Husk meg
Brukernavn
Passord

Hets av egne spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 11:57
Endret: 29 jan 10, 14:05
Endret av: Rey

 

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange som er inntressert i spillerne våres.Er det ingen som vil kjøpe Ramberg a?hehe

Dette er nok et eksempel på hvor gode supportere vi er.. (les IKKE er...)

Ramberg er en hedersmann som går i krigen for andre, og som er opptatt av andre spilleres ve og vel. Han kjemper ikke bare for seg selv og er av den årsak et naturlig valg for spillerne å bruke som tillitsvalgt.

Jeg kjenner Ramberg fra han var lilleputtspiller og har stor respekt for ham både som spiller og menneske. Det er leit å se at Hans Erik Ramberg, som FFK spiller med stort hjerte i klubben, blir hengt ut på vår supporterside.

Smak på ordet supporter og lev etter hva det betyr.

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic) er en som støtter et lag, gruppe eller en person. Supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

Nå må det bli slutt på hetsing av egne spillere her inne.

MODERATOR (Rey): Splittet denne diskusjonen ut fra tråden om Thomassen da den hadde lite med overgangen til Stabæk å gjøre og begynte å gå over flere sider. Emnetittel er satt av moderator, ikke av trådstarter

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 jan 10, 12:21

Opprinnelig postet av Rafn

Noen kloke ord...

Meget bra innlegg Rafn. Er mye surmaga oppstøt som florerer. Støtter utsagnet ditt

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 jan 10, 12:21

Forøvrig genialt svar av Kosten. Liker han riktig riktig godt.

Rafn; enig i den der. Er fersk supporter selv etter nedrykket, men det der er helt klart noe å ta med seg.

---------------------------

2010: The new era begins.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 29 jan 10, 12:27

Helt enig. Spillerkritikk bør være helt på sin plass om man bruker et konkret eksempel, men hetser man egne spillere er man ikke noen supporter. At det ble dét innlegget Rafn reagerte på er tilfeldig - for det har vært masse drittslenging av spillere her tidligere. Det gjelder for øvrig også trenerapparatet, hvor nivået har lagt seg på totalt bunnivå med Nordlie - selv om de aller aller fleste av oss er enige om at Nordlie ikke var rett for FFK, så får man holde seg til saklig kritikk.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 jan 10, 12:30

Ja enig med deg Rafn. Nå må vi støtte de spillerne og trenerne vi har.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 jan 10, 12:43

Opprinnelig postet av Rafn

 

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange som er inntressert i spillerne våres.Er det ingen som vil kjøpe Ramberg a?hehe

Dette er nok et eksempel på hvor gode supportere vi er.. (les IKKE er...)

Ramberg er en hedersmann som går i krigen for andre, og som er opptatt av andre spilleres ve og vel. Han kjemper ikke bare for seg selv og er av den årsak et naturlig valg for spillerne å bruke som tillitsvalgt.

Jeg kjenner Ramberg fra han var lilleputtspiller og har stor respekt for ham både som spiller og menneske. Det er leit å se at Hans Erik Ramberg, som FFK spiller med stort hjerte i klubben, blir hengt ut på vår supporterside.

Smak på ordet supporter og lev etter hva det betyr.

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic) er en som støtter et lag, gruppe eller en person. Supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

Nå må det bli slutt på hetsing av egne spillere her inne.

Jeg stiller meg 100 % bak dette.

Og samtidig vil jeg si at Ramberg har hatt MANGE gode kamper de siste 2 åra, det å hetse en slik hedersmann er utålelig.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 jan 10, 12:49

Opprinnelig postet av Willy René

Og samtidig vil jeg si at Ramberg har hatt MANGE gode kamper de siste 2 åra, det å hetse en slik hedersmann er utålelig.


Sånne hedersmenn bør få egne band..... Vent litt..... Innocent

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 jan 10, 12:50

Opprinnelig postet av Rafn

 Mye fornuftig

Men, når det er sagt så er det vel ingen aldersgrense, eller modenhetstest, for å delta på dette forumet. At enkeltindivider kommer med pubertale, lite gjennomtenkte utsagn enkeltvis bør det være takhøyde for. Selv om jeg er mer tilårskommen kan jeg også skrive dumme ting i affekt. Men, så lenge dette er enkeltstående tilfeller så tror jeg heller ikke noen tar seg nær av det. Hverken de det gjelder eller andre.

Det er først når mengden hiver seg på at det blir skadelig. Her må bare alle gå i seg selv!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 jan 10, 13:38

Moderatorhatt: Da tror jeg vi stopper drittlslenginga forumbrukere i mellom her. Et par innlegg ble sendt til de evige jaktmarker.

(innlegget er forøvrig ikke myntet på kanogvetalts innlegg, selv om det er det jeg svarer på. Det er bare det at det innlegget er det siste i tråden)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 jan 10, 13:42
Endret: 29 jan 10, 13:43
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er først når mengden hiver seg på at det blir skadelig. Her må bare alle gå i seg selv!

Helt enig. Dessverre er det nok en stor mengde som allerede har hevet seg på. (Bare til å se på F-B.no og kommentarfeltet der). Er redd det kan bli veldig stygt for Ramberg hvis han ikke presterer de tre - fire første kampene i serien. Da kommer mobben garantert.

Håper virkelig vi klarer å unngå det, men er stygt redd Ramberg (og Czwartek hvis han kommer tilbake) kan få en del dritt fra tribunen i år på grunn av uttalelsene sine. Dessverre.

EDIT: Men dette blir nok veldig off-topic. Blir det noe videre diskusjon rundt dette temaet, så kan det nok være greit å skille det ut i en egen tråd

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 10, 13:52

Selvfølgelig skal man ikke drive personhets av egne spillere og TRENERE. Mener at en dabatt om personhets her inne burde  vært på banen da vi ansatte ny trener i August.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 29 jan 10, 13:59
Endret: 29 jan 10, 14:06
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Rafn

Dette er nok et eksempel på hvor gode supportere vi er.. (les IKKE er...)

Ramberg er en hedersmann som går i krigen for andre, og som er opptatt av andre spilleres ve og vel. Han kjemper ikke bare for seg selv og er av den årsak et naturlig valg for spillerne å bruke som tillitsvalgt.

Jeg kjenner Ramberg fra han var lilleputtspiller og har stor respekt for ham både som spiller og menneske. Det er leit å se at Hans Erik Ramberg, som FFK spiller med stort hjerte i klubben, blir hengt ut på vår supporterside.

Smak på ordet supporter og lev etter hva det betyr.

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic) er en som støtter et lag, gruppe eller en person. Supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

Nå må det bli slutt på hetsing av egne spillere her inne.

 

Så enig så enig. Hvis ikke vi støtter spillerne, hva skal vi støtte da - draktene?

Thomassen er en av våre lokale alibi og jeg regner med at styret ser verdien i å beholde og bygge laget rundt gode lokale spillere.

- Ikke selg Thomassen

- Hent flere lokale spillere

 

MOD (Rey): Fikset siteringen

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 jan 10, 14:04

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Selvfølgelig skal man ikke drive personhets av egne spillere og TRENERE. Mener at en dabatt om personhets her inne burde  vært på banen da vi ansatte ny trener i August.

Ser poenget ditt, og er vel blant de som føler seg mest truffetEmbarassed

Fra mitt ståsted er Tom Nordlie mobberen fremfor noen, og var som FFK trener en særdeles høyt gasjert sådan. Jeg evner ikke å få noe sympati med den mannen og vil hevde at han har fått som fortjent(og da snakker jeg ikke om penger). Jeg har ingående kjennskap til Nordlies historie som trener fra garderobe nivå. Historien er ikke pen. Jeg har ikke gått hardt ut mot de som ansatte ham, igjen fordi de var lokale og ikke overbetalte.

Jeg mener det er stor forskjell på hva vi skriver her om godt voksne overbetalte leieesoldater, eller om det er lokale og/eller unggutter(les fotballspillere). Nordlie har vært som en omreisende gjøkunge i norsk fotball som har sugt ut penger og idrettsglede fra utøvere, støtteapparat og frivillige.

Han har definitivt lært noe underveis. Ikke når det gjelder fotball eller lederskap, men når det gjelder kontraktsinngåelser!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Lillebror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09
Innlegg: 23

Lagt til: 29 jan 10, 15:36
Endret: 29 jan 10, 15:41
Endret av: Lillebror

Har ikke problemer med å slutte meg til uttalelsene fra Rafn, men stusser litt på tidspunktet for denne oppfordringen. Ser av sidene at du har brukt denne siden i lang tid og da har det ikke vært reagert på den åpenbare hetsingen av tidligere/nåværende spillere og TRENERE. Om det er en innleid spiller , trener,eller Ramberg for den saks skyld, som har vært her med jevne mellomrom fra lilleputtalder er for meg uvesentlig.

Ser at du har fått en mer formell rolle, men fra i går skal det tydeligvis være en kollektiv  ro. Er det tilfeldig at FB nå(endelig) har lagt inn rutiner for pålogging til kommentarfeltet, det manes til ro på denne supportersiden, doldisene(urokråkene) fra Plankehaugen fremstår som godt forlikte med administrasjonen osv osv.? Ser mer og mer resultatet av et spill som er fremført og hvor de destruktive kreftene innad i klubben/administrasjon(les muldvarper) og blandt spillerne har fått herje fritt og med tilhørende løpegutter i FB og Demokraten.

Jeg skal være den første til å innrømme at både Ramberg og også Cwartek har tjent klubben i lang tid og vært hedersmenn. Deres rolle i "konflikten" er det imidlertid all grunn til å kritisere. Det hjelper ikke å skylde på at Ramberg er talsmann for spillerne. Han har ingen rett til å  mate de destruktive kreftene som har herjet. Det er heller ingen menneskerett "fly til media" med interne saker. Det har åpenbart vært et for tett forhold mellom spillere og nettassistenten(e) i FB.

 Starten på den verste


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 16:39

Var vell ikke en hets jeg mente mot Ramberg personlig men jeg mener at han bør stille seg bak laget og støtte opp en å bare syte ut i media.Ja greit om Ramberg er uenig i ting og sånt men da får han holde det internt i klubben og holde media utenfor.

Er det jeg mener så den lille komentaren der skal jeg ikke ha for å hetse ramberg.!Merkelig Rafb du kunne ha sagt noe om all annet hetsing her men når jeg skriver noe som har med ramberg å gjøre så blir du sur.Hva med all annet hetsing her inne?

Men greit det Rafn.Bare heng meg ut her på forumet for å hetse Ramberg selv om det ikke var ment på den måten

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 16:43

Opprinnelig postet av Rafn

 

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange som er inntressert i spillerne våres.Er det ingen som vil kjøpe Ramberg a?hehe

Dette er nok et eksempel på hvor gode supportere vi er.. (les IKKE er...)

Ramberg er en hedersmann som går i krigen for andre, og som er opptatt av andre spilleres ve og vel. Han kjemper ikke bare for seg selv og er av den årsak et naturlig valg for spillerne å bruke som tillitsvalgt.

Jeg kjenner Ramberg fra han var lilleputtspiller og har stor respekt for ham både som spiller og menneske. Det er leit å se at Hans Erik Ramberg, som FFK spiller med stort hjerte i klubben, blir hengt ut på vår supporterside.

Smak på ordet supporter og lev etter hva det betyr.

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic) er en som støtter et lag, gruppe eller en person. Supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

Nå må det bli slutt på hetsing av egne spillere her inne.

MODERATOR (Rey): Splittet denne diskusjonen ut fra tråden om Thomassen da den hadde lite med overgangen til Stabæk å gjøre og begynte å gå over flere sider. Emnetittel er satt av moderator, ikke av trådstarter

Det er hel leit å se Ramberg med hjerte for klubben flyr ut til media med interne saker.!

---------------------------

You'll Never Walk Alone


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jan 10, 17:06

Opprinnelig postet av kjell-H

Var vell ikke en hets jeg mente mot Ramberg personlig men jeg mener at han bør stille seg bak laget og støtte opp en å bare syte ut i media.Ja greit om Ramberg er uenig i ting og sånt men da får han holde det internt i klubben og holde media utenfor.

Men strengt tatt så var det jo nettopp det ramberg gjorde. Han stilte seg bak laget og var den som sa hva laget mente og følte. Altså har han gjort det du ønsket at han burde gjøre :)

Saklig konstruktiv kritikk som er begrunnet er bør det alltid være rom for men ren oppgulp slik fjas hører ingen steds hjemme.  godt innlegg Rafn :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 17:24

Opprinnelig postet av Lillebror

Har ikke problemer med å slutte meg til uttalelsene fra Rafn, men stusser litt på tidspunktet for denne oppfordringen. Ser av sidene at du har brukt denne siden i lang tid og da har det ikke vært reagert på den åpenbare hetsingen av tidligere/nåværende spillere og TRENERE.

Da får du sjekke denne !

 

Når det gjelder Rambergs og Cwarteks mediestunt så kan jeg ikke kommentere annet enn at dette ikke har hatt noen som helst innvirkning på Tom Nordlies avgang. Den skyldes kun økonomi og spillerne har ikke vært involvert i det hele tatt i prosessen.

Men jeg synes Ramberg får ufortjent mye pes både her og på f-b.no kommentarfelt. Så lenge Ramberg og hvilken som helst annen spiller ikler seg den rød/hvite trøya så velger jeg å støtte ham.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 17:39

Opprinnelig postet av kjell-H

  1. Var vell ikke en hets jeg mente mot Ramberg personlig men jeg mener at han bør stille seg bak laget og støtte opp en å bare syte ut i media.Ja greit om Ramberg er uenig i ting og sånt men da får han holde det internt i klubben og holde media utenfor.
  2. Er det jeg mener så den lille komentaren der skal jeg ikke ha for å hetse ramberg.!Merkelig Rafb du kunne ha sagt noe om all annet hetsing her men når jeg skriver noe som har med ramberg å gjøre så blir du sur.Hva med all annet hetsing her inne?
  3. Men greit det Rafn.Bare heng meg ut her på forumet for å hetse Ramberg selv om det ikke var ment på den måten

  1. Vet ikke hva det var ment som, men for meg så var det vel et ønske om å bli kvitt Ramberg... eller ?
  2. Se her om tidligere tråd, samme tema.
  3. Det var bare tilfeldig at det var din kommentar jeg tok tak i. Det er mange andre som bør se seg i speilet. Og jeg har ikke for vane å henge ut folk , så hvis du er hårsår for denne så er det bare å beklage. Men sammenlignet med alt det Ramberg har fått den siste tiden så er vel dette barnemat.

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 17:44

Opprinnelig postet av kjell-H

Det er hel leit å se Ramberg med hjerte for klubben flyr ut til media med interne saker.!

 

Ikke for å virke nedlatende, men er litt usikker på hva du mener her...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24