Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK-FFK. 20. Februar kl: 12.00

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 feb 10, 19:24

LSK er det LSK bestandig har vært.  Et middelmådig lag fra et høl av en plass langs E6.

Når det gjelder spillere er de/har vært velsignet med "godgutter" som f.eks

Frode Kippe: TL`s mest usympatisk spiller, sammen med sin eks kollega Vidar Riseth

Arild Sundgodt: Bedre i håndball enn fotball

Ocean med skuldre høyere enn hodet.

Det LSK ha ha litt honør for er ungdomssatsingen til H Berg (han er vel ikke verdens strørste sjarmtroll han heller)

Uansett en god gjennomkjøring for FFK


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 feb 10, 19:37

Møkka lag, møkka by, møkka supportere, norges møkka lag nr 1. Synd at Raio ikke klikka i vinkel med engang og klappet han rett ned, hadde vært til pass for en slik usympatisk spiller og et slikt møkkaspillende lag.


gulogsvart

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 4

Lagt til: 20 feb 10, 20:05

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Møkka lag, møkka by, møkka supportere, norges møkka lag nr 1. Synd at Raio ikke klikka i vinkel med engang og klappet han rett ned, hadde vært til pass for en slik usympatisk spiller og et slikt møkkaspillende lag.

morsomt å lese det dere skriver herWink mye god argumentering..

---------------------------

- KFL - LSK -


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 20 feb 10, 20:12

Opprinnelig postet av gulogsvart

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Møkka lag, møkka by, møkka supportere, norges møkka lag nr 1. Synd at Raio ikke klikka i vinkel med engang og klappet han rett ned, hadde vært til pass for en slik usympatisk spiller og et slikt møkkaspillende lag.

morsomt å lese det dere skriver herWink mye god argumentering..

Tror ikke du skal klage så mye på oss egentlig, men samme det..

Helt latterlig av LSK ikke spille ut ballen når Askar ligger nede, samtlige spillere har stoppet opp, til og med han som har ballen. Rett og slett usportslig! Blablabla, man skal spille til dommeren blåser osv, MEN som sagt, så virker det som han med ballen på sia stopper opp for å spille ut før han brått slår en stikkball til spissen.

Meget urutinert av Raio og pådra seg rødt kort, men skjønner at det kan koke litt i topplokket også.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 feb 10, 20:12

Opprinnelig postet av gulogsvart

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Møkka lag, møkka by, møkka supportere, norges møkka lag nr 1. Synd at Raio ikke klikka i vinkel med engang og klappet han rett ned, hadde vært til pass for en slik usympatisk spiller og et slikt møkkaspillende lag.

morsomt å lese det dere skriver herWink mye god argumentering..

I likhet med sidene til supporterne til LSKCool.

Når man ser klippet, så er det ikke bare FFK spillere som stopper opp og forventer utspill fra godgutten på LSK. Det er vel kun han og målscoreren som ikke stopper opp. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 feb 10, 20:18

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Henning Berg (hvis han blir sitert korrekt) fremstår som mindre sympatisk, og jeg klarer ikke utfra dette å forstå at han ville at LSK-spilleren skulle spilt ut ballen over sidelinjen foran 2-2 målet. Undecided

Lang utbrodering...

Enten så har jeg skrevet på en klønete måte, eller så har du misforstått hva jeg har skrevet. Det kan godt hende.

Det jeg mener er at i følge Joakim Simensens kommentarer på liveoppdateringa til Fredriksstad Blad så ville Henning Berg at LSK-spilleren ville spille ut ballen over sidelinja. Derfor synes jeg uttalelsene til Berg etter kampen var rare. Men hvis du sier at Berg oppførte seg totalt annerledes enn det Simensen beskriver skjønner jeg hvorfor du har skrevet slik du har skrevet.

Jeg må presisere at jeg ikke har sett et eneste bilde fra kampen, kun lest det Simensen har skrevet. Jeg har planer om å sjekke mål og høydepunkter senere, men nå er det OL som gjelder.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 feb 10, 20:34

Tror vel egentlig det er du som misforstår holters her plankekæll...


Lillestrøm

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 20:35

Hvorfor i alle dager skal LSK spille ut ballen når FFK har god tid til å gjøre det selv? Er det noen som skal ha kritikk her, så er det FFK for måten de klikker på etter scoringen. De har kun seg selv å takke.

Godt dere rykket ned i divisjonen dere hører hjemme. Møkkalag.

Forresten blir det spennende å se Tarik i LSK-drakta Wink



Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 feb 10, 20:38

Opprinnelig postet av Lillestrøm

 

 

 

Forresten blir det spennende å se Tarik i LSK-drakta Wink


Like spennende som det var å bruke masse penger på Brenne og Bjørkøy?


Lillestrøm

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 20:44

Hvorfor blander du inn andre spillere i denne saken? Tarik kommer på lån, ikke kontrakt. Vi får se da, om han gjør sakene sine i de fjorten kampene han skal spille for Lillestrøm.

Ikke glem at det var Nordlie som  hentet  Anders og Simen til klubben.  

Lykke til i Adecco !


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 feb 10, 21:40
Endret: 20 feb 10, 21:41
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Lillestrøm
Godt dere rykket ned i divisjonen dere hører hjemme. Møkkalag.

 

Hvorfor ser du hunden i naboens hage, men elefanten i din egen stue blir du ikke var?

 


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 20 feb 10, 21:40

Opprinnelig postet av Lillestrøm

Hvorfor i alle dager skal LSK spille ut ballen når FFK har god tid til å gjøre det selv? Er det noen som skal ha kritikk her, så er det FFK for måten de klikker på etter scoringen. De har kun seg selv å takke.

Godt dere rykket ned i divisjonen dere hører hjemme. Møkkalag.

Forresten blir det spennende å se Tarik i LSK-drakta Wink


Eh, har du noe mellom øra eller?

Om du ser på høydepunktene fra kampen, så ser du at spilleren som har ballen på siden er på vei til å spille den ut, før han brått ombestemmer seg og slår en stikkball til spissen deres? Normalt skal det spilles det dommeren blåser i fløyta, men i denne situasjonen er LSK feige.

Lsk er møkkalag, ligger på lik linje med kamma! Blir godt å bytte plass med dere til året ;)


Lillestrøm

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 21:49

"Blir godt å bytte plass med dere til året " 

Er det alle sier før sesongstart, men LSK overlever hvert år. 36 år sammenhengende i øverste divisjon, og flere skal det bli.

Synd FFK råtner innvendig... Hvordan føles det at favorittlaget rykker ned? Jeg har nemlig aldri opplevd det før :-)


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 feb 10, 22:03

Opprinnelig postet av Lillestrøm

"Blir godt å bytte plass med dere til året " 

Er det alle sier før sesongstart, men LSK overlever hvert år. 36 år sammenhengende i øverste divisjon, og flere skal det bli.

Synd FFK råtner innvendig... Hvordan føles det at favorittlaget rykker ned? Jeg har nemlig aldri opplevd det før :-)

En gang må bli den første og dere rykker farlig nærmere. En annen sak. Det sier jo sitt at en LSK fans bruker så mye tid på dette forumet som du gjør og bare slenger dritt. Du bygger jo opp under akkurat det jeg skrev om dere. MØKKA LAG med MØKKA SUPPORTERE.


Lillestrøm

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 feb 10
Innlegg: 6

Lagt til: 20 feb 10, 22:06

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Om jeg vil opprette bruker her inne når det diskuteres om LSK er vel ikke din sak?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 feb 10, 22:10

Opprinnelig postet av Lillestrøm

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Om jeg vil opprette bruker her inne når det diskuteres om LSK er vel ikke din sak?

Hvilket spørsmål? hvis det er meg du sikter til?

Ikke sagt at du ikke kan opprette en bruker her inn jeg, men sa jeg synes det er rart at du gidder og bruke din tid her inne bare for å slenge dritt.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 feb 10, 22:44

Hening berg har et poeng. Man skal spille til dommeren blåser og det er dommeren som skal styre når spillet skal stoppes. Men og det er et stort men. Dette var en treningskamp. Man har ingen ting å kjempe for og da spiller man ballen ut umidelbart slik at den som er skadet får behandling med en gang, som sagt kun treningskamp. Så i treningskamper spill ballen ut umidelbart, ellers bruk hue.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 20 feb 10, 23:47

Opprinnelig postet av Erikk

Lillestrøm er vel ikke akkurat kjent for å være det mest sportlsige laget og kanskje heller ikke det med flest tillhengere fra andre steder enn deres eget hjemmeområde. Men den som pisser mest på oss akkurat nå må vel nesten være Tarik som skal dit på utlånsavtale.

Pisser på oss? Hvorfor det? Hadde FFK holdt seg i tippeligaen hadde han sikkert gått på lån hit istedet. Han får nå en mulighet til å få karrieren på rett kjøl igjen, han kan jo ikke takke nei til det?

Er det noen som har sett kampen som kan prøve seg på en spillerbørs?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 feb 10, 01:07

Opprinnelig postet av Lillestrøm

"Blir godt å bytte plass med dere til året " 

Er det alle sier før sesongstart, men LSK overlever hvert år. 36 år sammenhengende i øverste divisjon, og flere skal det bli.

Synd FFK råtner innvendig... Hvordan føles det at favorittlaget rykker ned? Jeg har nemlig aldri opplevd det før :-)

FFK råtner innvendig? Vel dem var på vei inntil Svein Johannesen(hørt om han??) og co tok over styreplassene, etter det har de tatt skikkelig skippertak og fått ryddet opp, er litt igjen, men de har gjort en glimrende jobbSmile

Som svar på det siste spørsmålet ditt: For oss supportere var det helt jævlig der og da da vi rykket ned, at det i tillegg var sparta sarpborg fk sarpsborg 08 røkkelet som sendte oss ned gjorde sakene enda verre. Da smalt bomba og alt bråket kom frem, egentlig sånn i ettertid så er jeg litt glad for at vi rykka ned, for da kom ting frem og vi fikk tatt tak i det som lå og ulma.

Husk at dere også for ikke lenge siden lå der nede, hadde ikke Nordlie gått så hadde dere rykka ned. Men nå er vi på vei tilbake, du så det selv sikkert istad når vi leda 2 - 0 over dere, la oss håpe at til neste år er vi tilbake og at vi kan møtes til kamp igjen.. Var dette svar godt nok Lillestrøm??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

12 uker =D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 21 feb 10, 17:25

Opprinnelig postet av FFKgutt1

For oss supportere var det helt jævlig der og da da vi rykket ned, at det i tillegg var sparta sarpborg fk sarpsborg 08 røkkelet som sendte oss ned gjorde sakene enda verre. Da smalt bomba og alt bråket kom frem, egentlig sånn i ettertid så er jeg litt glad for at vi rykka ned, for da kom ting frem og vi fikk tatt tak i det som lå og ulma.

Synes selv nedrykket var bra - virker som om det trengtes enkelt og greit! Vi får ryddet opp og startet på nytt, eneste som er LEIT er hvis vi mister masse spillere i prosessen.

Også er jeg så uenig i at Sarp 08 sendte oss ned.

Forklaring: Fredrikstad spilte dritt hele året, og dårlige beslutninger ble tatt gjennom hele året. Vi sendte oss selv ned. Sarp 08 satte siste spikeren i kista, den er jeg med på.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24