Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 23 17

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 10, 16:58

flott da ble vi enig der..  liker det Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 sep 10, 20:18

Hvordan kan det ha seg at folk her inne hakker på hverandre hele tia ?

Jeg står selv i PH feltet og synes det er til tider god stemmning, men når flere en en person begynner og dra i gang sanger og flere personer kjefter på andre for at dem ikke synger, ja det er da stillheten kommer. Vi er to fyrer som trofast stiller på alle hjemmekampene og vi blir stadig mere lei denne hakkingen og klaginga på hverandre for at det ikke synges. Det har seg også sånn at jo oftere folk blir mast på jo stillere blir det har jeg lagt merke til. det er riktig i det keiko sier om morro sanger, da blir det liv og mange følger opp med og gape for full hals, men når det synges saktegående og kjedlige sanger gidder ikke fok bli med, Supras er helt toppers og ha i PH feltet med sin tromme og entusiasme, men noen sanger kunne vært spart og andre er sanger kun dere kan og da blir ikke alle andre med ! Det jeg vil fram til er mere samhold, slutt på denne klagingen og heller være der for hverandre og stå som 1 ENHET og dra lasset sammen.  Jaran skulle være forsanger hørte jeg noe om , men han drar jo bare i gang heia fredrikstad 1 gang pr kamp. Han med lyse håret i supras(vet ikke navnet) gjør en veldig god jobb og vist folk slutter og hakke på han og heller følger det han sier ville PH feltet ink supras rocka som fy ...

---------------------------

R G


matcha

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 10
Innlegg: 15

Lagt til: 01 okt 10, 14:57

Mot sandnes ulf vil jeg høre plankehaugen gi alt dem kan på tribunen! Og jeg vil bare høre forsanger dra i gang sanger på tribunen! Er som folk sier! når flere drar igang og drar igang i munn på hverandre blir folk stille fordi dem blir oppgitt over hvor dårlig det har blitt! 

Men når dere sier moro sanger? Hva mener dere?


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 01 okt 10, 19:03

Morro sanger er sanger som går litt fortere en begravelses musikk og trege lovesongs :-) Up tempo sanger er folk med på og spes den nye som jeg aaaaaaaaaaaaldrig kommer på før den draes i gang av supras

---------------------------

R G


matcha

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 10
Innlegg: 15

Lagt til: 02 okt 10, 00:02

Okei! og det vil si at vi nesten alltid synger glad sanger da?

For "ut og krige" "vi elsker rød-hvit" "Forza rød hvit" "Når fredrikstad" "ryggen rak" "syng for fredrikstad" "Kom igjen syng med" ++ Er glad sanger! og dem blir dratt igang ganske ofte! Så ikke kom og si det ikke blir synget glad sanger på feltet for det drar forsangeren igang ganske mange ganger!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 10, 01:54

ganske ofte host host Laughing vil ha enda mere av dem Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 02 okt 10, 09:26

Opprinnelig postet av matcha

Okei! og det vil si at vi nesten alltid synger glad sanger da?

For "ut og krige" "vi elsker rød-hvit" "Forza rød hvit" "Når fredrikstad" "ryggen rak" "syng for fredrikstad" "Kom igjen syng med" ++ Er glad sanger! og dem blir dratt igang ganske ofte! Så ikke kom og si det ikke blir synget glad sanger på feltet for det drar forsangeren igang ganske mange ganger!

Hvor i tekst linjene mine står det at det ALDRI blir synget glad sanger ?

Det jeg ville frem til er jo ting som du klarer og lese mellom linjene og få opp din egen mening om,

Er håpløst og si noe som helst her jo uten og bli rakket ned på

 

Er det rart det er krig i verden .......

---------------------------

R G


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 10, 13:15

Opprinnelig postet av Greaker

Hvor i tekst linjene mine står det at det ALDRI blir synget glad sanger ?

Det jeg ville frem til er jo ting som du klarer og lese mellom linjene og få opp din egen mening om,

Er håpløst og si noe som helst her jo uten og bli rakket ned på

 

Er det rart det er krig i verden .......

Overreaksjon? Klarer ikke helt å fatte at du kan reagere så kraftig på en setning (som forøvrig er sann), og samtidig si det der.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 okt 10, 17:34
Jeg tror at tribunelivet blir bedre på stadion til søndag enn det har vært tidligere i år! Hva tror dere Supreme NTM, Keiko og Greaker? Jeg ønsker å bidra med mitt! Er dere på hugget til søndag også? Det skal bli morro! :-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 okt 10, 18:54

jeg er veldig sikker på at vi skal klare og lage liv.. jeg går alltid til alle hjemme kamper med en sånnen innstilling...

jeg brenner for FFK og håper vi til søndag gir 100 % alle sammen

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 02 okt 10, 22:55

Opprinnelig postet av Jonek
Jeg tror at tribunelivet blir bedre på stadion til søndag enn det har vært tidligere i år! Hva tror dere Supreme NTM, Keiko og Greaker? Jeg ønsker å bidra med mitt! Er dere på hugget til søndag også? Det skal bli morro! :-)

 

Klar som ett egg, detta blir morro :-)

---------------------------

R G


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 03 okt 10, 23:23

Var å la Piroja OH-en på feltet noen timer før kamp i stad, og når vi kom på stadion senere i dag, så var den faen i meg vekk.

For de som ikke vet hva en OH er, så er det et stort banner. Det var bilde av Raio, og det er synd at folk tar det. Regner med at det ikke var andre folk der enn vaktene, så er stor sannsynelighet for at det er vaktene som på eget intiativ har tatt banneret. HÅPLØST når vi prøver å lage en vel gjennomført tifo for å hylle vår helt!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 okt 10, 23:31
Syns det var utrolig morro på kamp idag !! var til tider MEGET god stemmning på feltet!! håper dette fortsetter. likte spesielt at alle stilte seg bakover pga regnet :P haha. Tusen takk regn. du hjalp plankehaugen til å stå mere samlet idag :D

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 okt 10, 23:38

Opprinnelig postet av hedvalen
Syns det var utrolig morro på kamp idag !! var til tider MEGET god stemmning på feltet!! håper dette fortsetter. likte spesielt at alle stilte seg bakover pga regnet :P haha. Tusen takk regn. du hjalp plankehaugen til å stå mere samlet idag :D

Nja, nå var da nedre del av feltet avstengt også da... Til de som drev med det, la det også være stengt neste hjemmekamp...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 10, 23:53

til tider var det trist... vi klarte ikke en gang og synge: rykker opp i år uten og tulle til hele sangen...

jeg for håpe at på den aller siste hjemme kamp at vi klarer og rette opp i en del små feil...

i dag skal vi synge oss hese kom det fra en forsanger... ja vel, men da forventet jeg at dette skulle skje. jeg ble litt små skuffet over at vi til tider var helt stille.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 okt 10, 23:56

Opprinnelig postet av keiko99

til tider var det trist... vi klarte ikke en gang og synge: rykker opp i år uten og tulle til hele sangen...

jeg for håpe at på den aller siste hjemme kamp at vi klarer og rette opp i en del små feil...

i dag skal vi synge oss hese kom det fra en forsanger... ja vel, men da forventet jeg at dette skulle skje. jeg ble litt små skuffet over at vi til tider var helt stille.

Du er klar over at det er ganske mye opp til deg om du blir hes? Har bare hørt ros om stemninga idag, at den eneste som klager er du er jo ingen bombe - men så lenge det bare er deg spiller det veldig liten rolle.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 10, 01:19

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av keiko99

til tider var det trist... vi klarte ikke en gang og synge: rykker opp i år uten og tulle til hele sangen...

jeg for håpe at på den aller siste hjemme kamp at vi klarer og rette opp i en del små feil...

i dag skal vi synge oss hese kom det fra en forsanger... ja vel, men da forventet jeg at dette skulle skje. jeg ble litt små skuffet over at vi til tider var helt stille.

Du er klar over at det er ganske mye opp til deg om du blir hes? Har bare hørt ros om stemninga idag, at den eneste som klager er du er jo ingen bombe - men så lenge det bare er deg spiller det veldig liten rolle.

Nja, det er vel mest på grunn av at de andre er blitt lei. Er mye å sette fingeren på i dag også, men jeg gidder ikke å engasjere meg mer....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 10, 09:00

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Du er klar over at det er ganske mye opp til deg om du blir hes? Har bare hørt ros om stemninga idag, at den eneste som klager er du er jo ingen bombe - men så lenge det bare er deg spiller det veldig liten rolle.

skal jeg le eller gråte ?   vel det er mulig jeg vurderer og le, for dette er noe av det dummeste jeg har lest... klart mye er opp til meg såppas skjønner jeg, men jeg trodde du skjønte såppas at det er ikke lett og synge seg hes når moro sanger ute blir og som kartos sier Er mye å sette fingeren på i dag også, men jeg gidder ikke å engasjere meg mer....

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 okt 10, 09:28

Opprinnelig postet av keiko99

skal jeg le eller gråte ?   vel det er mulig jeg vurderer og le, for dette er noe av det dummeste jeg har lest... klart mye er opp til meg såppas skjønner jeg, men jeg trodde du skjønte såppas at det er ikke lett og synge seg hes når moro sanger ute blir og som kartos sier  Er mye å sette fingeren på i dag også, men jeg gidder ikke å engasjere meg mer....

Hahaha, tidenes  stein-i-glass-hus-øyeblikk. Si meg keiko, klarer du egentlig å forstå det du selv skriver? Når du er ferdig med et innlegg, leser du over det og tenker "Ja, det der høres fornuftig ut og er bra skrevet"? I så fall, som du sikkert allerede har gjort - så bør du snakke med en lege.

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 okt 10, 09:58
Dette har må vel også kunne sies å være tidenes dårligste saklige svar i en diskusjon Supreme NTM. Joda Keiko gir et elendig svar selv men han holder seg i allefall til tema og prøver å si hva han mener om saken. Mens du tydeligvis ikke har noe tilsvar på saken og lirer av deg tidenes togavsporing..... Prøv heller å diskutere han ihjel med saklige svar og kom med hva som var så sykt bra. Selv har jeg null formening om hvordan det var i går siden jeg ikke kunne være på kampen.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 23 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24