Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg08 - FFK 11.4.10

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 apr 10, 15:41

Da mangler Sarpsborg Amarh fra forrige kamp. I tillegg er nok ikke Magnar Ødegaard helt 100% enda. 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg synes dette laget ser svakere ut enn forrige sesongs S08. Borte fra i fjor er Joachim Heier (keeper) og Bjørnar Johannessen.

Dette skal vi vinne!! 2-1 til FFK! 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 11 apr 10, 15:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Jens G Best

Lagoppstilling FFK hentet fra fredrikstadfk, med unntak av den nye spilleren med nøyaktig det samme navnet som Jan Tore Opphaug, så er det få overaskelser.

Overraskelsen må vel da være at Raio Piiroja ikke spiller... Wink

Ja, med mindre det er Raijo som har byttet navn?

På den annen side så sier navneloven at; ethvert navn kan benyttes om det ikke vil "bli til vesentlig ulempe for vedkommende eller andre sterke grunner tilsier det"

Jeg vet ikke, men antar at doble midtstoppere med samme navn kan føre til vesentlig ulempe. Og at Raijo bytter navn til Jan Tore, vel det burde være umulig i følge navneloven.

Wink

---------------------------

Svaberget for alltid!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 apr 10, 15:55

Så og si skadefri tropp og kun 5 spillere på benk, det her kan bli en grusom sesong hvis FFKs "vanlige" skadeproblemer oppstår. Slik jeg ser det er det viktig at vi er helt på topp tidlig i sesongen, ettersom slitasje utover i sesongen vil føre til langt vanskeligere utgangspunkt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 apr 10, 16:09

Ikke jobber han, ikke løper han. Og jaggu har han stjernenykker også.

Idiotisk gult kort til Andersson. Forbanna tulling sier man til sånt! Yell


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 11 apr 10, 16:17

Dette er jo bare trist...


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 apr 10, 16:18

herrejesus nå smalt det her. Takke faen for at den juicekartongen var tom. Latterlig åpning av ffk.


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 11 apr 10, 16:20

Lasse Staw er ikke god nok.


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 apr 10, 16:21

Utrolig dette her.

Når Borges opptrer slik, sier det noe om frustrasjonen i laget..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 apr 10, 16:34
Endret: 11 apr 10, 16:34
Endret av: guillermo

Hva FAEN er det som skjer?!

Gutta ser jo ut som et middelmådig 3.divisjonslag.. Klarer ikke å slå en pasning på 2 meter engang!

Gjør vondt i øya å se på det her.

 

EDIT:

Det var slemt sagt ovenfor 3.divisjons lag. Jeg mente 5. divisjon


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 apr 10, 16:35

Opprinnelig postet av Subbie

Lasse Staw er ikke god nok.

Det er da han så absolutt!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 11 apr 10, 16:36

Lurer på om Mathias Andersson syntes det er kjedelig utpå der.....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 11 apr 10, 16:37

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Subbie

Lasse Staw er ikke god nok.

Det er da han så absolutt!

 

Hvordan kan du påstå det?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 apr 10, 16:47

Joachim Eyde skulle vel hatt gult kort to ganger. Vidar får kort med en gang. Jeg trodde man skulle være nøytral som dommer.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 apr 10, 16:50

Det går ikke an å klage på dommeren etter dette, Plankekæll.

Èn ting jeg syns er merkelig er at vi har fem lokale spillere (to fra Fredrikstad, èn fra Sarpsborg og to fra Moss), men at det er en costaricaner som virker mest tent.

Det er bare Celso Borges som får godkjent etter 1.omgang av meg. Dessverre. Uansett er ikke dette kjørt.

Jeg vil gjerne ha innpå Agim Shabani. Flytte Wallace opp på venstrekant, Thomassen sentralt og Ramberg ut.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 apr 10, 16:50

Seriøst, hvis jeg hører Arne Scheie - eller noen andre - skylde mer på underlaget på FFKs vegne, så klikker jeg i vinkel. FFK har trent i Østfoldhallen (på kunstgress!) siden sesongslutt foruten de siste tre ukene... Da har FFK trent på... Ja, nettopp... Sarpsborg stadion!!!

Vi blir rett og slett utspilt av et bedre lag for dagen. FFKs presisjon er så latterlig lav at det er helt flaut å se på, og midtbanen svikter helt.

I tillegg blir vi felt av personlig feil. Wallace markerer ikke Hoås ved 1-0, og Staw tabber seg loddrett ut på 2-0.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 apr 10, 16:55

Vi får trøste oss med at vi hadde vunnet NM i giddalaushet og pasningsfeil LETT..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 apr 10, 16:56
Endret: 11 apr 10, 16:59
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Lemmy

Det går ikke an å klage på dommeren etter dette, Plankekæll.

Èn ting jeg syns er merkelig er at vi har fem lokale spillere (to fra Fredrikstad, èn fra Sarpsborg og to fra Moss), men at det er en costaricaner som virker mest tent.

Det er bare Celso Borges som får godkjent etter 1.omgang av meg. Dessverre. Uansett er ikke dette kjørt.

Jeg vil gjerne ha innpå Agim Shabani. Flytte Wallace opp på venstrekant, Thomassen sentralt og Ramberg ut.

Godt innlegg. Synes riktignok Thomassen har vist mye vilje. Han løp mye innledningsvis og virker ivrig på å vise seg frem, men er jo tydelig kamprusten og får ikke ting til. Borges har gjort noen dumme feil (inkludert kortet), men viser også at han er i egen klasse med overblikk og fotballintelligens. Det er synd ikke lagkameratene henger med på det han vil skape.

Det mest skuffende er uansett den miserable psykiske forfatningen til laget som helhet (som vi så i hele fjor). Vi blir stresset, gjør feil, klager og syter med en gang vi får marginene mot oss. Dette må Aune & co. jobbe med å snu, allerede i pausen.

I tillegg er det mulig å vinkle spillet litt ut mot kantene, og vise litt mer besluttsomhet i motstanderens 16-meter. Én touch er ofte det beste!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 11 apr 10, 16:56
Fullt fortjent etter 1. omg. Sarpsborg er et bedre lag - i dag. Enig med Holters, at vi spiller på tullegress har ingen betydning. Håper vi gjør forandringer i pausa.

---------------------------

Marching on together!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 apr 10, 17:02

Opprinnelig postet av Lemmy

Det går ikke an å klage på dommeren etter dette, Plankekæll.

Dommeren har ikke skylden for at FFK ligger under. Det har de giddaløse spillerne våre selv.

Men hvorfor ikke Eyde har fått kort er en skandale, det skjønner du også.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 apr 10, 17:02

Opprinnelig postet av Costanza

Godt innlegg. Synes riktignok Thomassen har vist mye vilje. Han løp mye innledningsvis og virker ivrig på å vise seg frem, men er jo tydelig kamprusten og får ikke ting til. Borges har gjort noen dumme feil (inkludert kortet), men viser også at han er i egen klasse med overblikk og fotballintelligens. Det er synd ikke lagkameratene henger med på det han vil skape. I tillegg er det mulig å vinkle spillet litt ut mot kantene, og vise litt mer besluttsomhet i motstanderens 16-meter. Én touch er ofte det beste!

Det mest skuffende er uansett den miserable psykiske forfatningen til laget som helhet (som vi så i hele fjor). Vi blir stresset, gjør feil, klager og syter med en gang vi får marginene mot oss. Dette må Aune & co. jobbe med å snu, allerede i pausen.

Forsåvidt enig med deg angående Thomassen. Viljen er der, det ser man i førsteforsvarer-jobben hans. Men han får til litt for lite..

Borges har enkle pasningsfeil til tider, men har også 4-5 nydelige pasninger. Godt orientert, og spiller klokt.

FFK kan godt få uavgjort eller seier i denne kampen, men det avhenger helt av hva trenerapparatet forteller spilerne i pausa. De må få opp tenninga, og få spillerne til å gjøre arbeidsoppgavene sine.

Laget vårt er av langt høyere klasse enn Sarpsborg sitt, men vi må få ut potensialet. Det ansvaret må spillerne forstå, og ta på alvor.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24