Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 38 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 10, 08:08
Endret: 26 apr 10, 08:38
Endret av: Patrioten

 

Kampene blir spilt 28. april klokka 19.00 .

Bodø Glimt - Nybergsund

Follo - Alta 

Moss - Tromsdalen

For håpe at Bodø Glimt og Moss avgir poeng, slik at de ikke øker forspranget på oss.

Dette blir en tøff uke for Bodø Glimt, siden de skal spille tre kamper på sju dager.

For håpe at den tredje kampen sitter hardt i bena på de, siden det er de skal møte oss i den.

 

Neste uke spilles det midtukekamper.

Noen som vet om FFK spiller på onsdag, eller torsdag, da det er oppgitt begge deler.

 

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 apr 10, 10:18

Vi bør ha form-fordel da over Bodø-Glimt. Blir en spennende kamp.

Om det er onsdag eller torsdag finner jeg ikke noe om!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 apr 10, 10:20

Gode gamle Ringberg!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 apr 10, 10:40

Moss er uansett ingen utfordrer på lang sikt, så ikke farlig om de får en god start. Bodø derimot ser jeg gjerne at avgir litt poeng, de er i hvert fall undertegnedes klare favoritt til 1 plassen. Hjemmekampen mot dem førstkommende søndag er virkelig en viktig match.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 10, 21:16

Håper for Moss sin del at det er en liten skrivefeil hos siste.no. Der står det nemlig at det kun var 645 tilskuere på dagens kamp. Østfolds stolthet? Hmmm, fotballinteressen er i tilfelle rundt ti ganger så dårlig som ved Glommas utløp.

Helt greit at de spilte 0-0, det samme gjorde Follo og Alta, mens Glimt tok tabelltoppen med 5-0! Og i neste runde møter de et ikke altfor bra forsvar i Fredrikstad...

Har nå for øvrig på nytt limt sammen alle småtrådene om hver runde. Fint om vi holder oss til én og samme tråd utover, da hver runde genererer rundt fire innlegg. Da er det bedre at de samles i en tråd, enn at det blir 30 små tråder.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 apr 10, 22:25

Opprinnelig postet av ffk1903

Håper for Moss sin del at det er en liten skrivefeil hos siste.no. Der står det nemlig at det kun var 645 tilskuere på dagens kamp. Østfolds stolthet? Hmmm, fotballinteressen er i tilfelle rundt ti ganger så dårlig som ved Glommas utløp.

Jeg tittet såvidt på litt på kampen på nett-tv. Man kunne omtrent høre alt hva alle spillerne utpå banen sa for noe. Så at de skriver 645 tilskuere tror jeg så gjerne på. Også i Kråkehølet eller hva pokker'n det heter var det ufattelig glissent. Men jeg hørte at de har snappet "Hællæ, hællæ"-låta til FFK der de synger litt om at kommer du fra Fredrikstad så skal du få se + litt Østfolds stolthet osv. Det var vel en 8-10 stk som sang tror jeg.

Takk TUIL.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 apr 10, 06:35

Opprinnelig postet av ffk1903

Håper for Moss sin del at det er en liten skrivefeil hos siste.no. Der står det nemlig at det kun var 645 tilskuere på dagens kamp. Østfolds stolthet? Hmmm, fotballinteressen er i tilfelle rundt ti ganger så dårlig som ved Glommas utløp.

Helt greit at de spilte 0-0, det samme gjorde Follo og Alta, mens Glimt tok tabelltoppen med 5-0! Og i neste runde møter de et ikke altfor bra forsvar i Fredrikstad...

Har nå for øvrig på nytt limt sammen alle småtrådene om hver runde. Fint om vi holder oss til én og samme tråd utover, da hver runde genererer rundt fire innlegg. Da er det bedre at de samles i en tråd, enn at det blir 30 små tråder.

Det var vist ikke noe skrivefeil.

Målløst, folketomt, frustrasjon og regn på Melløs.

http://www.fotballmagasinet.no/index.php?mode=news&id=21318


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mai 10, 20:11
Endret: 04 mai 10, 20:22
Endret av: Rey

Lyn - Sogndal 3-1

Dette var et gledelig resultat hvor Lyn vant.

Vinner vi i morgen og noen av de andre lagene avgir poeng, er vi brått med i topp tre igjen.

Sarpsborg kan fort få poeng fra Ranheim. Ser heller ikke bortifra at Løv Ham kan kapre poeng mot Bodø Glimt.

MOD: Flyttet til Adeccoligatråden


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 mai 10, 20:21
En GOD nyhet, lenge siden sist vi hadde en slik....

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 mai 10, 09:36

Flott at Lyn vant, Sogndal er definitivt et lag som kan holde FFK lenger i Adeccon enn vi ønsker. Glimt tror jeg tar en "overlegen" 1plass i år, bak der følger vi, nevnte Sogndal og Særp først og fremst. Samt blir det ofte en eller annen overraskelse. Hvor lenge holder juniorlaget til RBK? (Ranheim)

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 10, 16:32
Endret: 09 mai 10, 16:36
Endret av: Knuty

Kanskje vi skal få litt hjelp av Moss også? Leder 1-0 over Glimt etter en drøy halvtime..

Glimts dårlige borteform kan nok bli et problem for de i år.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 12 mai 10, 12:34

Etter sju serierunder har altså ingen lag klart å vinne to bortekamper. Ikke engang opprykksfavorittene. Det er så jevnt at om to runder kan fort vi gå fra kvalikplass til nedrykk.

Slik var det jo i fjor også, forsåvidt. Det var først tre-fire runder før slutt at man kunne snakke om klare topp- og bunnlag. Midtsjikt fantes ikke, bak Sarp var det tettere enn på T-banen i Tokyo.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 10, 18:27
Endret: 16 mai 10, 18:32
Endret av: Knuty

Ikke mye hjelp å få i de andre kampene denne runden ser det ut til. Særp og Sogndal har allerede vunnet, Glimt og Ranheim er også i ledelsen 1-0. Bryne leder også 2-0.

Ellers er det mye som tyder på at det blir VELDIG jevnt også i år, sånn som Tøfflus sier.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 10, 19:03

Lyn- Ranheim 1-1.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 10, 19:23
Endret: 16 mai 10, 19:38
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Lyn- Ranheim 1-1.

Ranheim gikk da opp i 0-2, før lyn reduserte. Stillingen er 2-3 nå.

Ellers er Thiago Martins virkelig i storform i Glimt. Tre mål, og en assist i dag.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 10, 21:06

Det 3 andre vi kjemper imot vant dessverre..(Sogndal, Særp, Bodø). Samt må vi se opp for Bryne som er en god outsider. Ranheim tror jeg gradvis vil sprekke og falle noen plasser på tabellen. Glimt er slik jeg ser det en klar favoritt for 1plassen, mens det er helt åpent bak der. Særp spiller fin og offensiv fotball, med den beste spissduoen i Adeccon. Samt har de signert en solid spiller som Breive fra Skeid og en annen solid kar fra Tromsdalen.

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 10, 21:12

Og boren til Pape Diof som de leier.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 mai 10, 23:22

Opprinnelig postet av Patrioten

Og boren til Pape Diof som de leier.

Niks, det er broren til Mame Biram Diouf.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 mai 10, 18:21

Det holder vel ikke, men Sandnes Ulf  leder for øyeblikket over pæddkummen i Særp..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 10, 18:42

se opp for ranheim... nå leder dem

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 38 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f