Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 38 26

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 okt 10, 16:45

Hvis Sarpsborg 08 spiller fin fotball må de jo møte Brasil nå...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 10 okt 10, 16:50

Slutt i Tromsdalen, og Moss er så godt som klare for 2. divisjon. Sju poeng opp til sikker plass med fire runder igjen.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 10 okt 10, 16:51
Endret: 10 okt 10, 16:52
Endret av: Jens G Best

Sa sa sa, bra bra bra, Mjøndal´n, Mjøndal´n, Mjøndal´n!!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 10 okt 10, 17:06

Fortsatt en helt åpen kamp, Mjøndalen var nære på igjen.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 10, 17:11

Ser ut til at dette paddenes vei gitt..


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 okt 10, 17:14
Endret: 10 okt 10, 17:17
Endret av: Knuty

Med pæddenes flyt, og svært overkommelige kampprogram, så er jeg stygt redd for at de går rett opp. Det blir mitt tips i alle fall.

Det positive i dag er at Ranheim taper 2-0.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 10, 17:18

FFK har ikke tapt kampen om rett opp.... hvem har sagt at FFK taper over sogndal ????

jeg føler nesten dere ønsker sarp frem for FFK... bare sånn jeg føler det.....

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 10 okt 10, 17:18

Flyt, som i at de har gullet til seg seier i de to siste, er det ingen garanti for vil fortsette. Det de har vist i dag er ikke noe å skryte av, så de kan utmerket godt rote bort poeng.

I dag hadde de tjukt med gullhår, for det var ikke smurfenes dyktighet som gjorde at de ikke havnet under 0-1 innen fem minutter etter pause.

Ranheim-Trysilknut 0-2, forresten. Da kan vi jo avskrive Ranheim.

Nordlendingen til Særp har visst ikke fått med seg at de ikke har en kamp til gode lenger, i intervjuet med NRK sier han at "vi har en kamp mindre enn Fredrikstad".

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 10, 17:21

Han trodde vel at FFK hadde Lyn i dag da vel... Blir sikkert morsomt for ham da han oppdager sanheten....


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 10 okt 10, 17:22

Flott for østfoldfotballen dette:

Vi: Fortsetter i Adeccoen med sterkt svekket lag og og ennå større økonomiske problemer.

Særp: Rykker opp og får en sesong lik den Kongsvinger har nå hvor det er helt tydelig å se at laget ikke er godt nok. Det blir også lave tilskuertall og vanskelig økonomi.

Måzz: Rykker ned i 2. div og får ennå større økonomiske problemer, kanskje både de og oss går konk?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 okt 10, 17:23

En kamp 1500, to kamper 1530, en kamp 1600 og en femte kamp 1800. Hva i all verden er poenget med dette kampoppsettet? Hvorfor ikke bare starte alle kamper 1600 som har vært det normale mot slutten av sesongene i Adeccoligaen? Kun en går jo på TV uansett, så det er vel ingen grunn til at det skal være fire forskjellige kamptidspunkt på fem kamper?

 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 10, 17:26

Opprinnelig postet av Erikk

Flott for østfoldfotballen dette:

Vi: Fortsetter i Adeccoen med sterkt svekket lag og og ennå større økonomiske problemer.

Særp: Rykker opp og får en sesong lik den Kongsvinger har nå hvor det er helt tydelig å se at laget ikke er godt nok. Det blir også lave tilskuertall og vanskelig økonomi.

Måzz: Rykker ned i 2. div og får ennå større økonomiske problemer, kanskje både de og oss går konk?

Nå må du ikke svartmale ting da. Kampene skal spilles først og det er 4 kamper igjen..


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 okt 10, 17:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Slutt i Tromsdalen, og Moss er så godt som klare for 2. divisjon. Sju poeng opp til sikker plass med fire runder igjen.

 

Hvor ser du at Mozz har 7 poeng opp til sikker plass ? De har 8 iom de som har 28 poeng har alle bedre målforskjell enn Måzz...


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 10 okt 10, 17:30

Jeg var ikke klar over at Moss sin målforskjell var så mye verre enn de andre dumpekandidatene. Du har selvsagt helt rett.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 okt 10, 17:33
Endret: 10 okt 10, 17:41
Endret av: ffk1903

Apropos målforskjell. Noe spesielt at Bryne er under streken med positiv målforskjell. 46-44. Sogndal og FFK har scoret 47 mål hver, så kommer Bryne på nedrykk med sine 46 mål. Ranheim har og to plussmål, men er på fjerdeplass.

Det forresten en feil på siste.no (og de øvrige som bruker den tjenesten) sin tabell. I følge de vant Ranheim 3-1 hjemme mot Bodø/Glimt, men det riktige skal vel være 2-1? I liveoppdateringen deres står det 3-1 som sluttresultat, men det er bare nevnt tre mål i selve livedekningen. Dermed har Ranheim fått et scoret mål mer enn de skulle, og Glimt en mål mer bakover enn de skulle.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 10 okt 10, 20:39

Opprinnelig postet av Erikk

Flott for østfoldfotballen dette:

Vi: Fortsetter i Adeccoen med sterkt svekket lag og og ennå større økonomiske problemer.

Særp: Rykker opp og får en sesong lik den Kongsvinger har nå hvor det er helt tydelig å se at laget ikke er godt nok. Det blir også lave tilskuertall og vanskelig økonomi.

Måzz: Rykker ned i 2. div og får ennå større økonomiske problemer, kanskje både de og oss går konk?

 

Tror vi kommer til å gjøre det mye bedre enn KIL i tippeligaen. Vi har et fundament som er mer solid enn KIL sitt. Dessuten regner vi med at mange fra både Fredrikstad og Moss strømmer til Sarpsborg for å støtte fylket. Bor mye folk her nede vet du.

Tenk det a, Sarpsborg etter noen sesonger spiller i Champions League foran 30.000 elleville østfoldinger kledd i blått og hvitt. Dæven jeg gleder meg. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 10 okt 10, 20:48
Kan du forklare hvorfor dere har et bedre fundament enn Kongsvinger? Hvis jeg skal argumentere litt mot er jo Kongsvinger et lag som har vært i Tippeligen/tidl første divisjon i flere år på 80- og 90- tallet. Selv om de er alt for dårlige til å være i Tippeligaen med tanke på spillere/bane/sponsorer vil jeg likevel vurdere Særp som dårligere. Er videre redd for at det ikke kommer så veldig mange fra Fredrikstad for å støtte laget.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 okt 10, 21:04

Tviler på på at jeg noen gang kommer til å se sarpe kamper, uten at de spiller mot ffk.

Fotball lag er for livet ut, bare for noen i nærhete rykker opp, så blir jeg ikke supporter av et annet lag.

Og at kjepp høye særpinger, har hatt det illle morsomt i et år nå.

Så det er bare drømme vidre  om at jeg kommer på sarp stadionWink

JEG har forsatt veldig tro på at FFK greier seg, om det blir kvalik, så får vi klare det også.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 okt 10, 21:22
Får vi to poeng til, er vi hvertfall sikkret kvalikk og går sikkert rett opp etter det. Men, vi gir ikke opp, selv om det er tre tøffe borte kamper igjen. Regner med at Ranheim og Bryne blir greie seirer, siden de forhåpentligs ikke har noe mer å spille for når vi møter de. Ranheim har vel gitt opp dagens hjemmetap mot Nybergsund, mens Bryne er sikkeret ny kontrakt, når vi møter de. Så det er egentlig Sogndalkampen som er vanskelig og kan bli avgjørende for om vi rykker direkte opp. Tromsdalen hjemme regner jeg som sikker seier, siden Tromsdalen forhåpentligs også har sikkret seg ny kontrakt.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 10 okt 10, 22:52

Follo på desperat poeng jakt, banker Sarpsorg 08 Wink i neste kamp.  Smile  Follo har hjemmekamp.



Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 38 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340