Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg08 - FFK 11.4.10

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 apr 10, 10:20

Stjeler de logoer? Hva? Hehe. Fortell.

---------------------------

2010: The new era begins.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 08 apr 10, 10:51
Endret: 08 apr 10, 10:53
Endret av: lordofwhat

pæddene stjal logoen til sydney hehe tror dem hadde en konkuranse om å tegne logoen og vinneren hadde bare kopiert sydney sin om jeg ikke husker feil .

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=502778

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 apr 10, 10:56

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 apr 10, 11:16

Det er det DUMMESTE jeg har sett. "Har aldri sett Sydney logoen" - da er så dum da at du nesten skulle fått rasjoner på oksygen.

Hehe seriøst - ble de anmeldt eller noe?

---------------------------

2010: The new era begins.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 08 apr 10, 15:00

Så må vi ikke glemme at de også har stjålet blå bobler fra West Ham og Hockeytown fra Detroit.. Copycats08

---------------------------

Supras Fredrikstad

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 08 apr 10, 17:35

Uten at jeg er en designer av rang, så vil jeg påstå at likheten KAN være tilfeldig. Den har jo den klassiske klubbmerkeformen, bare med en liten vri.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 apr 10, 17:58

Opprinnelig postet av thejester

Uten at jeg er en designer av rang, så vil jeg påstå at likheten KAN være tilfeldig. Den har jo den klassiske klubbmerkeformen, bare med en liten vri.

Greit nok - du kan bruke den, men det blir fort slått bort når de Sarp 08 er tilnærmet speilvendt Sydney sin? En lang stripe på hver sin side. En kort stripe på den ene. Fotballen er også plassert nesten tilnærmet likt sted.

Tilfeldigheter finnes ikke der desverre.

---------------------------

2010: The new era begins.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 apr 10, 18:03
Endret: 08 apr 10, 18:03
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av thejester

Uten at jeg er en designer av rang, så vil jeg påstå at likheten KAN være tilfeldig. Den har jo den klassiske klubbmerkeformen, bare med en liten vri.

Problemet oppstår om du speilvender logoen til Sarp, så passer den 99% med formen til Sydney, da inkludert stripene på utsiden... Det virker å være litt vel ekstremt sammenfallende tilfeldigheter for å være troverdig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 apr 10, 08:47

http://www.f-b.no/ffk/snart-utsolgt-1.5158201

Da må alle få ut fingeren når det gjelder kampbillett. Minner også om Premier pub som samlingsplass før kamp. Dørene åpner 1200.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 apr 10, 11:22

Ellers så er det ca 1000 billetter igjen i Særp. Ergo de har solgt svimlende 2900 billetter til sine egne, og mange av disse er nok til FFK-supportere. Snakk om feber. Kanskje det ikke blir fullt hus?

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 apr 10, 11:33

Jeg må få kjøpt meg billett idag. Huff jeg har vært treg her at det er helt latterlig.

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 apr 10, 12:18

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 apr 10, 12:28
Endret: 09 apr 10, 12:29
Endret av: Goran Karlsen

Det var vel pga at vi fikk 200 billetter til, tenker jeg.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2823/372/

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 09 apr 10, 14:07

Hvorfor i all verden skal man dra til Særp før kampen...? Er det ikke bedre å legge igjen penger i Fredrikstad før kamp? Kjellærn Sportspub er helt sikkert åpen før og etter kamp. JEG vil hvertfall henstille folk til å ta turen til Kjellærn Sportspub istedenfor Premier Pub i Sarpsborg!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 apr 10, 14:29

Opprinnelig postet av becks723

Hvorfor i all verden skal man dra til Særp før kampen...? Er det ikke bedre å legge igjen penger i Fredrikstad før kamp? Kjellærn Sportspub er helt sikkert åpen før og etter kamp. JEG vil hvertfall henstille folk til å ta turen til Kjellærn Sportspub istedenfor Premier Pub i Sarpsborg!

Synes det er flott at folk drar til Sarp. Det er mer enn å legge igjen penger.. Det er det å skape stemning før kampen, på "fiendens" territorium, det er følelsen man brygger opp før man tar marsjen til stadion med bare FFK-supportere. Mye mer enn å bare legge igjen penger.

---------------------------

2010: The new era begins.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 apr 10, 15:26

Opprinnelig postet av becks723

Hvorfor i all verden skal man dra til Særp før kampen...? Er det ikke bedre å legge igjen penger i Fredrikstad før kamp? Kjellærn Sportspub er helt sikkert åpen før og etter kamp. JEG vil hvertfall henstille folk til å ta turen til Kjellærn Sportspub istedenfor Premier Pub i Sarpsborg!

Fordi det sikkert er kult å ha det gøy i fiendeland, i forhold til å gjemme seg ned i en kjeller i Fredrikstad. En plass man kan være hver dag. Så jeg henstiller at vi møtes i Særp.

Er det mulig?

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 apr 10, 16:12

70 "FFK-billetter" igjen

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Løsa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 09
Innlegg: 1

Lagt til: 09 apr 10, 17:47

Nå har vi endelig fått vår ege Supporterpub.Hvorfor i alle dager og netter skal vi da dra te særp for å forberede oss til kamp???Jeg tilbringer minst mulig tid i den byen.Plankehaugen setter opp busser og fikser nå ekstra mange billetter.Derfor drar jeg til vårt eget sted som er Kjellærn Sportspub å tar noen pils der til en svært hyggelig pris..Bussene går dessuten rett til stsdion.Jeg gidder ikke no seightseeing i særpeland.Da mister jeg munn og mæle før dommern blåser igang.Jokke kommer på Kjellærn klokka 13.20 for å prate om laguttaket og taktikken før kampen.

---------------------------

Løsa


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 09 apr 10, 18:35

Folk må få gjøre som dem vil. De som drar til Særp vet nå i hvertfall at en del FFK-supportere samles på Premier pub. De som vil på Kjellærn må få all del gjøre det. Og de som skal ta buss til Særp må jo selvfølgelig dra rett på kamp hvis det er ønskelig. Og til alle som er helt hysteriske når det gjelder å bruke penger i særp, så drit i å bruke penger der. Hvis dere nå måtte føle dere som ektere patrioter av den grunn. Hadde Borregaard blitt lagt ned, så ville det også fått kraftige ringvirkninger på Fredrikstad. Om dere liker det eller ei.

Altså gjør akkurat hva dere vil, men for oss FFK-supportere som har lyst til å ha en samlingsplass i Særp så blir det på Premier.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 apr 10, 19:03

Hehe enig Goran. Med andre ord; ingen tvinger dere til å legge igjen penger der.

Og se på det positive; får de penger, så kan de iallefall eksistere, for uten Særp ville ikke søndagen blitt det samme. Veldig overfladisk syn selvsagt, men dere tar'n.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3