Husk meg
Brukernavn
Passord

Skål,gutter !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

lækken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 08
Innlegg: 9

Lagt til: 28 jan 10, 17:29

Da håper jeg whiskey,n Deres smaker fortreffelig. Det er virkelig verdt en skål at skuta skal bemannes med lojale,hardt-arbeidende spillere ala ramberg. Når vi først er i gang med skålingen, må vi ikke glemme selve kapteinen på skuta. Skipper Aune. Det oser av respekt og autoritet ved det navnet. nå skal lett-matrosene få kjørt seg,tenker jeg.

Nok en gang, Skål gutter !

---------------------------

Lækken


Larzola

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 09
Innlegg: 13

Lagt til: 28 jan 10, 17:34

Skål? 

---------------------------

Supras Fredrikstad`09


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jan 10, 17:44

Opprinnelig postet av lækken

Da håper jeg whiskey,n Deres smaker fortreffelig. Det er virkelig verdt en skål at skuta skal bemannes med lojale,hardt-arbeidende spillere ala ramberg. Når vi først er i gang med skålingen, må vi ikke glemme selve kapteinen på skuta. Skipper Aune. Det oser av respekt og autoritet ved det navnet. nå skal lett-matrosene få kjørt seg,tenker jeg.

Nok en gang, Skål gutter !


Skulle nesten tro at noe tror at det er vi her inne som kjører skuta i FFK. Bare fordi man har litt meninger om ledelse i en klubb man elsker, så skal man få pepper for det? Samme som at sarpingene her inne tror at det er vi som sitter på pengesekken i FFK. Man får heller ta det positive ut av alt som har skjedd, istedenfor å faktisk ta seg bolle, ta det med ro, og avvente litt hva som skjer. Vi har jo ikke begynt sesongen engang....

Og hvorfor skal vi starte opp nye tråder for alt man har på hjertet? Dette er vel en post som fint hadde passet inn i en allerede overfyllt forside!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 jan 10, 18:15

Synes egentlig den passer best i papirkurven jeg Cool

---------------------------

We'll be back!!


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jan 10, 18:17

Opprinnelig postet av lækken

Da håper jeg whiskey,n Deres smaker fortreffelig. Det er virkelig verdt en skål at skuta skal bemannes med lojale,hardt-arbeidende spillere ala ramberg. Når vi først er i gang med skålingen, må vi ikke glemme selve kapteinen på skuta. Skipper Aune. Det oser av respekt og autoritet ved det navnet. nå skal lett-matrosene få kjørt seg,tenker jeg.

Nok en gang, Skål gutter !

Ikke gæli den nei...

 

Opprinnelig postet av endre

Skulle nesten tro at noe tror at det er vi her inne som kjører skuta i FFK. Bare fordi man har litt meninger om ledelse i en klubb man elsker, så skal man få pepper for det? Samme som at sarpingene her inne tror at det er vi som sitter på pengesekken i FFK. Man får heller ta det positive ut av alt som har skjedd, istedenfor å faktisk ta seg bolle, ta det med ro, og avvente litt hva som skjer. Vi har jo ikke begynt sesongen engang....

 

Ta seg en bolle og ta det med ro ? Såvidt jeg husker så flommet forumet over av hatmeldinger til den ene og den andre da nedrykket var et faktum.. Med Aune tilbake som trener får spillerene igjen gjøre hva de vil på trenig og dertil nedryks-strid til 2. div som jeg tror vi faktisk taper...  Gjerne le av meg for dette, men husk at folk lo av meg i sommer også da jeg forspeila nedrykket....

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jan 10, 18:24

Begynner bare å bli så lei av å lese side opp og side ned av folk som er så forutinntatte. Har vi bestemt oss for at det er sånn, så er det sånn.... Nevøen min på 2 har mer innsikt enn det.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jan 10, 18:27

Opprinnelig postet av endre

Begynner bare å bli så lei av å lese side opp og side ned av folk som er så forutinntatte. Har vi bestemt oss for at det er sånn, så er det sånn.... Nevøen min på 2 har mer innsikt enn det.

Som folk var da det ble kjent at Nordlie skulle bli FFK-trener, mener du ?

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 jan 10, 18:32

Ja, som da også.... Jeg har ikke nødvendigvis vært kjempefor TN, men jeg har valgt å se positivt på det som kommer, istedenfor å dømme alt nord og ned.
Hva mener du skal gjøre saken bedre med den holdninga du fører?
Du er jo like positiv som et svart rom!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jan 10, 18:36

Synes Aune skal få en fair sjanse nå. Men stusser litt når flere her inne som har vært ute etter Nordlie fra dag 1 og omtrent postet innlegg her inne hver dag hvor udugelig Nordlie er, nå maner til å måtte gi treneren en fair sjanse...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jan 10, 18:56

Opprinnelig postet av Kratos

Som folk var da det ble kjent at Nordlie skulle bli FFK-trener, mener du ?

Sikkert samme sak. Og rett fikk vi også. Husker jeg ikke feil så fikk jeg rett om Grønhagen også.. Laughing


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 28 jan 10, 19:19
Endret: 28 jan 10, 19:47
Endret av: Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Kratos

Som folk var da det ble kjent at Nordlie skulle bli FFK-trener, mener du ?

Sikkert samme sak. Og rett fikk vi også. Husker jeg ikke feil så fikk jeg rett om Grønhagen også.. Laughing

Burde ikke du heia på trollungan istedet æ.....?

Kjempen Ymer fikk barn med seg selv. Mens han lå og sov, begynte han å svette... og frem fra den venstre armhulen hans vokste det plutselig et mannlig og et kvinnelig vesen. Og bena til Ymer ville antagelig ikke være dårligere enn armene... føttene hans paret seg med hverandre og fødte en sønn med seks hoder. Dette er begynnelsen til til rimtussenes slekter, de vi også kan kalle troll og riser, men som vi best kjenner under navnet jotner.

Sitat Wikipedia   Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jan 10, 20:40

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Burde ikke du heia på trollungan istedet æ.....?

Kjempen Ymer fikk barn med seg selv. Mens han lå og sov, begynte han å svette... og frem fra den venstre armhulen hans vokste det plutselig et mannlig og et kvinnelig vesen. Og bena til Ymer ville antagelig ikke være dårligere enn armene... føttene hans paret seg med hverandre og fødte en sønn med seks hoder. Dette er begynnelsen til til rimtussenes slekter, de vi også kan kalle troll og riser, men som vi best kjenner under navnet jotner.

Sitat Wikipedia   Wink

Visste om den ja Laughing. Nå heter jeg jo ikke Ymer like lite som du heter Ziggy Stardust eller David Bowie. Men det skjønner du vel ikke... Cool


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 jan 10, 21:00

Eggen, Grønhagen, Nordlie og Aune har alle fått gjennomgå.. Husker Aune fikk gjennomgå her i sommer så det sang etter.. Jeg er villig til å gi Aune sjansen jeg, det er ikke det det står på, men måten enkelte her har uttrykt seg siden igår da det her kom fram det burde ikke skje..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24