Husk meg
Brukernavn
Passord

Følger spiller og ikke lag - idioti?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til: 03 feb 10, 08:59

Når jeg var liten pojke så var jeg en ihugga Manchester United-supporter. Elsket Solskjær, var medlem i supporterklubben, ble med onkel på storskjerm-kamper og det var liksom greia.

Etterhvert sklidde alt ut, og jeg følgte bare med på et ganske fraværende basis.

Til slutt fant jeg den ultimate spilleren og jeg ble helt satt ut av hvor god det egentlig går ann å bli, og denne spilleren var Zlatan Ibrahimovic - son of god. Hehe, nå tar jeg litt i selvsagt, men han er virkelig numbero uno for meg.

Dette ble da min favorittspiller, og jeg fulgte han fra lag til lag. Så min supporterlogikk ble som følger: jeg følgte Zlatan, og begynte deretter å lese opp om laget og etterhvert like det. Forsvant han, så fulgte jeg etter å gjorde det samme på nytt.

Ulempene med dette er blandt annet økonomien, pga supporterutstyr osv. Har drakter fra Ajax, Juventus, Inter og nå til slutt Barcelona. Har til og med den svenske trøyen, for da tenkte jeg at jeg har noe som varer.

For meg så er jo dette virkelig rart, når jeg har venner som har følgt lagene sine i flere år. Jeg følger jo bare én spiller.. hehe..

Er det noen som har noen synspunkter på dette? For jeg er usikker på hva slags konklusjon jeg kan gi meg selv rundt dette.

---------------------------

2010: The new era begins.

guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 03 feb 10, 09:11

Jeg er helt enig med deg i at Zlatan er numbero uno ;)

Er født i malmö og har digga Zlatan helt siden han herja der, så har automatisk blitt til at jeg følger ekstra godt med når laget hans spiller (om han spiller selvfølgelig), men er derimot ikke som deg og kjøper alle drakter :P

Iom at faren min er fra Madrid har jeg alltid hatt Real som favorittlag i Spania, så det var ikke særlig gøy når Zlatan senka Madrid i "El classico" i desember ;) Men what the hell, det var jo Zlatan! Cool

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 10, 09:22

Opprinnelig postet av guillermo

Jeg er helt enig med deg i at Zlatan er numbero uno ;)

Er født i malmö og har digga Zlatan helt siden han herja der, så har automatisk blitt til at jeg følger ekstra godt med når laget hans spiller (om han spiller selvfølgelig), men er derimot ikke som deg og kjøper alle drakter :P

Iom at faren min er fra Madrid har jeg alltid hatt Real som favorittlag i Spania, så det var ikke særlig gøy når Zlatan senka Madrid i "El classico" i desember ;) Men what the hell, det var jo Zlatan! Cool

Hehe der kan du se, men greia er liksom at jeg blir jo glad i laget Zlatan spiller, og det er mange spillere jeg savner å heie på, men jeg bare MÅ følge Zlatan. Uvanlig?

guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 03 feb 10, 09:26

Hvor glad i laget blir du? Er det sånn at det blir ditt nye favoritt lag liksom? Hehe..

Jeg syns ikke det er uvanlig å følge en spiller, tenk deg hvor mange som hadde fulgt Messi om han hadde dratt til en annen klubb?

Kommer alltid til å følge Zlatan, men kommer ikke til å heie på laget han går til :)

Er Liverpool supporter, så om Zlatan hadde dratt til Manchester U*****, hadde jeg blitt fryktelig lei meg.. MEN, jeg hadde fortsatt fulgt med på Zlatan! ;)

Jaran Berg - Sjefen over alle sjefer!

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 03 feb 10, 09:34

Kan komme med et annet problem med akkurat den saken da. Innen F1 holdt jeg med Schumacher så når han byttet fra Beneton til ferrari ble jeg selvsagt med.

Så kommer det jo at han legger opp da. Da satt jeg der da uten egentlig et favorit team hvem skulle jeg holde med. Fortsatt den dag i dag har jeg ikke noe klart lag. schumi har jo gjort comback for et merke jeg ikke liker men kommer fortsatt til å følge han.

Så mitt råd er å skaffe seg en klubb fort som pokker, en dag legger Zlatan opp han også. Man blir litt tom da hehe.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 03 feb 10, 09:39

Godt vi er fra Fredrikstad og holder med FFK da gutta!Cool

Og i England har jeg jo Liverpool ;>

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 10, 10:13

Opprinnelig postet av guillermo

Hvor glad i laget blir du? Er det sånn at det blir ditt nye favoritt lag liksom? Hehe..

Jeg syns ikke det er uvanlig å følge en spiller, tenk deg hvor mange som hadde fulgt Messi om han hadde dratt til en annen klubb?

Kommer alltid til å følge Zlatan, men kommer ikke til å heie på laget han går til :)

Er Liverpool supporter, så om Zlatan hadde dratt til Manchester U*****, hadde jeg blitt fryktelig lei meg.. MEN, jeg hadde fortsatt fulgt med på Zlatan! ;)

Ja blir veldig glad i laget! F.eks Juventus og Inter - herregud så mange bra spillere som det er så sinnsykt artig å kunne heie på.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 10, 10:15

Opprinnelig postet av mysthical

Kan komme med et annet problem med akkurat den saken da. Innen F1 holdt jeg med Schumacher så når han byttet fra Beneton til ferrari ble jeg selvsagt med.

Så kommer det jo at han legger opp da. Da satt jeg der da uten egentlig et favorit team hvem skulle jeg holde med. Fortsatt den dag i dag har jeg ikke noe klart lag. schumi har jo gjort comback for et merke jeg ikke liker men kommer fortsatt til å følge han.

Så mitt råd er å skaffe seg en klubb fort som pokker, en dag legger Zlatan opp han også. Man blir litt tom da hehe.

Heheh den er faktisk utrolig bra, også er det så sant som det kan få blitt. Får se hvilket lag Zlatan slutter sin karriere med da, og får håpe jeg blir så glad i laget at jeg fortsetter.

Tenk om Zlatan blir en trener for et eller annet lag - han kommer garantert aldri til å gi seg med fotball. Da blir det samma regla igjen.. hehe.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 03 feb 10, 10:24

Er ikke helt begeistret for denne mentaliteten. Blir litt falskt å følge en spiller til alle klubbene han er innom. Man bestemmer seg for et lag å følger det laget.

Selv om jeg er ihugga Blackburn fan og Alan Shearer var favorittspilleren så gidder ikke jeg å følge han etter at han valgte å gå til Newcastle. Hvorfor i alle dager gjøre det? Et lag er større enn en enkeltspiller.

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.

Welhaven

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 10, 10:49

Opprinnelig postet av A9$h

Er ikke helt begeistret for denne mentaliteten. Blir litt falskt å følge en spiller til alle klubbene han er innom. Man bestemmer seg for et lag å følger det laget.

Selv om jeg er ihugga Blackburn fan og Alan Shearer var favorittspilleren så gidder ikke jeg å følge han etter at han valgte å gå til Newcastle. Hvorfor i alle dager gjøre det? Et lag er større enn en enkeltspiller.

Tar helt klart poenget, er bare det at jeg ikke klarer å heie på et annet lag enn hvor Zlatan spiller og scorer og utøver sin unike teknikk.

Fredrikstad FK er liksom laget i mitt hjerte, pga stolthet og det patriotiske, og at Fredrikstad er byen jeg bor i. Mange grunner for å heie på hele laget. Når det gjelder andre lag har jeg liksom ingen tilhørighet, eneste jeg har er Zlatan som jeg har fulgt i lang tid.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23