Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som har fått årets PH-kort?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 10, 20:29

Noen som har fått årets PH-kort? Nå er ikke kontrollen altfor streng, men er jo uansett kjekt å få kortet før seriestart i det minste. Betalte i januar, så det burde vel ha kommet for lenge siden?

Prøvde også å sende mail til medlem@plankehaugen.no, men har ikke fått noe svar.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 10, 21:40

I følge Jaran Berg på facebook-gruppa til PH, så ble de sendt ut onsdag/torsdag forrige uke...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 31 mar 10, 22:06

Jeg fikk kortet på mandag. Nå fikk jeg ikke mitt medlemskort, det hørte til en eller annen Håvard fra Langhus, men fikk hvertfall et medlemskort... Vet om 4 andre nære venner som ikke har fått medlemskort/medlemsblad enda.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 10, 23:26

Opprinnelig postet av kratos
I følge Jaran Berg på facebook-gruppa til PH, så ble de sendt ut onsdag/torsdag forrige uke...

Lovlig sent ute, men da regner jeg med at de er på vei i hvert fall.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 01 apr 10, 09:00

Fikk mitt på mandag. Er du sikker på at PH har riktig adresse til deg? Ser i bladet at Heidi klager over alle bladene de får i retur fordi folk har flytta uten å sende adressendring.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 01 apr 10, 09:44

Jeg har heller ikke fått og har ikke bytta adresse på flere år. Det har heller ikke pappa som også er medlem, så det virker som det er en del som ikke har fått denne gangen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 apr 10, 10:08

jeg kan si det samme som Rey Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 01 apr 10, 11:40
Endret: 01 apr 10, 11:40
Endret av: kim_andre_c

Jeg fikk det også på mandag, men vet om flere som ikke har fått ennå.

---------------------------

We'll be back!!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 apr 10, 11:59

Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 apr 10, 20:46

Opprinnelig postet av danan

Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.

 

Da får de vel sende ut de litt tidligere da iom at påsken kommer uka før, eller bruke en annen transportør. Har heller ikke fått mitt, og jeg regner med at det ikke er noen postombæring påskeaften, dermed får jeg ikke mitt til sesongstart... Regner da med at det ikke er noen kontroll av medlemskort til mandan...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 apr 10, 21:56

syns dette er svakt av PH


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 10, 22:29

Opprinnelig postet av danan
Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.

Sikker på de ikke har brukt hesten som bud? Har fortsatt ikke fått noe, og i morra drar jeg hjemover til Østfold. Skal like å se vedkommende som nekter meg PH-billett på grunn av manglende årskort. Jeg har allerede mye sinne inne etter at NSB gjorde at jeg kom en time for sent hjem i dag ;)


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 apr 10, 12:27

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av danan
Alle er visst sendt ut. Plankehaugen skylder på Posten.

Sikker på de ikke har brukt hesten som bud? Har fortsatt ikke fått noe, og i morra drar jeg hjemover til Østfold. Skal like å se vedkommende som nekter meg PH-billett på grunn av manglende årskort. Jeg har allerede mye sinne inne etter at NSB gjorde at jeg kom en time for sent hjem i dag ;)


Hesten er nok solgt.

Ingen som nekter deg billett, de har listene på hvem som har betalt medlemskapet sitt på 1903. Første kampen blir det litt "Jaokei du får komme inn på Plankehaugenfeltet, men neste kamp MÅ du være medlem og vise medlemskort for å komme inn."

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 02 apr 10, 14:22

Mail fra Plankehaugen i dag

Opprinnelig postet av Plankehaugen

Hei og god påske kjære medlemmer.

Til mandag er det endelig avspark og FFK skal møte Alta hjemme. I den forbindelsen vil jeg komme med litt informasjon angående medlemskorta.

Vi leverte over 2200 kort på posten forrige onsdag, og de skulle da bli sendt på torsdag. Vet at en del fikk kortet sitt allerede på mandag, men det er dessverre fortsatt mange som ikke har fått det.

Plankehaugenfeltet skal kun være for Plankehaugen medlemmer, og det vil bli vakter ved feltet vårt og sjekker om de som skal stå der er medlemmer. Skjønner at det kan bli vanskelig første hjemmekamp da det er mange som ikke har fått kortet sitt, men har du fått kortet så ta det med deg. Har du ikke fått kortet ennå hadde det vært fint om du tar med deg kvittering på at du har betalt. Vi vil selvfølgelig ikke være så strenge til mandag, men når Mjøndalen kommer på besøk 18. april må ALLE vise medlemskort eller kvittering på at de har betalt kontingenten i Plankehaugen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 apr 10, 07:40

Ikke bare for å klage, men fikk kortet i går og allerede da jeg tok det ut av konvolutten så det mer slitt ut enn fjorårets kort. Flere som har fått kort som allerede i posten har begynt å flasse i kantene? Et par måneder med gnissing i lommeboka og navnet mitt på kortet er vel hvisket ut, og hva er da poenget med kortet?

Kortet i fjor var jo suverent. Plastikkaktig og robust.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 apr 10, 00:26

har ikke fått det enda


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 apr 10, 07:05

Opprinnelig postet av ffk1903

Ikke bare for å klage, men fikk kortet i går og allerede da jeg tok det ut av konvolutten så det mer slitt ut enn fjorårets kort. Flere som har fått kort som allerede i posten har begynt å flasse i kantene? Et par måneder med gnissing i lommeboka og navnet mitt på kortet er vel hvisket ut, og hva er da poenget med kortet?

Kortet i fjor var jo suverent. Plastikkaktig og robust.

Helt enig... skuffende pappir kort Frown, men det er vell ett godt tegn på at vi er i Adecco Frown

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 09 apr 10, 01:46

hmm. fikk kortet i dag og det er plastWink


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 10, 14:45

jeg betalte ikke regningen fra ph, og tenkte å melde meg inn på nytt. Mandag sendte jeg mail til ph via innmeldingsskjemaet på plankehaugen.no, men har ikke fått noe svar.. Bra jobbaCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 10 apr 10, 17:08

faan som folk klager.. pga ett lite kort..

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 apr 10, 17:15

Opprinnelig postet av Norip

faan som folk klager.. pga ett lite kort..

Er det så fryktelig rart egentlig? Morsomt å komme på høsten med flisete og uleselig kort når man evt skal inn på Plankehaugenfeltet.

Flisete kort er garantert Flisa the Mascot sin feil. 


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 apr 10, 20:53

Må da ha vært en feilproduksjon eller en annen batch dere har fått kort fra. Jeg fikk mine fire kort i hardplast ala visakort....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 apr 10, 00:16

Det jeg har fått er vel en del mykere enn VISA-kort, men plast er det vel. Problemet er uansett at på siden hvor navnet står, så har de ytterste laget begynt å flasse av i kantene. Fortsetter det, så må jeg ha nytt kort igjen før sesongen er over vil jeg tro.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 apr 10, 01:32

Blir ingen kontroll på feltet uansett... Tongue out. De sa det samme i fjor, men det var bare på første hjemmekamp de faktisk kontrollerte det...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340