Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !!

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 01 mar 12, 17:18

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av gunda

Når det gjelder "varer" og profilering; satt og så på pressekonferansen og synes Mr Stene gjorde et tillitvekkende inntrykk, men det første som slo meg - burde ikke traktoren på hans grå genser vært byttet ut med en FFK logo? Dette viser også tilhørighet, patriotisme, jeg-er-med mentalitet, og en for alle alle for en. FFK-logoen burda vel være en obligatorisk del av bekledningen til ledelse og administrasjon?

 

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.



Enig at en ikke bør ha et juletre i rødt og hvit, men en liten pin med logoen på hadde vært mer enn nok og det burde det vært.
En bør faktisk bruke de mulighetene en har til profilering og være et forbilde på å skape identifisering.

Skal klubben bygge opp/forsterke en rødhvit kultur bør enhver profilering tenkes nøye gjennom.

 

 


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 mar 12, 17:30

Opprinnelig postet av Holters

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.

Nå høres du ut som ultrasgjengen. Man er da pokker ikke noe "juletre" fordi man har på seg en genser med klubbens logo på.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 mar 12, 17:34
Endret: 01 mar 12, 17:35
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av Holters

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.

Nå høres du ut som ultrasgjengen. Man er da pokker ikke noe "juletre" fordi man har på seg en genser med klubbens logo på.

Godt mulig, men jeg mener det får være opp til den enkelte hva man går i. En pins, et skjerf, osv. kommer han sikkert til å koste på seg, men at man skal kreve at Stene skal gå i en FFK-genser, FFK-drakt, eller hva det nå måtte være, på pressekonferanser blir for dumt.

Og hvorfor er dette brått en stor ting nå? Svein J f.eks. har vel aldri hatt på seg en FFK-genser på en pressekonferanse, men hvit skjorte og blazer.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 mar 12, 17:57

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av Holters

Er dere seriøse?

Det er snakk om en profesjonell daglig leder. La nå mannen få gå på jobb kledd akkurat som han vil - i sine egne klær som han er komfortabel med. Han er ikke ansatt for å være et juletre.

Nå høres du ut som ultrasgjengen. Man er da pokker ikke noe "juletre" fordi man har på seg en genser med klubbens logo på.

Godt mulig, men jeg mener det får være opp til den enkelte hva man går i. En pins, et skjerf, osv. kommer han sikkert til å koste på seg, men at man skal kreve at Stene skal gå i en FFK-genser, FFK-drakt, eller hva det nå måtte være, på pressekonferanser blir for dumt.

Og hvorfor er dette brått en stor ting nå? Svein J f.eks. har vel aldri hatt på seg en FFK-genser på en pressekonferanse, men hvit skjorte og blazer.

Svein  har bestandig (det jeg har sett) hatt på seg "jeg er med" pin og FFK pin.. Hadde nok vært greit for Stene å hatt en pin med FFK logo el istedet for en Moods Of Norway genser, men dette er bagateller. 

Tror Svein har gjort en god jobb og har også tro på at Stene også vil være en bra mann for klubben vår. Cool


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 mar 12, 19:19

Jeg synes som en hovedregel at man benytter seg av klær ifra sponsorne når man er i media. Det er alfa omega iforhold til sponsorer,at de får dekning igjennom media. 

Du ser aldri en skiløper eller skihopper bli intervjuet uten sponsor logoer...nå skal det sies at jeg mener IKKE at eks Stene eller Torjusen skal kle seg som et 'juletre' hver hang de skal i media fo å bli intervjuet,men hadde vært en ide å ha noen retningslinjer på dette.

En ræd/hvit Adidas genser,med FFK merke.....eller noe i den duren. 

Hovedpoenget mitt er at jeg tror at sponsorer som kommer i media,og blir profilert,så er det kanskje noen ekstra kroner å hente når avtaler skal reforhandles.

Du ser forøvrig aldri Hoftun har noe spesielle klær på seg når han blir intervjuet heller,men ved utlyste pressekonferanser,synes jeg vi skal gjøre det vi kan for å profilere partnerne våreWink


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 01 mar 12, 19:27

Rolig nå folkens ! Grunn til at han ikke hadde noe med logo på seg er av den enkle grunn at supporter shop er TOMME for artikler !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mar 12, 11:17

Opprinnelig postet av RG

Rolig nå folkens ! Grunn til at han ikke hadde noe med logo på seg er av den enkle grunn at supporter shop er TOMME for artikler !!!

Bullshit.

Han kunne fint tatt på seg en liten FFK-pin. Regner med at han gjør det i fremtiden.

Ellers er jeg imot at han skal sitte der i rødhvit grillgenser med FFK på. Man bør ta seg godt ut på pressekonferanser.

Ellers synes jeg Lars-Thomas gjorde et meget godt inntrykk. Nå er det bare å håpe på at de får folk i byen på gli slik at det går an å forsterke laget med 2-3 spillere.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f