Husk meg
Brukernavn
Passord

Harald Zwart og FFKs logo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 18 mar 10, 22:42

Harald Zwart har FFKs logo med i alle filmer han lager senest i den nye karate kid filmen

"Zwart kan også forsikre Fredrikstad-folk om at et fast innslag i filmene hans, FFK-emblemet, kommer til å bli synlig selv om historien er lagt til Kina og FFK har rykket ned til 1. divisjon.

- Ja den er med, men jeg forteller ikke hvor ennå! Jackie Chan var veldig opptatt av dette, og synes det var morsomt da jeg fortalte om bakgrunnen for hvorfor den er med i hver film, sier han." http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=591830

Vet den er på pubn i One Night at McCool's. Hvor finnes denne logoen i de andre filmene?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 18 mar 10, 22:53

Opprinnelig postet av Dokka

Harald Zwart har FFKs logo med i alle filmer han lager senest i den nye karate kid filmen

"Zwart kan også forsikre Fredrikstad-folk om at et fast innslag i filmene hans, FFK-emblemet, kommer til å bli synlig selv om historien er lagt til Kina og FFK har rykket ned til 1. divisjon.

- Ja den er med, men jeg forteller ikke hvor ennå! Jackie Chan var veldig opptatt av dette, og synes det var morsomt da jeg fortalte om bakgrunnen for hvorfor den er med i hver film, sier han." http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=591830

Vet den er på pubn i One Night at McCool's. Hvor finnes denne logoen i de andre filmene?

De filmene jeg vet er utenom one night at MC. Den barnespion filmen (husker ikke hva den het) var det ett stort ffk flag på rommet til hoved karakteren. Også i pink panther to gikk to barn med små ffk flag på ryggsekene sine. Veldig morsomt at harald swart gjør dette

---------------------------

CUPVINNER 06


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 18 mar 10, 23:10

I lange flate balleær 2 mener jeg jeg så et på fredrikstabroa Smile

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 mar 10, 00:22
Endret: 19 mar 10, 00:26
Endret av: Kratos

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

I lange flate balleær 2 mener jeg jeg så et på fredrikstabroa Smile

 

I den filmen får jo Bush en FFK-vimpel av gutta helt på slutten... For øvrig finner man en oversikt her.

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 mar 10, 00:23

Opprinnelig postet av TothNR1

 

 

De filmene jeg vet er utenom one night at MC. Den barnespion filmen (husker ikke hva den het) var det ett stort ffk flag på rommet til hoved karakteren.

 

Cody Banks

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 19 mar 10, 08:17

Og i den animerte tegneserien om redningsskøyta Elias, har krana Goliat et FFK flagg på veggen :-)

Men, her er det vel kanskje Dennis Storhøy et ord med. Er han som er stemmen. Helt rå...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 19 mar 10, 08:19

Står litt om Pink Panter og FFK vimpelen i denne artikkelen fra F-b

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 mar 10, 09:05

Dette her viste jeg ikke, men fy faen så sinnsykt bra gjort. Hehe FFKs logo dukker opp i alle slags filmer.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3