremedlemmer enn det. Har aldri lagt skjul på at jeg står for den mer sydlandske tribunekulturen, heller ikke lagt skjul på at jeg er fan av kontrollert blussing. Sånn er det, styremedlem eller ei. Endrer ikke min mening selv om jeg får en "annen rolle". Morsomt at folk henger seg opp i at jeg synes det er okey å tenne bluss om det blir gjort på en forsvarlig måte.  Når en 50år gammel fyr blir sparket til blods utenfor Dickens og fyrverkeri blir kastet inn i lokalene. Ser ikke helt sammenhengen med alvorlighetsgraden i de tilfellene der. Men sånn er nu det. Dere får ta det med meg på pm visst dere har noe mer dere skulle sagt.

Det er ett poeng vesentlig poeng her du glemmer... Du var jo den som hadde med disse 20 pluss blussene. BRH hadde ikke med noen. Du delte de ut...

Når blusset da blir kastet inn på et utested, så understreker det bare nok engang poenget som har blitt gjentatt til det evinnelige her inne: Når slike gjenstander er tilgjengelig - og gjerne at folk er beruset - så er veien kort for å misbruke de også.

Hadde du ikke tatt med disse blussene, så hadde det ikke blitt kastet den dagen.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 14 apr 10, 00:21

Opprinnelig postet av Holters

Det er ett poeng vesentlig poeng her du glemmer... Du var jo den som hadde med disse 20 pluss blussene. BRH hadde ikke med noen. Du delte de ut...

Når blusset da blir kastet inn på et utested, så understreker det bare nok engang poenget som har blitt gjentatt til det evinnelige her inne: Når slike gjenstander er tilgjengelig - og gjerne at folk er beruset - så er veien kort for å misbruke de også.

Hadde du ikke tatt med disse blussene, så hadde det ikke blitt kastet den dagen.



Hvor har du det i fra at jeg hadde med meg 20 bluss?! Det er bullshit. Det var flere som hadde med seg pyro, alt ble samlet i en pose som folk hentet seg greier fra. Jeg skal hvertfall ikke ha på meg noe ansvar for det. Du burde sjekke ut kildene dine bedre. Jeg står for legalisering av pyro, men skal faen ikke ha på meg skylda for bruken av all pyro der oppe. Irriterer meg at diskusjoner ender opp i pisspreik her inne. God natt og takk for meg.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 10, 00:29
Endret: 14 apr 10, 00:39
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av danan

Opprinnelig postet av Holters

Det er ett poeng vesentlig poeng her du glemmer... Du var jo den som hadde med disse 20 pluss blussene. BRH hadde ikke med noen. Du delte de ut...

Når blusset da blir kastet inn på et utested, så understreker det bare nok engang poenget som har blitt gjentatt til det evinnelige her inne: Når slike gjenstander er tilgjengelig - og gjerne at folk er beruset - så er veien kort for å misbruke de også.

Hadde du ikke tatt med disse blussene, så hadde det ikke blitt kastet den dagen.



Hvor har du det i fra at jeg hadde med meg 20 bluss?! Det er bullshit. Det var flere som hadde med seg pyro, alt ble samlet i en pose som folk hentet seg greier fra. Jeg skal hvertfall ikke ha på meg noe ansvar for det. Du burde sjekke ut kildene dine bedre. Jeg står for legalisering av pyro, men skal faen ikke ha på meg skylda for bruken av all pyro der oppe. Irriterer meg at diskusjoner ender opp i pisspreik her inne. God natt og takk for meg.

Greit, det kan hende at du ikke hadde med alle sammen - og da beklager jeg - men at flere i Supras hadde med seg bluss gjør ikke akkurat saken bedre, men jeg skal la den biten ligge.

Synes for øvrig det merkelig at du ikke tar til deg denne kritikken. Det er en soleklar konflikt mellom din rolle som styremedlem i Plankehaugen og det faktum at du har både tatt med og delt ut bluss. Det hjelper lite at du er for legalisering av pyro, så lenge det ikke er lovlig i dag.

Poenget valgte du uansett å overse, så da gjentar jeg det:

Når slike gjenstander er tilgjengelige - og gjerne at folk er beruset - så er veien kort for å misbruke de også.

Er du fortsatt uenig i dette?

 

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f