Husk meg
Brukernavn
Passord

Snart seriestart - det begynner å sitre igjen !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 24 mar 10, 22:50

Begynner virkeligå få trua på at denne sesongen blir bra nå. Snøen er snart vekk, Piroja er tent som f... gutta virker homogene, og gleden er tilbake. Dette kommer til å bli en jævlig bra sesong selv om starten vil kunne variere i prestasjoner og i poeng.

Blir vi 7000 mot Alta?


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 24 mar 10, 22:57

Har døtta fram tryne og sagt det kommer opp mot 11000 mot Alta.


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 24 mar 10, 23:26

Jeg gleder meg så mye at jeg akkurat nå har bestemt meg for å kjøre de 70 mila jeg er unna stadion bare for å se kampen og så kjøre hjem igjen for jobb tirsdags morgen.......    :-) 


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 24 mar 10, 23:26

Tenkte å være litt moderat  - følge den nye nøkterne linjen. MEN egentlig tror jeg på 8000, det er nok realistisk, ihvertfall hvis de slår Moss. Det resultatet vil påvirke antallet sterkt, det gjelder forøvrig starten på sesongen som sådan....


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 mar 10, 08:13

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Begynner virkeligå få trua på at denne sesongen blir bra nå. Snøen er snart vekk, Piroja er tent som f... gutta virker homogene, og gleden er tilbake. Dette kommer til å bli en jævlig bra sesong selv om starten vil kunne variere i prestasjoner og i poeng.

Er fullstendig enig - tror dette kommer til å bli helt knall. Eneste jeg bekymrer meg litt for er antall spillere, men vi får håpe at det ikke blir noen skader!

Forøvrig har vi jo også lokalderbyer med to forskjellige lag, gjennom én hel sesong, så jeg kan ikke skjønne annet enn at dette blir enestående rått.

Er det noen som vet når den nye FFK-drakta er til salgs?

---------------------------

2010: The new era begins.


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 25 mar 10, 10:23

Kjørte en tur bortom stadion i går etter trening da jeg så at flomlysa var på. Aner ikke hva de dreiv med men de spilte heftig fra høytaler anlegget. Skal si det sitret godt der jeg stod og så utover stadion. Bare 11 dager igjen......


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 mar 10, 10:32

Opprinnelig postet av larskris

Kjørte en tur bortom stadion i går etter trening da jeg så at flomlysa var på. Aner ikke hva de dreiv med men de spilte heftig fra høytaler anlegget. Skal si det sitret godt der jeg stod og så utover stadion. Bare 11 dager igjen......

Hadde du mulighet til å gå inn på stadion altså? Er den åpen?

---------------------------

2010: The new era begins.


shivaaa

Knøttespiller

Ble medlem: 25 mar 10
Innlegg: 36

Lagt til: 25 mar 10, 13:00

Dette blir utrolig spennende.. Ganske sikker på topp 2 dette året. Borges og Andersson kommer til å herje med motstanderne. Vet noen når Elvestad er klar igjen?


larskris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mar 09
Innlegg: 36

Lagt til: 25 mar 10, 13:22

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av larskris

Kjørte en tur bortom stadion i går etter trening da jeg så at flomlysa var på. Aner ikke hva de dreiv med men de spilte heftig fra høytaler anlegget. Skal si det sitret godt der jeg stod og så utover stadion. Bare 11 dager igjen......

Hadde du mulighet til å gå inn på stadion altså? Er den åpen?

Nope,stod utenfor porten mellom DNBnor tibunen og Værste tribunen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 mar 10, 13:46

Opprinnelig postet av shivaaa

 Elvestad er klar igjen?

Det er nok dessverre ikke før høstsesongen er jeg redd. Synd, da dette fort kunne blitt sesongen hvor Elvestad kunne slått igjennom.

Velkommen til forumet forresten Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24