Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK-FFK. 20. Februar kl: 12.00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:45

JAAAA BOOOOORGES 2-3


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 10, 13:46

Haha.. Fantastisk, Piiroja!

Kan levende forestille meg en gææren bolleklipp-estlender med litt for høy puls som tar sine elegante midstopper-klyv bort mot Kanarifansen og provoserer! Herlig. :-)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:46

er det valencia eller borges som scorte? står forskjellig på andre live steam


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 feb 10, 13:48

Herlig å gå opp i ledelsen etter den kontroversielle situasjonen. 

Hvem er denne Trygve Lie, mannen som sitter på pressetribunen for LSK.no? Makan til uprofesjonell og lite saklig fyr skal man se lenge etter. 

---------------------------

Nord


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 feb 10, 13:49

3-3


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 feb 10, 13:50

Opprinnelig postet av Plankehue

er det valencia eller borges som scorte? står forskjellig på andre live steam

 

De endret på f-b nå,og der står det at Borges har putta 2 og Tegström 1.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:50

3-3 Karim


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 feb 10, 13:54

Patetisk av en skribent å skrive slikt  :" Slapt av LSK å slippe til FFK på den måten, etter å ha styrt andre omgang totalt. Men bra at svinet Piiroja endelig ble utvist. Han burde vært sendt i dusjen for 20 minutter siden"

 

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 13:57
Endret: 20 feb 10, 13:59
Endret av: Plankehue

jojo. men det lsk sin egen side;) så de får skrive hva de vill der vel. men de kalte han en ape også


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 feb 10, 13:59

De kan skrive hva de vil,men voksent er det hvertfall ikke... I følge f-b,så satt de på pressetribunen og slang masse dritt også....

Hva som er sant,og hvor ille denne kællen i f-b tar i,vet jeg riktignok ikke! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 14:01

hehe, men det er jo Lsk vi snakker om Tongue out

 

De er ikke kjent for å være smarte. selv om jeg kjenner mange i de traktene.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 feb 10, 14:05

Ta en kikk på LSK sine hjemmesider og sjekk liveupdaten de har av kampen mellom FFK og LSK nå i dag. Måten offisielle representanter for LSK skriver der inne er helt usmakelig og kan ikke være forenelig med noe av det LSK står for sentralt holdningsmessig og verdi-messig. Presse-etikk er jo totalt fraværende.

Har faktisk tatt å sendt et anonym tips om det til et par steder. Kanskje det blir tatt opp og sørger for litt møkkete nyheter for fugla sin del! Sånn går det jo ikke an å holde på. De har betalt av LSK for å skrive der.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 14:06
Endret: 20 feb 10, 14:09
Endret av: Plankehue

 at mr. bolleklipp blir utvist. skulle ikke ha Thoruine bli utvist, husker jeg ikke feil så fikk han bare et gult kort også ble han utvist. når Molde var på besøk her. og Sto ikke særpingen og jubla for<n ffk supporteren unner kvaliken?


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 14:08

Opprinnelig postet av Gofoten

Ta en kikk på LSK sine hjemmesider og sjekk liveupdaten de har av kampen mellom FFK og LSK nå i dag. Måten offisielle representanter for LSK skriver der inne er helt usmakelig og kan ikke være forenelig med noe av det LSK står for sentralt holdningsmessig og verdi-messig. Presse-etikk er jo totalt fraværende.

Har faktisk tatt å sendt et anonym tips om det til et par steder. Kanskje det blir tatt opp og sørger for litt møkkete nyheter for fugla sin del! Sånn går det jo ikke an å holde på. De har betalt av LSK for å skrive der.

 

satt og følte med deg også unner kampen. Jeg tar meg ikke nær ave det ihverfall.

Er jo enig at de burde holde seg for god til det, men det er jo LSK vi snakker om.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 feb 10, 14:09
Endret: 20 feb 10, 14:10
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Plankehue

 at mr. bolleklipp blir utvist. skulle ikke ha Thoruine bli utvist, husker jeg ikke feil så fikk han bare et gult kort også ble han utvist.

Piiroja fikk vel også bare gult kort, men han hadde gult fra før, derfor utvisning. Uprofesjonelt.

Men enda mer uprofesjonell er, som andre skriver, dekningen av kampen på LSK.no. Dette er altså den offisielle klubbsiden der det skrives på vegne av klubben. Og her presterer man å omtale Raio Piiroja som et svin m.m. Det er faktisk ganske sjokkerende ordbruk. Det hadde vært greit om han skrev for Kanarifansen, men når det kommer fra Lillestrøm Sportsklubb så blir det veldig annerledes.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 20 feb 10, 14:10

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Plankehue

 at mr. bolleklipp blir utvist. skulle ikke ha Thoruine bli utvist, husker jeg ikke feil så fikk han bare et gult kort også ble han utvist.

Piiroja fikk vel også bare gult kort, men han hadde gult fra før, derfor utvisning. Uprofesjonelt.

Men enda mer uprofesjonell er, som andre skriver, dekningen av kampen på LSK.no. Dette er altså den offisielle klubbesiden der det skrives på vegne av klubben. Og her presterer man å omtale Raio Piiroja som et svin m.m. Det er faktisk ganske sjokkerende ordbruk. Det hadde vært greit om han skrev for Kanarifansen, men når det kommer fra Lillestrøm Sportsklubb så blir det veldig annerledes.

Ja, det er som jeg skrev over. Håper et par av de jeg skrev til kan lage en liten negativ sak av det. For sånt skal ikke forekomme fra offisielt hold.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 14:13

også ble komenter på lsk sine sider :

13:42
Trygve Lie: 
Celso Borges scoret for FFK etter svak markering fra LSK. Piiroja feiret som en apekatt foran LSK-fansen, og fikk sitt andre gule kort

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 20 feb 10, 14:39

3 -3 mot LSK ekke gæernt det, så Særp også spille uavgjort mot eliteserielaget Maglerud/Star (sorry M/S spiler vel i eliten i hockey de, my mistake)

Stod litt seint opp i dag og har ikke fått med eg noe annet enn referat.... En ting som er sikkert er at LSK bør rødde opp på sine offisielle nettsider hvis referatene fra LSK`s representant  kommer med de utsagna som er beskrevet. Utrolig lite proffesjonelt gjort, men vel itt typisk LSK??


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 feb 10, 14:48

Vurderte å gi FFK ett mål

Herlig å lese om engasjementet til guttane, og spesielt Tom Freddy Aune! Laughing

Henning Berg (hvis han blir sitert korrekt) fremstår som mindre sympatisk, og jeg klarer ikke utfra dette å forstå at han ville at LSK-spilleren skulle spilt ut ballen over sidelinjen foran 2-2 målet. Undecided

Flott at FFK ikke gikk med på å få et mål, litt stolthet har vi!

Jeg velger å hylle laget etter 3-3 mot møka fra Åråsen. 


I tillegg satser jeg på at "skribenten" for Lillestrøm SK får seg en smekk over fingrene for håpløs live-dekning, og at Se og Hør-avisene som VG, Dagbladet og Nettavisen får tak i dette. Smile


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 feb 10, 14:54

Ja fornøyd med med 3-3 . Viser ihvefall at ffk kan score mål Laughing

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24