Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Kongsvinger. 12. februar. Kl 17:30

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 feb 10, 12:20

Fler en Tegan ihvertfall..


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 12:25

Opprinnelig postet av ffkmufc

Enig i at Askar jobba godt deffensivt i går, men offensivt fikk han ikke mye til. Trur ikke han passer sentralt i 4 4 2. Han må nok spille kant eller indreløper.

Savnet av Thomassen var stort i går, han er viktig å beholde!

Askar gjorde en usynlig jobb offensivt, som kunne gitt resultater om flere spillere hadde meldt seg på. Han går på et par fine bakromsløp, har noen bra kombinasjoner og skaper til tider ettertrykk.

Er enig med deg i at han nok er bedre som kant, men jeg syns denne kampen viser hvor mange posisjoner han kan bekle.  Et av TLs beste kjøp i fjor mtp. pris og anvendelighet.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 feb 10, 13:20

Svein Johannessen var også skuffet over spillet og er tydeligvis uenig med TF, som mente at kampen var bra.

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 feb 10, 13:43

Jeg synes Johannessen skal holde seg for god til å uttale seg om lagets prestasjoner i media jeg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 15:44

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Askar gjorde en usynlig jobb offensivt, som kunne gitt resultater om flere spillere hadde meldt seg på. Han går på et par fine bakromsløp, har noen bra kombinasjoner og skaper til tider ettertrykk.

Er enig med deg i at han nok er bedre som kant, men jeg syns denne kampen viser hvor mange posisjoner han kan bekle.  Et av TLs beste kjøp i fjor mtp. pris og anvendelighet.

Enig i det. Han er anvendelig og et stort talent. I fjor var han fryktelig ujevn, som oftest svak dessverre. Blir han stabil i år, kommer han til å herje.

Egentlig rart vi rykka ned i fjor, når vi kanskje gjorde døm 2 beste kjøpa. (Borges og Askar)Smile


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 feb 10, 20:08

Opprinnelig postet av solano2

Jeg synes Johannessen skal holde seg for god til å uttale seg om lagets prestasjoner i media jeg.

 

Dummeste jeg har hørt. Klart han må få uttale seg. Problemet her er vel at Svein har rett og Aune tar feil

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 feb 10, 20:46
Endret: 13 feb 10, 21:07
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av solano2

Jeg synes Johannessen skal holde seg for god til å uttale seg om lagets prestasjoner i media jeg.

 

Dummeste jeg har hørt. Klart han må få uttale seg. Problemet her er vel at Svein har rett og Aune tar feil

Nei, Svein bør faktisk ikke uttale seg om de sportslige prestasjonene rett etter kamp. Ja, vi skal ha en tydelig klubbleder som tør å ha meninger, men man bør respektere oppgavene som har blitt delegert til andre. Det blir helt feil at Svein skal gå ut i media og kritisere hvordan denne kampen utspilte seg når det er hovedtreneren som har ansvaret for den biten. De spesifikke sportslige hendelsene skal Aune kommentere, mens Svein kan uttale seg om den generelle sportslige utviklingen/satsningen over lengre tid.

Husker dere for eksempel hvordan det gikk da Morgan Andersen forsøkte seg på noe av det samme? Da han langet ut i øst og vest mot dommere blant annet? Morgan lærte fort at det burde han holde seg for god til å gjøre, og det regner jeg med Svein gjør også.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f