Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja til Rafn som nestleder !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 feb 10, 16:20
Endret: 11 feb 10, 16:23
Endret av: hasse33

Valgkomitten har innstilt Rafn som varamann? Dette liker jeg ikke. Må også si at jeg kjenner hverken Rafn eller Røli !!

Dermed denne tråden !! Kom med innspill!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 feb 10, 16:21

Jeg er helt enig!

Uten å kjenne til denne Røli så vil jeg ha Rafn som nestleder! Han må ha stemmerett!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 feb 10, 16:27

Rafn som nestleder!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 feb 10, 16:29
Endret: 11 feb 10, 16:32
Endret av: Holters

Jeg er jo sånn sett inhabil, da jeg kjenner Rafn litt, men jeg reagerte umiddelbart på at han var satt på sidelinjen. Når jeg da ringer og får vite at dette ikke på noen måte var et ønske fra Rafn selv, så synes jeg det hele er et merkelig valg fra valgkomiteens side.

Men det er lov å snu: Jeg håper Rafn blir innstilt med stemmerett!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 feb 10, 16:43

Habilitet ???? For pokker Holters.... dette handler følelser og om at vi ønsker en mann med god fotballfaglig bakgrunn inn i styret. Samtidig som han er den eneste fra styre og stell i klubben som tar seg tid til å ytre seg på denne siden, samtidig som han er opptatt av det som spirer og gror av talenter i klubben


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 feb 10, 17:04

Er vi på vei tilbake til personkonflikter vanvittige avgjørelser mm? Er det noen som er sjalu på suksessen Rafn og Johannsen har hatt i forbindelse med oppryddingen? Endelig har vi fått inn vettuge mennesker og så skal de ut, hva er logikken? Hvordan kan vi stoppe dette?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 feb 10, 17:09

Jeg forstår ikke så mye av dette.trodde det var valgt et styre med svein og rafn og så skulle det bli nytt styre der vestvik sitter?El skal vi bare ha et styre?Sikkert dumt spm synes dere men jeg spørr dere istedet for å sitte her og ikke forstå så mye.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 11 feb 10, 17:13

Det styret som ble valgt med Svein og Rafn ble valgt på et ekstraordinært årsmøte. Et slikt styre blir bare valgt frem til det ordinære årsmøtet. Det ordinære årsmøtet er neste uke. Da skal styret, som Svein og Rafn per i dag sitter i, velges på nytt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 feb 10, 17:13
Endret: 11 feb 10, 17:14
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Erikk

Er vi på vei tilbake til personkonflikter vanvittige avgjørelser mm? Er det noen som er sjalu på suksessen Rafn og Johannsen har hatt i forbindelse med oppryddingen? Endelig har vi fått inn vettuge mennesker og så skal de ut, hva er logikken? Hvordan kan vi stoppe dette?

Ved å stemme på generalforsamlingen/årsmøte Cool


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 feb 10, 17:17

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg forstår ikke så mye av dette.trodde det var valgt et styre med svein og rafn og så skulle det bli nytt styre der vestvik sitter?El skal vi bare ha et styre?Sikkert dumt spm synes dere men jeg spørr dere istedet for å sitte her og ikke forstå så mye.hehe

Nåsittende styre i klubb ble valgt på ekstraordinært klubbårsmøte (klubbmedlemmene hadde stemmerett) tidligere iår fordi forrige styre "stilte sine plasser til disposisjon". Ordinært årsmøtet skal være i neste uke, og da skal regnskap godkjennes, årsberetning osv osv.

Vestvik har sittet i styret for FFK Sport AS, som blir valgt på AS-ets generalforsamling (aksjepostholdere hadde stemmerett).

To forskjellige styrer, mao. Valgt av to forskjellige forsamlinger.

Vestvik skal forresten *ut* av selskapsstyret ved neste korsvei (generalforsamling).


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 feb 10, 17:21

Opprinnelig postet av Erikk

Er vi på vei tilbake til personkonflikter vanvittige avgjørelser mm? Er det noen som er sjalu på suksessen Rafn og Johannsen har hatt i forbindelse med oppryddingen? Endelig har vi fått inn vettuge mennesker og så skal de ut, hva er logikken? Hvordan kan vi stoppe dette?

Neida, dette er en helt åpen prosess, og det er årsmøtet som bestemmer, ikke valgkomitéen.

Personlig vil jeg komme til å fremme Jan Rafn som nestleder via benkeforslag, hvis ingen andre gjør det. Forutsatt at JR sjøl vil, da.

Det er bare å møte opp, og stemme på sin kandidat!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 feb 10, 17:31

Vet dere om dem som ikke har mulighet til å møte opp kan gi fullmakt til noen andre?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 feb 10, 17:39
Endret: 11 feb 10, 17:39
Endret av: hasse33

Er medlem, fullmakt til å stemme på Rafn kan også komme fra meg. Er ikke i byen da.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 feb 10, 17:44

Samme her er selvsagt medlem og vil gjerne gi fullmakt til en som vil stemme på Rafn


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 feb 10, 18:09

Her er valgkomiteens innstilling, men ingen forteller oss hvem disse folka er. Svein, Terje, Jan og Torill vet jeg hvem er, men hvem er Toril Johansen, Henning Røli og Kai Thorvaldsen?

Hva driver de med og hva står de for faglig og fotballmessig?

  • Svein Johannessen (leder) - velges for 1 år
  • Henning Røli (nestleder) - velges for 2 år
  • Terje Jensen (medlem) - ikke på valg (1 år igjen av periode)
  • Toril Johansen (medlem) - velges for 1 år
  • Heidi Åberg (medlem) - velges for 2 år
  • Kai Thorvaldsen (medlem) - velges for 1 år
  • Jan Rafn (vara) - velges for 2 år

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 feb 10, 19:49

Er vi igang igjen med helvete og faanskap? Dere som har anledning må møte opp, få benkeforslag på Rafn!!!! Stem han inn som nestleder !!!! Det er jo gjort en fremragende jobb så lang fra det ekstraordinære møtet. For meg er begeret snart fullt. Faan Sørli, har det gått et bygdedyr gjennom dere??


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 feb 10, 20:03

STØTTER FORSLAGET MED RAFN SOM NESTLEDER

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 11 feb 10, 20:12

Til info

Valgkomiteen har gjort en endring vedrørende styret.

Se oppdatert informasjon på www.fredrikstadfk.no

Svein Johannessen leder velges for 1 år
Henning Røli nestleder velges for 2 år
Terje Jensen medlem ikke på valg (1 år igjen av periode)
Toril Johansen medlem velges for 1 år
Heidi Åberg medlem velges for 2 år
Jan Rafn medlem velges for 1 år
Kai Thorvaldsen vara velges for 2 år

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 11 feb 10, 20:14

Se der ja! Flott Smile


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 feb 10, 20:16

Opprinnelig postet av 1947modell

Er vi igang igjen med helvete og faanskap? Dere som har anledning må møte opp, få benkeforslag på Rafn!!!! Stem han inn som nestleder !!!! Det er jo gjort en fremragende jobb så lang fra det ekstraordinære møtet. For meg er begeret snart fullt. Faan Sørli, har det gått et bygdedyr gjennom dere??

Jeg kommer til, om ikke noen andre gjør det, å benkeforeslå Jan Rafn som nesteleder. Så kan valgkomitéen gjøre hva de vil med bankmannen sin...

Jeg mener personlig at det å IKKE velge Svein og Jan inn som leder og nestleder er det gladeste vanvidd. Vi kan ha folk i styret som har greie på økonomi, joda, og som kan bidra positivt med sin kunnskap, men ikke to bankmenn, det blir for drøyt. Dette er en fotballklubb, tross alt, og ikke et bedriftsstyre!

Vi trenger folk som har idrettserfaring, folk som har idrettsorganisasjonserfaring, ikke enda mer av det som nesten kjørte folk i grøfta!

Sorry, økonomer, jeg er fordomsfull nå, jeg vet det, men min kritikk er for pokker berettiga!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24