Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK- Bodø Glimt mandag 08.mars klokken 15.00 La Manga

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 17:03

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av keiko99

hvem er Zlatko Krickic

 

79 Spiller ut Fredrikstad Andreas Tegström. Spiller inn Zlatko Krickic.

Er ikke det han islendingen som har flyttet sammen med familien sin til Østfold med diverse juniorlandskamper for Island på cv`n?

Serbisk midtbanespiller det. Startet sin karriere i Island. Skulle egentlig til Levanger, men vi snappet han opp først.

Han mener selv at Fredrikstad er riktig klubb for han, og i forhold til familie vet jeg ikke om Østfold, men han har iallefall familie på Østlandet.

---------------------------

2010: The new era begins.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 08 mar 10, 17:04

Opprinnelig postet av hasse33

Et tap (ufortjent,) en uavgjort og tre seiere så langt i treningskampene.

To tap (Kongsvinger og Hønefoss), to uavgjort (Alta og LSK) og to seire (Sarp og Glimt)  tror jeg vi sier :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 mar 10, 17:54

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av hasse33

Et tap (ufortjent,) en uavgjort og tre seiere så langt i treningskampene.

To tap (Kongsvinger og Hønefoss), to uavgjort (Alta og LSK) og to seire (Sarp og Glimt)  tror jeg vi sier :-)

Jajøss......hmmm......... det er da mandag  idag og ikke noe alkohol med i bildet... kan vi modere det til to ufortjente tap??


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mar 10, 17:58

Begge tapa har vært fortjent. Begge seirene har vært fortjent.

Bra kamp idag, og var som jeg sa etter Hønefoss kampen, det tar ofte litt tid å komme i gang på nytt sted. Vi kommer forhåpentligvis til å være enda bedre mot Sogndal på fredag.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 18:17

Rafn! Les dette!

Jeg har et fint hus med nok av plass, så hvis dere vurderer Garcia så kan han bo her! Han skal slippe husleie og alt, også kan dere gi meg handleliste så skal han få all den rette maten. I tillegg så kommer han til å få et knall sosialt liv med en eneste gang.

Da har du iallefall mitt "dugnads"bidrag. Det er noen tusen i måneden da!

Gaaarcia. Gaaaaaarcia.

---------------------------

2010: The new era begins.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 mar 10, 18:20

blir det tapas hver dag og? Tongue out

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 mar 10, 18:31

Er det noen her som kampen, klarer å legge vekk at han scorte og fortelle meg om han presterte bra? Har nemlig ikke sett kampen selv, og er ganske spent på hvordan han gjorde det.

Det er lett å gå i den fella at man ser seg blind på fakta (som scoring), og ikke ser på prestasjonene. Dette vet jeg jo at FFK har kompetente folk til å gjøre, så jeg stoler på den vurderingen som tas. Men jeg lurer likevel på hva de som har sett kampen mener. :-)

Moro med seier, forresten!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mar 10, 20:30

Aune var hvertfall fornøyd med innsatsen hans. Glimrende moral, og jobber hardt hele tiden. Er ikke typen som bare står foran kassa.

Aune i form

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 08 mar 10, 20:55

Opprinnelig postet av ffkmufc

Aune var hvertfall fornøyd med innsatsen hans. Glimrende moral, og jobber hardt hele tiden. Er ikke typen som bare står foran kassa.

Aune i form

 

Hmm, minner kanskje litt om Everton med tanke på arbeidsinnsats da. Garcia har sikkert ikke den samme teknikken med ballen i beina, men hvis han har avslutteregenskaper og vet hvor målet står er jo det det viktigste for en spiss. Sikkert mye billigere en Everton også, håper bare han er god nok.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 08 mar 10, 21:20

Opprinnelig postet av Lemmy

Er det noen her som kampen, klarer å legge vekk at han scorte og fortelle meg om han presterte bra? Har nemlig ikke sett kampen selv, og er ganske spent på hvordan han gjorde det.

Det er lett å gå i den fella at man ser seg blind på fakta (som scoring), og ikke ser på prestasjonene. Dette vet jeg jo at FFK har kompetente folk til å gjøre, så jeg stoler på den vurderingen som tas. Men jeg lurer likevel på hva de som har sett kampen mener. :-)

Moro med seier, forresten!

Meget god kamp etter utsagn fra fastboende fotballfolk der nede. Det er jo hyggelig å høre. Absolutt en sliter med avsluttningsegenskaper. Kan det bli bedre. Flott .


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 21:49

Opprinnelig postet av Husgutt

blir det tapas hver dag og? Tongue out

 

UTEN problem.

Og vet man ikke skal se seg blind på en scoring, men jeg hadde troa på han før han scorte. Fikk jævlig god følelse for han her.

Se for dere eventyret da, gutta. Hvis dette skulle blitt noe av, og det viser seg at han blir en god spiller for FFK. Blir FFKs eget spanske eventyr. "Gutten som dukket opp i La Manga".

Ser dere overskriftene eller?

---------------------------

2010: The new era begins.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mar 10, 22:10
Endret: 08 mar 10, 22:12
Endret av: Patrioten

Målene:

2 - 0: Glimt blir fullstendig utspilt. Valencia kommer fri på høyre etter strålende angrepsspill av Fredrikstad. Innlegget finner prøvespiller Garcia som header i åpent mål fra tre meters hold. Klasseangrep av FFK.
1 - 0: Amin Askar kommer rundt på venstre, runder Thomas Rønning og slår hardt inn i feltet. Garcia skyter men Pavel Londak gjør en fantastisk redning. Ballen går imidlertid rett til Borges, som hamrer returen i mål fra tre meter.

Gøy å lese at målet var strålende, når vi sist spilte en dårlig kamp mot Hønefoss.

Garcia var vist nære på å score et mål til også, så kanskje det er spissen vi trenger

 

Saken er tatt fra Avisa Nordland.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 23:12

Opprinnelig postet av Patrioten

Garcia var vist nære på å score et mål til også, så kanskje det er spissen vi trenger

Han holdt faktisk på å score på første, etter noe som ble kommentert som en "fantastisk" redning av Londak. Synes det er målteft og vilje i seg selv.

Interessant eller ikke; Garcia må vi se mer av.

---------------------------

2010: The new era begins.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 10, 23:30
Endret: 08 mar 10, 23:33
Endret av: Knuty

Litt off-topic om Garcia. Gramenet ble rundlurt av "rik" svenske der nede.

Han kan mer enn å spille spiss, Garcia ble ansatt som personlig assistent og privatsjåfør av denne svensken.. Hehe.


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 08 mar 10, 23:46

Opprinnelig postet av Knuty

Han kan mer enn å spille spiss, Garcia ble ansatt som personlig assistent og privatsjåfør av denne svensken.. Hehe.

Kanskje vi kan høre om agenten til Everton vil senke lønnskravet litt, hvis han kan få en privatsjåfør i Norge?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 08 mar 10, 23:52

Om Everton sier han SKAL til FFK, så kommer han hit. Er nok ikke overlykkelig han heller om han må senke lønnskravet sitt.

Skal det være så jævlig om og men da, så tar jeg heller imot en som sliter og jobber for drakta.

---------------------------

2010: The new era begins.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 mar 10, 00:31
Opprinnelig postet av Welhaven

Om Everton sier han SKAL til FFK, så kommer han hit. Er nok ikke overlykkelig han heller om han må senke lønnskravet sitt.

Skal det være så jævlig om og men da, så tar jeg heller imot en som sliter og jobber for drakta.

Nå var vel ikke akkurat Everton noen latsabb heller. Han hadde enrom vilje, løp mye og jobbet veldig bra for laget. Fatter ikke hva som gjør at han og agenten hans har et så ekstremt lønnskrav. Han kan da umulig tjene noe særlig i Brasil? Lurer på om de innser at de har gått glipp av en gylden mulighet når han nå ser ut til å bli værende på tredje nivå i Brasil. Garcia kan vel komme gratis, og ligger på et lavere lønnsnivå enn Everton, så det er godt mulig at det vil være en bedre signering, vel og merke dersom de finner han god nok

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mar 10, 00:47
Endret: 09 mar 10, 00:47
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Gonzales

 Nå var vel ikke akkurat Everton noen latsabb heller. Han hadde enrom vilje, løp mye og jobbet veldig bra for laget. Fatter ikke hva som gjør at han og agenten hans har et så ekstremt lønnskrav. Han kan da umulig tjene noe særlig i Brasil? Lurer på om de innser at de har gått glipp av en gylden mulighet når han nå ser ut til å bli værende på tredje nivå i Brasil. Garcia kan vel komme gratis, og ligger på et lavere lønnsnivå enn Everton, så det er godt mulig at det vil være en bedre signering, vel og merke dersom de finner han god nok

Everton var ingen latsabb nei, men det jeg siktet til er at det ikke hjelper noe om det skal være "så jævlig om og men" i forhold til lønn. Da kommer han jo ikke hit, så da hjelper det nada om han har enorm vilje ++++.

Derfor er jeg da mer interessert i en som Garcia, om det skal vise seg at han skulle holdt dette løpet han i dag startet, for da kan vi få jævlig bra bruk for han. I tillegg er jeg ganske sikker på at han har et lavere lønnsnivå enn Everton. Vi har en utrolig flott stadion, en klubb og supportergjeng og en by med høye ambisjoner og mer.

Selvfølgelig er det interessant, selvom det må gå utover lønnsnivået. Hvis spiller A skjønner det, men spiller B fortsatt tenker lønn, så går jeg for A.

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 mar 10, 01:06

Opprinnelig postet av Welhaven

Selvfølgelig er det interessant, selvom det må gå utover lønnsnivået. Hvis spiller A skjønner det, men spiller B fortsatt tenker lønn, så går jeg for A.

 

Selvfølgelig, nå som det nettopp har blitt rydda opp i denne klubben tror jeg ikke det er den beste planen  å  signere dyre spillere med skyhøy lønn. Det hadde selvsagt vært artig om Garcia får kontrakt og fortsetter å prestere for FFK, det er ikke akkurat mye å velge blandt på topp om dagen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mar 10, 06:36
Endret: 09 mar 10, 06:42
Endret av: Patrioten

Joachim er kvitt ankelproblemene sine og behandlingen han fikk var vist velykket, det er positvit.

Men, det som ikke er så positivt er at han fått plager med lysken og måtte avbryte treningen og trener fortiden alternativt. Noe han også kommer til å gjøre framover. Spørs hvor mye skadene hans i sesongoppkjøringen setter han ut når sesongen begynner. Noe som vet om skaden hans er alvorlig?

Ellers på skadefronten sier TF til  følgende til fredrikstadfk.

 Vi har noen småskader, som det alltid blir på denne tiden av året, og disse må vi selvsagt ta hensyn til. I dag så gjelder dette Thomassen, Wallace, Agim, Mattias og Dino - og dette er forhåpentligvis ikke langvarig. Vi jobber med de spillerne som er tilgjengelige sier Aune.

Forhåpentligsvis, bare det ikke er noen langvarige skader.

P.s. Tenk om Lasse blir skadet nå, da blir man skremt, hi, hi.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f