Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 38 13

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 10:14

Opprinnelig postet av keiko99

kunne rett lag forsatt vært FFK ?

(ja han ville kosta oss dyrt, men bare ett spørsmål)

Ja, men ikke sammen med feks Borges på topp. Heller som en erstatter til Borges hvis han skulle forsvinne. Hoås passer best sammen med en bakromsspiss ala Odi.

Hoås er jo flink til å holde på ballen, binde opp et par forsvarsspillere og lage rom til andre spillere. I tillegg har han blitt bedre i duellspillet siden han var i FFK. Men det hjelper selvsagt å føle trygghet i Sarpsborg 08. Når det er sagt har jo Hoås kun spilt Adeccofotball siden han dro fra FFK. Her i FFK var han ikke spesielt god, og han fikk høre det fra tribunen.

Jeg tror ikke Fredrikstadpublikummet hadde hatt tålmodighet med Hoås dessverre.

Personlig ønsker jeg meg ikke han tilbake, heller ikke Markus Ringberg.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 11:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Ymer
Opprinnelig postet av keiko99

NRK sier: Hoås er for god til og spille i Adecco om sarp ikke rykker opp bør hoås finne seg en klubb i tippeligaen

legg till hat til side når jeg spør: er hoås virkelig klar og god nok for tippeligaen  ?

Nei.

Selvfølgelig er Hoås god nok for Tippeligaen i riktig lag, og hvis han blir brukt riktig. 

Når Kim Holmen og Mame Niang er "gode nok" er Hoås som er mye bedre enn dem mer enn god nok.

Interessant at du syns Holmen og Niang er gode nok. De spiller på lag som er på full fart ned der de hører til (les:Adeccoligaen). De holder med andre ord (sammen med laget sitt) ikke nivået. Det har de bevist før i Lyn og Viking også. Hoås mye bedre og mer enn god nok? Rart ingen i lag TL ser det...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 11:51

Du skal kverulere bare for å kverulere du.

Selvsagt synes jeg ikke Holmen og Niang er gode nok. Jeg synes de er ufattelig dårlige rett og slett. Det skjønner også du hvis du legger godvilja til. 

At Hoås fortsatt spiller for Sarp betyr vel ikke at han ikke er god nok til å spille i Tippeligaen? Han har vært aktuell for flere TL-lag, men ingen har valgt å legge penger på bordet for å hente han. Han er ingen billig fyr.

At du ikke liker Hoås er en annen sak, det kan ikke jeg noe for.

Jeg synes personlig han holder nivået som skal til for å spille i Tippeligaen. Han går utenpå flere Tippeligaspisser. Jeg har heller ikke den helt store sansen for han, men det forandrer fortsatt ikke at han er god nok. 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 10, 13:25

Sandnes Ulf leier Andreas Ulland Andersen fra Viking ut sesongen http://www.sandnesulf.no/article.php?articleID=2406&categoryID=6


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 10, 15:33

Opprinnelig postet av Patrioten

Sandnes Ulf leier Andreas Ulland Andersen fra Viking ut sesongen http://www.sandnesulf.no/article.php?articleID=2406&categoryID=6

En kjempeforsterkning.

For meg er det en gåte at han ikke har blitt brukt mer for Viking. En potensiell klassespiller. Han åpnet sesongen meget bra, og har et voldsomt god høyrefot. Flotte innlegg og frispark.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 10, 17:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Jeg har heller ikke den helt store sansen for han, men det forandrer fortsatt ikke at han er god nok. 

Det forandrer fortsatt ikke at du mener han er god nok. Stor forskjell på det, Ymer kan for eksempel mene at han ikke er god nok.

Kan tilføye at jeg ikke vil ha Hoås tilbake til FFK, jeg vil ha en bakromsspiss sammen med Borges på topp.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 22:17

Opprinnelig postet av Plankekæll

Du skal kverulere bare for å kverulere du

Det er din mening. Du bør kanskje ordlegge deg annerledes om du ikke helt mener det du skriver...?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 aug 10, 23:00

S08 skal slite om Hoås forsvinner..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 10, 00:37
Håper han gjør det da. Er det noen rykter om det?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 10, 08:35

Krystallklart disiplinært standpunkt fra Moss FK.

Moss Fotballklubb la i går ut en pressemelding der de tar sterk avstand fra den slags oppførsel som Fabian Vidalon utviste søndag.

 

http://www.moss-avis.no/sport/krystallklart-disiplinert-standpunkt-fra-moss-fk-1.5524877


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 10, 13:24

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 aug 10, 13:49
Er ikke Johansen en mye bedre spiller enn Ringberg?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 10, 05:01
Endret: 12 aug 10, 05:02
Endret av: Patrioten

Rocky Lekaj (20) trener med MFK

Den tidligere Sheffield Wednesday og Lyn spilleren Rocky Lekaj trener denne uken med Moss Fotallklubb.

http://www.mossfk.no/sak/004736.asp


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 10, 15:35
Endret: 12 aug 10, 15:36
Endret av: Patrioten

Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham. http://www.oblad.no/ski/follo-fk-begjert-konkurs-1.5525613


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 10, 18:36

Opprinnelig postet av Patrioten

Rocky Lekaj (20) trener med MFK

Den tidligere Sheffield Wednesday og Lyn spilleren Rocky Lekaj trener denne uken med Moss Fotallklubb.

http://www.mossfk.no/sak/004736.asp

 

snakk om å treffe bunnCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 12 aug 10, 18:50

Sitert Patrioten

Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham.

 

 Javel ja, skal vi miste enda 3 poeng og en hjemmekamp nå da eller? Dette er jo det siste vi trenger alle sammen for follo og alle de andre lagene i 1 divisjon.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 10, 18:56

det bør jo ikke skje enda.. sånt tar gjerne tid håper jeg Tongue out

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 10, 07:08

Nedbetalingsplan


Den gamle tanksenteren, som nå spiller i Mysen, skjønner at klubben sliter med økonomien og mener han og NISO har kommet Follo i møte:
- Jeg har forståelse for situasjonen i Follo. Det er synd at klubben sliter, og vi har sagt vi kan gå med på en nedbetalingsplan, men har altså ikke hørt noe, sier Strand.
- Er det slik at Follo mener du ikke har oppfylt kontrakten din og derfor ikke betaler ditt tilgodehavende?

 

http://www.oblad.no/badebyen/andreas-strand-begjerer-follo-fk-konkurs-1.5526294


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 aug 10, 11:30
Endret: 15 aug 10, 11:31
Endret av: Tøfflus

Ja, folkens, det er en fin dag for fotball. Foruten vårt lille nabooppgjør hvor smurfer forhåpentligvis skal trampes ned og tørkes bort, spilles følgende kamper i denne noe amputerte serierunden:

Bodø/Glimt - Mjøndalen: Bør være en grei seier for de gule, og med vår hjelp skal de helst ta igjen sarpingene på tabellen og innta fjerdeplassen.

Sandnes-Ulf - Moss: Oppgjøret mellom Rogalands nr. 4 og Østfolds nr. 3 er en viktig kamp i bunnen. Skulle Moss vinne ligger lagene likt, på 18 poeng. Men det er Ulf og vennene hans som har vist best form i det siste - MFKs eneste opptur er uavgjorten de ranet med seg fra Fredrikstad for to uker siden.

Nybergsund - TUIL: Bør være hjemmeseier, TUIL er stusselige borte og Trysilknut klatrer på tabellen for tiden. Ja, om ting går deres vei i dag kan de gå forbi både Sarp og Glimt, og innta fjerdeplassen.

De siste tre kampene er utsatt fordi Follo, Sogndal og Ranheim kom seg til kvartfinale i cupen. De utsatte kampene spilles neste onsdag (den 25. august).

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 aug 10, 20:03

Den utlikningen på overtid mot Særp i kombiansjon med Glimt sitt sjokktap for Mjøndalen kan vise seg å bli helt avgjørende. Trysil og Ranheim ser jeg ikke på som utfordrere.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 38 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3