Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges aktuell for utenlandsk klubb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 10, 08:39

http://www.nrksport.no/fotball/1_divisjon/1.6968434

Står at han kan redde økonomien han også, og at alle spillerne er til salgs..

Klubben ser ut til å være reddet økonomisk..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 29 jan 10, 08:44

Hvor mye bør vi få for han da? Hadde vi vært i tippeligaen, er jo det en spiller som vi etter hvert kunne solgt i 10 millioners-klassen. Men nå tror jeg vel vi skal være bra fornøyd med 7mill.

Håper derfor at vi beholder han, så han kan storspille oss opp i tippeligaen igjen.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 29 jan 10, 09:10

Borges er landslagsspiller og må derfor spille på et høyere nivå enn Adecco ligaen. FFK har ikke råd til å beholde spillere på hans nivå etter nedrykket. Egentlig var det jo oppsiktsvekkende at han kom hit når vi var i TL.

Jeg tipper at Borges, Pioija, Wallace blir solgt i vinter. Muligens også Thomassen.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 jan 10, 09:20

Er helt sikker på at disse snart vil bli solgt,  Borges, Pioija, Wallace og Thomassen. Trist, men sant. Det er ikke den rare stallen vi har igjen:( Ganske sikker på at det ikke blir noen opprykkfest i år.  Trur det heller blir en kamp om å overleve i Adecco-ligan.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jan 10, 10:19

Piiroja sier i dagens papirutgave av FB at han kommer til å bli i FFK ut 2010 sesongen. men han kan max være en sesong i Adecco ligaen, så derfor skal han gjøre det han kan for å få klubben opp i tippeligaen igjen. "Jeg kan ikke spille to sesonger i første divisjon. Da er resten av karrieren min ødelagt. Derfor skal vi rykke rett opp igjen!" sier Piiroja


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 jan 10, 10:38

Hvis det stemmer at Piroja blir så er det helt fantastisk!

---------------------------

Fredd


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jan 10, 10:39

klapper for Piroja Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 jan 10, 11:15

Opprinnelig postet av aavdst

Piiroja sier i dagens papirutgave av FB at han kommer til å bli i FFK ut 2010 sesongen. men han kan max være en sesong i Adecco ligaen, så derfor skal han gjøre det han kan for å få klubben opp i tippeligaen igjen. "Jeg kan ikke spille to sesonger i første divisjon. Da er resten av karrieren min ødelagt. Derfor skal vi rykke rett opp igjen!" sier Piiroja

Hvis dette stemmer er det en gra deal for ffk. Hvis ffk klarer å beholde Raio, har jeg litt mer tru på at vi spiller i tl neste år. Jeg mener at Raio er en av de beste spillrene ffk har hatt i de siste årene. Raio gir "alltid" 100% på banen og det er noe ffk trenger nå.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 29 jan 10, 11:20

ja men raio alene kan ikke ta oss opp i tippeligaen vettu vi trenger flere av spillerne våre som allerede er her

og å selge borges,thommasen,wallace er å skyte seg selv i foten.

---------------------------

jaddajadda


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 29 jan 10, 11:35

Opprinnelig postet av lordofwhat

og å selge borges,thommasen,wallace er å skyte seg selv i foten.

 

Det er vel forskjell på å selge og at noen er interessert. Mente jeg leste i en annen link hva kosten sa om Thommasen og Stabæk.

Vi må regne med at det er interesse rundt de beste spillerne våre, men er ikke sikker på at de blir solgt av den grunn. Jeg tror flere spekulerer i et billigsalg p.g.a. at vi har tatt grep for å redde økonomien.

 

 


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 29 jan 10, 11:37

Opprinnelig postet av aavdst

Piiroja sier i dagens papirutgave av FB at han kommer til å bli i FFK ut 2010 sesongen. men han kan max være en sesong i Adecco ligaen, så derfor skal han gjøre det han kan for å få klubben opp i tippeligaen igjen. "Jeg kan ikke spille to sesonger i første divisjon. Da er resten av karrieren min ødelagt. Derfor skal vi rykke rett opp igjen!" sier Piiroja

 

Det ligger på f-b.no også.

Og jeg bare ønsker at dette er sant.... Vi trenger spillere som Piroja

---------------------------

..."og ballen er rund"


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 jan 10, 12:42

Det er sinnsykt bra hjerte av Piroja - sånt LIKER VI!

Han kommer til å herje uten problem i Adecco.

Men ja; de nevnte spillerne kommer nok til å gå, noe jeg synes er så sinnsykt trist. Spesielt Borges for min del da.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3