Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 38 5

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 mai 10, 20:57
Opprinnelig postet av Plankekæll

Marius Helle har nå 11 mål på 10 kamper, og en kontrakt som går ut etter denne sesongen.

Bør FFK prøve seg her? Blir trolig ingen dyr mann for FFK. (Fyller 27 år i august)

Jeg tipset FFK via e-mail om Marius Helle allerede da han var Ålgård-spiller. Den gangen skulle Ålgård ha 500 tusen for ham. Jeg fikk svar tilbake med takk for tipset, men FFK gjorde ikke noe mer med det. 4 måneder senere ble han kjøpt av Bryne...

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 mai 10, 21:22

Helt supre resultat for oss denne runden dette, nå må vi bare slå Ulf til helga så leder vi kansje serien til sommerferien.


ffkern

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10
Innlegg: 68

Lagt til: 02 jun 10, 12:07

Det at vi kan ta ferie som serieleder viser bare at vi har hatt en bra sesong, til torss for den lille stallen og måltørken. Nå kom måla mot Moss, og ingenting tyder på at vi skal stoppe å score mål mot Sandes Ulf.

Har virkelig troa på at dette går veien. Vi må fortsette å støtte guttæne, så går detta veien!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 02 jun 10, 13:01

Det skal mye til for at vi skal ta ferie som serieleder, husk at kampen mot Sogndal ikke spilles før ferien. For at vi skal lede må følgende skje:

  • Ranheim må ikke ta poeng på søndag
  • Bryne må ikke vinne
  • S****borg må ikke vinne både i kveld og på søndag (greit om de vinner én)
  • Vi må selv slå Sandnes-Ulf, selvsagt.

Jeg tror nok vi vil ligge på tredje eller fjerde til ferien, med en kamp til gode på de andre i toppen, og mulighet til å toppe når hengekampen mot saftkokeræne er spilt.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 jun 10, 18:17

S......org spiller vel i morgen torsdag Cool


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 03 jun 10, 11:19

Opprinnelig postet av hasse33

S......org spiller vel i morgen torsdag Cool

I går var i dag i morgen, du har helt rett, og i kveld heier vi alle på det eneste laget i de to øverste divisjonene som har like farger som det første laget jeg spilte for.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 jun 10, 19:06
Endret: 03 jun 10, 19:10
Endret av: Per Egil

1-0 til Sarp etter tre minutter.

1-1 på straffe etter ti minutter.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 jun 10, 20:05

2-1 til Mjøndalen etter 51 minutter!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 jun 10, 20:16

3-1 Wink

Mjøndalen har mye fart i laget.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 jun 10, 20:16
Mjøndalen pisser på særp!! 3-1! snakk om å få resultatene vår vei om dagen..!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 jun 10, 20:18

Særp har forøvrig kun 2 utespillere på benken (!!)  ikke uvanlig at adeccolag har kun 3-4 utespillere, men 2 da? hoås er tydeligvis langttidsskadd. Slik jeg ser de andre troppene nå (inklusive glimt svake start) er vi klare favoritter. Må tørre å inrømme det nå.

Har vi innsats på 100% sesongen igjennom spiller vi TL 2011!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 03 jun 10, 20:19

Fullt fortjent er det også. Særpingane har kanskje hatt 3 langskudd. Ellers har de forsvart seg.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jun 10, 21:01

Herlig med pæddetap!

Jeg forventet Lyn ganske langt nede i år,  men å se de helt i bunnen etter at en tredjedel av sesongen er spilt er likevel ganske overraskende. Ser også at noen kråkeboller fra nord har forvillet seg under streken etter at Mjøndalen klartet fem plasser med dagens seier. Nå mangler bare smurfene der nede, så er jeg fornøyd!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jun 10, 21:28
Det er jo ikke så rart at de taper, når de mangler. Berat Jusufi, Øyvind Hoås, Michael Trulsen, Michael Røn, Martin Mathisen og Stian Andersrød er alle uaktuelle, grunnet skader. I tillegg må midtbanegeneralen Tom Erik Breive står over grunnet tre gule kort, ifølge SA.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jun 10, 21:41

Shit happens som en eller annen sa da Sarpsborg ble grunnlagt... Skader og suspensjoner er en del av fotballen, så jeg syns ikke videre synd på dem. De hadde flyt på høsten i fjor, da går som regel andre veien om ikke lenge. Ikke ulikt FFK 2008 og 2009.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jun 10, 07:14
Endret: 04 jun 10, 07:14
Endret av: ffkmufc

Noen som fortsatt mener at vi ikke har den beste stallen i adecco?

Jeg mener fortsatt at vi har den klart beste troppen i divisjonen. Vi har flere spillere som kan benyttes på flere plasser, da er det ikke så farlig at troppen er tynn.

Jeg er 100% sikker på opprykk!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 10, 07:52
Vi kunne hatt bedre konkurranse om spissplassene, særlig nå som Tegstrøm er skadet, ellers er jeg enig med deg.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 04 jun 10, 09:28
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo ikke så rart at de taper, når de mangler. Berat Jusufi, Øyvind Hoås, Michael Trulsen, Michael Røn, Martin Mathisen og Stian Andersrød er alle uaktuelle, grunnet skader. I tillegg må midtbanegeneralen Tom Erik Breive står over grunnet tre gule kort, ifølge SA.
Lurer på om dette kan ha noe med plastik underlaget å gjøre. Synes pæddekummingene ofte har lange skadelister. Noen som har peiling på om lag med kunstgress underlag generellt sliter mer med skader enn lag med gressbane? Eller er dette bare noe media har hypet opp?

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 04 jun 10, 09:44

Det var en drøy skadeliste, alle de nevnte figurerer vel mer eller mindre fast når de er i form? Det viser vel at vi ikke er alene i Adeccodassen om å ha en sårbar tropp.

Kjekt med Mjøndærn-seier, og jeg antar at de som leste mitt forrige innlegg nå vet i hvilket lag jeg begynte karrieren i 1994.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 jun 10, 16:09

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo ikke så rart at de taper, når de mangler. Berat Jusufi, Øyvind Hoås, Michael Trulsen, Michael Røn, Martin Mathisen og Stian Andersrød er alle uaktuelle, grunnet skader. I tillegg må midtbanegeneralen Tom Erik Breive står over grunnet tre gule kort, ifølge SA.

Hugues Wembangomo (?) spilte heller ikke. Han var heller ikke på benken.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 38 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f