Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomassen til Nadderud?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 feb 10, 18:21

Håper virkelig jokke blir.Han har vært en av de beste på trenings kampa vi har hatt til nå.

Men nå sier svein at han ikke blir solgt så da stoler jeg på det.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 feb 10, 18:31

Opprinnelig postet av sarpen

Nå er det vel lite aktuellt å tviholde på spillere mot deres egen vilje.

Når FFK hentet spillere fra lavere divisjoner var det ingen som reagerte, artig å høre hylekoret når det rammer en selv. Lykke til i Stabæk Joachim.

 

"Hylekoret" kom fordi klubben ikke vil selge, og har utalt dette såppas klart. Når FFK fikk hente spillere fra lavere divisjoner var det jo en avtale mellom klubbene eller spilleren kom som bossman, og da er det jo en helt annen sak. Hvis Thommasen absolutt vil til Stabæk, er det jo bare å vente til kontrakten hans med FFK går ut og gå som bossman..

Og til Holters, jo 3 mill med den stallen vi har, er et skambud. Faktisk enig i at bys det 10 mill, kan det vurderes, for går Thomassen, må vi ha inn ihvertfall en ny kvalitetsspiller, eller vil man forbli i Adecco ? Virker på meg som om det er et reelt og seriøst ønske av enkelte her, og da mener jeg FFK supportere og ikke sånne som sarpen her...

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 08 feb 10, 20:20

For 5 mill, kunne vi vel henta Everton og sikkert et par habile stallspillere i backup?!
Vi er bedre forspent på plassene til Thomassen enn på spissplassen

Skulle vi få et bud på 5 mill synes jeg dessverre vi bør slå til.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 feb 10, 22:09

Vi må rykke rett opp igjen! Regner med at alle skjønner det. Rykker vi ikke rett opp, forsvinner mange av våre beste spillere, og vi forblir fort i divisjonen i mange år.

Og for å rykke rett opp er vi avhengig av alle spillerene våre, vi har ikke råd til å selge.

Og ja, jeg mener 3 mill for Jokke er ett skambud. Og det er jeg glad for at gutta i styret er enig med meg i!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 feb 10, 22:34

Opprinnelig postet av Holters

 

Når det er sagt, så tror jeg Thomassen blir en særdeles viktig brikke for FFK i årets Adeccoliga.

Agreed!! ;-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 feb 10, 22:46

Opprinnelig postet av Kratos

 

Og til Holters, jo 3 mill med den stallen vi har, er et skambud. Faktisk enig i at bys det 10 mill, kan det vurderes,

Dette er jo latterlig! Det er stor forskjell på;  "skambud", og at et bud er uinteressant. Dersom du har et hus du er superfornøyd med, og ikke har noen planer om å flytte fra, med en markedsverdi på 2 mill, og noen gir deg et bud på 3 mill, så er dette ikke et skambud, selv om det er uinteressant for deg å selge det! Å påstå at Jokke er verd 10 mill, er jo ren og skjær galskap.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 10 feb 10, 15:32

Stabæk har signert en brasse og en islending. Sistnevnte kan spille venstre back og kant. Da har vel det toget gåttCool

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 feb 10, 22:51

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 feb 10, 01:08

Pokker azz:( Nå må vi få inn fler spillere snart.Veldig bra at vi satser på junior spillere men kan ikke satse på bare juniorer spillere el

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 feb 10, 13:36
Endret: 17 feb 10, 13:36
Endret av: Holters

Jeg tok også mange behandlinger med sjokkbølger da jeg slet med betennelse i senen/buen under foten. Det hjalp ikke en dritt. Wink

Får håpe Thomassen er mer heldig.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 feb 10, 13:41

Iom at FFKs medisinske apparat ikke er mye verdt så skal man ikke se bort ifra att dette kan ta sin tid.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 feb 10, 05:47

Hvis thomassen er skada en god stund?Hvorfor er han da tatt ut i u21 landskamp i mars?

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2713/372/

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 feb 10, 08:18

Står ikke noe om det, han er ute på ubestemt tid, så det kan like gjerne bli kortvarig, som langvarig.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f