Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 23 21

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 08 okt 10, 07:27
Opprinnelig postet av hedvalen
Det er vell en klassisk enga sang jonek;) men de har den i en litt raskere dur
Klassisk Enga? Nei, men den er klassisk Millwall. Enga har ikke med brølene før, etter eller mellom versene. Hvorfor skal det være så utrolig farlig å synge noe som andre i Norge gjør. Hvor mange lag er det som har Pippi sangen? Men for all del, da er det bare å være kreativ. Hvis Supras og PH skal gjøre noe som andre ikke har i Norge, må Millwall-brølet være et godt eksempel. Drøyer dere lengre, snapper andre opp det og da blir det slik at vi ikke kan gjøre det.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 08 okt 10, 15:44
Millwall brølet er nok kommet for å bli håper jeg :D men den andre sangen har vell vålerenga hatt i 20 år omtrent :p vet at millwall har hatt den lenger ;) " noe one likes us " ;)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 08 okt 10, 16:53
Endret: 08 okt 10, 16:53
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Lovlig blussing på tribunen har blitt prøvd ut et par ganger i år i Tippeligaen der kravene til brannvesen og politi er godkjent, du skal ikke se bort ifra at det kan bli betinget lov til å blusse på tribunen.

Og den dagen kommer jeg ikke til å være der. Og det er sikkert flere som heller ikke kommer til.

Nå har vel Norsk fotball prøvd lenge på å selge fotball som familige underholdning.

Og det føler jeg ikke blir med bluss og andre pyro tekenisk.

 

Så da må man ta et standpunkt.

 

 

At NFF prøver å selge fotballen som ett familie arrangement er helt idiotisk... Ikke noe liv blir det av det, og man får jo ikke lov til å skrike faen engang pga alle barna som blir traumatisert, man kan ikke blussa pga alle astmamenneskene, og at ALT, og da mener jeg ALT, i samfunnet skal være sikkert. (tribunene av betong kan jo også brenne ned til grunnen, viktig og huske på alle sammen) .... ja hurra, for en kultur vi har i Norge..

Lurer da også på hvorfor TV2 bruker bilder av pyroteknikk i reklamene sine. Jævla dobbeltmoral

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 08 okt 10, 21:47

Opprinnelig postet av kratos

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det er dessuten ikke så veldig mange som har astma som kjenner når det blusses. Har lettere astma selv og kjenner nada. Kjenner mange som har astma, men faktisk ingen som reagerer på bluss. Likevel er det mulig å ta hensyn. Man kan gi beskjed om at det kommer til å fyres av bluss snart, og da kan de som vet de reagerer på det flytte seg et stykke unna. Ideelt sett.

Enig der ja, var på konsert i sommer, da var det hengt opp plakater rundt hele stadion som det var konsert på om at det ville bli pyro og strobelys, hadde det vært slik i fotballen også kunne astmatikerne bare gått i kiosken og saken er løst : )

Litt offtopic, kanskje,men var det Jarre-konserten på Akershus festning du var på ?

 

Green day på Ullevål.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 10, 09:14

Plankehaugen bytter tribuneplass

Det er lov og prøve, men at ting skal bli så mye bedre er jeg mere usikker på.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 29 okt 10, 12:00

I kampen på søndag vil Plankehaugen (og eventuelle bortesupporterene) bytte tribune. Årsaken er at vi ønsker å teste om akustikken er bedre med sidevegg på tribunen.

Sjekk linken : http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3458/372/

Plankehaugen står vanligvis på F-feltet, men på kampen til søndag skal vi stå på R-feltet (bortesupporter feltet).

Har du billetter til Plankehaugentribunen skal du med andre ord gå inn på inngang 8 - tribune R i helgen.
Sitter du normalt på tribune G og ønsker å sitte ved siden av Plankehaugen også i kampen til søndag kan du gjerne gå inn på inngang 8 og sette deg på ett av setene som er på denne tribunen. Det er ikke plassreservering på disse sitteplassene, så førstemann til mølla.

Mvh

Plankehaugen styret

 

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 okt 10, 21:57
Det var jammen på tide. Hvis vi rykker opp, er det veldig viktig for støtten til laget at man bytter side. I addeco er det ikke så farlig da bortesupportere er så få at det blir liten lyd fra dem uansett.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 okt 10, 23:17

Det kommer ikke til å skje. Vi har ikke penger til det, noe dem også har gått ut i avisa og sagt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 okt 10, 14:00

Opprinnelig postet av Rey

Det kommer ikke til å skje. Vi har ikke penger til det, noe dem også har gått ut i avisa og sagt.

 

Dette er kun for å teste effekten av veggen. Det blir ikke bytte av side på fast basis som FFK gikk ut å sa. Dette skyldes alle kravene som må oppfylles for bortesupportere. FFK har ikke råd til å gjøre de endringer som skal til for å få til dette. Så det beste vi kan håpe på er å få vegg på den siden som er vår og det bør da holde det :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 okt 10, 16:20

Og......det funka mye bedre, I dag var PH bra! 

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 31 okt 10, 16:23

Plankehaugen var bra, men buing når spillerne går av banen til pause bør PH holde seg for gode til.. Jeg driter i om det var buing på dommer eller hva det var, usmakelig uansett!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 31 okt 10, 16:34
enig der gitt.... blir helt feil å synge hvor høyt du elsker klubben å byen for så i neste vending å bue ut hele gjengen fordi vi ikke leder kampen ...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 31 okt 10, 16:51

Opprinnelig postet av Sulla

Og......det funka mye bedre, I dag var PH bra!

Tuller du? Tribunemessig syns jeg det var helt elendig idag.
Syns dog det tok greit av på 2-1 målet ! Magisk brøl og kaos! 

Er bare den jævla "Fredrisktadgutter våre veier" som ødelegger brølet fra publikum når det blir ett mål... håpløst å spille den gamle, og elendige sangen når noen scorer.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 okt 10, 17:04

Opprinnelig postet av Norip

Er bare den jævla "Fredrisktadgutter våre veier" som ødelegger brølet fra publikum når det blir ett mål... håpløst å spille den gamle, og elendige sangen når noen scorer.

Den sangen SKAL spilles. Ferdig med det.

Ellers er jeg enig med deg ang Plankehaugen. Skuffende svake i dag også. Og et skuffende antall folk i haugen som faktisk synger.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 okt 10, 17:31

Opprinnelig postet av Plankekæll
Den sangen SKAL spilles. Ferdig med det.

Ellers er jeg enig med deg ang Plankehaugen. Skuffende svake i dag også. Og et skuffende antall folk i haugen som faktisk synger.

De må gjerne spille sangen, men la nå jubelbruse få vare i litt mer enn halvannet sekunder før musikken dundrer utover høytaleranlegget.

Merkbart bedre lyd med veggene, men det forutsetter at folk er med å synge selvsagt. Var bra trøkk til å begynne med, men det ble egentlig det samme gamle utover.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 okt 10, 18:13

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av Sulla

Og......det funka mye bedre, I dag var PH bra!

Tuller du? Tribunemessig syns jeg det var helt elendig idag.
Syns dog det tok greit av på 2-1 målet ! Magisk brøl og kaos! 

Er bare den jævla "Fredrisktadgutter våre veier" som ødelegger brølet fra publikum når det blir ett mål... håpløst å spille den gamle, og elendige sangen når noen scorer.

Kødder ei, jeg satt på min vanlige plass på tribuna hvor PH vanligvis er, og jeg hørte dere faen meg bedre nå enn når PH er på samme tribune som meg. Det er rett og slett mye bedre akustikk.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 31 okt 10, 18:54

effekten av veggen er kanskje noe man ikke hører når man står midt oppi det ? men morro at resten av stadion opplever at stemmningen var bra:)

er forøvrig ganske forbanna på ffk nå!!hvorfor har vi ikke despencer cola på det vanelige plankehaugen feltet ? !!! den smaker MYE bedre !!

 

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 31 okt 10, 19:09
Det er flere gode grunner til å stå der vi sto i dag. Veggen gir ly for kald vind, den gir en bedre akustikk, og det er nok. Noen sier at vi ikke kan stå der til året. Hvorfor ikke`?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 31 okt 10, 19:14

Vi var like dårlige i dag som vi har vært i hele år, men merket at lyden bli bedre på den siden av stadion som vi sto i dag. Veggene bidrar sikkert litt, men jeg er overbevist om at hovedgrunner til dette ikke er veggene, med vinden. Det blåser/trekker stort sett den veien og da bæres lyden bedre ut over banen. 

Tror derfor ikke at ting blir mye bedre hvis vi setter opp noen vegger på den siden vi har stått frem til i dag. Skal det bli noen forskjell så må vi flyttes permanent.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 31 okt 10, 19:56
kan ikke skjønne problemet med å flytte permanent. Er vel bare å sluse bortesupportere over den nye brua med buss. Har sitttet på P-feltet i alle år og det er ikke i tvil. Veggene bærer lyden noe så sinnsykt mye bedre utover stadion. Men på den annen side er det liten vits da vi kommer til å spille i adeccoen en del år til.


Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 23 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24