Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med !!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 mar 10, 20:38

Opprinnelig postet av Flemastro

Hvis ikke de sendes med postoppkrav da. Det koster 69 + porto.

Oppkrav kommer i tillegg til de 76 om man ikke betaler på forskudd.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 mar 10, 14:31
Endret: 18 mar 10, 20:39
Endret av: Patrioten

Nå er det solgt 2500 pins og med en pris på 100 kroner, er summen 250000 kroner.

I tillegg med de 200000 kroner er vi oppe i 450000 kroner.

Og pengene fra innsamlingen til TomRoar på rundt 50000 kroner, er det 500000 kroner.

Nå beygnner det å bli.

Hvor mye penger tror  dere vi får igjen i løpet av de neste dagene før vinduet stenger?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mar 10, 18:20

Arnie Johannessen

Arnie Johannessen Hei alle sammen.
Idag har vi summert opp antallet pins som er ute for salg. Vi har nå rundet 3600 pins. Takk til alle som har kjøpt.. Om noen vil hjelpe oss å selge pins på første hjemmekamp kan dere kontakte meg

Tatt fra FB.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 mar 10, 18:25

Hvorfor ikke stå utenfor f.eks Østfoldhallen, Meny Gressvik, Begby, Wilbergjordet, Torvbyen og andre steder hvor det kryr av folk på lørdag og selge pins og andre FFK effekter. 

Hadde sikkert fått solgt en god del.. (tror jeg da)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mar 10, 18:34

Da er det altså ikke nok penger til noen spillere i dette vinduet, siden det tydeligvis skal selges pins i april også.

Det var synd, de kunne vel ha brukt de pengene de har fått inn så langt.

Så da kan vi sikkert glemme vår nye venn fra Afrika også.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 25 mar 10, 19:07

Opprinnelig postet av Patrioten

Da er det altså ikke nok penger til noen spillere i dette vinduet, siden det tydeligvis skal selges pins i april også.

Det var synd, de kunne vel ha brukt de pengene de har fått inn så langt.

Så da kan vi sikkert glemme vår nye venn fra Afrika også.

Hvordan kan du trekke den konklusjonen?

Så om de hadde hatt nok til en spiller skulle de droppa å selge de resterende pinsen? Ingenting som vil tilsi at de ikke kan bruke de 360 000 de til nå har fått inn.

Mulig en del av disse pengene er tenkt til å lønne en eventuell spiller, da er det jo ikke noe problem å hente ham nå siden han kun lønnes en gang i måneden...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 mar 10, 21:44

For håpe at du har rett.

Men, etter samtalen jeg hadde med en i FFKsystemet i dag, virker det som at de ville gjemme alle pengene til neste overgangsvindu.

Forrøvrig, har FFK sendt forespørseler til medlemene i klubben og til Plankehaugen.

De savner tydeligvis støtte fra Plankehaugen.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 25 mar 10, 22:57

Opprinnelig postet av Gardarson

Hvordan kan du trekke den konklusjonen?

Så om de hadde hatt nok til en spiller skulle de droppa å selge de resterende pinsen? Ingenting som vil tilsi at de ikke kan bruke de 360 000 de til nå har fått inn.

Mulig en del av disse pengene er tenkt til å lønne en eventuell spiller, da er det jo ikke noe problem å hente ham nå siden han kun lønnes en gang i måneden...

 

Tolker jeg deg riktig så er jo dette nesten som å banne i kirken. FFK skal ikke begynne å bruke penger de ikke har eller antar at de får. De kan ikke begynne å bruke penger de vil få inn hvis de selger alle pinsene.


men uansett håper ting går i orden så alle penga kommer på plass før vindu stenger

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 25 mar 10, 22:59

Har hørt det samme som deg, men om det stemmer og den spilleren de satser på da kommer, så gjør det meg ingenting!Cool Da venter jeg gjerne til sommeren...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 25 mar 10, 23:02

Opprinnelig postet av mysthical

 

Tolker jeg deg riktig så er jo dette nesten som å banne i kirken. FFK skal ikke begynne å bruke penger de ikke har eller antar at de får. De kan ikke begynne å bruke penger de vil få inn hvis de selger alle pinsene.


men uansett håper ting går i orden så alle penga kommer på plass før vindu stenger

Dette var bare noe jeg antok. Da regner jeg selvfølgelig heller ikke med at FFK har "budsjettert" med å selge ut alle, men kanskje 8-9000 pins. Det vil jo gi nærmere enda en halv million kroner som sikkert vil komme litt etter litt.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 mar 10, 23:37

Plankehaugen er nok norges mest patetiske supporter klubb om de ikke støtter opp om en aksjonene.

Sier jo sitt om FFK som klubb må sende de en henvendelse.

Om ikke de gjør det, så får vi håpe noen kan dra igang en ny supporter klubb. Mine penger har de sett for siste gang.

 

 


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 25 mar 10, 23:45

Opprinnelig postet av tomroar

Plankehaugen er nok norges mest patetiske supporter klubb om de ikke støtter opp om en aksjonene.

Sier jo sitt om FFK som klubb må sende de en henvendelse.

Om ikke de gjør det, så får vi håpe noen kan dra igang en ny supporter klubb. Mine penger har de sett for siste gang.

 

Men ellers går det bra??!Yell
Hva skal styret i PH gjøre da? Regner med det er dem du klager på? Eller er det de 4000 medlemmene? De selger da både pinsen på puben og supporterkafên.
FFK kan da ikke regne med at 12000 pins blir solgt på et blunk. Når kampene begynner igjen vil naturligvis salget ta seg opp. Her gjelder det bare å ha litt tålmodighet...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 mar 10, 03:51

Nå får du ta en liten forsiktig kanelbolle, de har da sponset mer enn de bør på juniorlaget de siste sesongene.....
Noe som ikke hjelper er ihvertfall noen hevngjerrige toner fra din side. Alle finner sin besøkelsestid, ikke skal presse noen til å ringe på døra!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 mar 10, 07:47

de siste sesongene er historie, det er nå de trenger bistand til å hente en spiller eller to.

Har sendt de penger til tifo noen ganger og hvert medlem i mange år. Medlemskapet sa jeg opp tidligere i vinter, med beskjed om at pengene de tar for medlemsskapkontigenen heller vile bli gitt til FFK.

Vet om flere som har gjort det samme.


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 28 mar 10, 14:40

Bedre det, enn å sponse pub og hest.. Synes nå jeg da, men jeg bryr meg om FFK og ikke trav.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 mar 10, 14:44

Opprinnelig postet av Larifari

Bedre det, enn å sponse pub og hest.. Synes nå jeg da, men jeg bryr meg om FFK og ikke trav.

 

Hesten er solgt og puben kan faktisk generere overskudd til PH så ser ikke noe problemer med at de faktisk invistere i en pub. Er mange supportergruperinger som driver sin egen pub faktisk i dette landet

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 28 mar 10, 22:08
Endret: 28 mar 10, 22:09
Endret av: Larifari

Joda, pub er fint det, så lenge det ikke blir et pengesluk, men som du sier kan den jo generere penger, selv om jeg har mine tvil. Flott at de er blitt kvitt hesten, det virket jo helt idiotisk, men skal ikke legge meg for mye opp i plankehaugens affærer da jeg ikke er medlem selv. Innlegget var bare ment som et litt useriøst sleivspark til en organisasjon jeg ikke helt forstår meg på. Ønsker dem uanz lykke til med puben. Men dette blir jo veldig off topic.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 mar 10, 22:19

Idag fikk jeg kjøpt pins-en min også! Så forøvrig en frue som hadde satt den på en halslenke - litt grei inspirasjon med tanke på at man da slipper å bytte den fra genser til genser osv.

---------------------------

2010: The new era begins.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 10, 16:51

Det er solgt 4000-5000 pins. Salget går tydeligvis tregt.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 apr 10, 22:36

Ikke rart, det er markedsført merkelig dårlig. Jeg har gitt konkrete tips på facebookgruppa og sendt mail til FFK om hva som kan gjøres for å få budskapet ut til folket, men tar de ikke tak i det får de stå for de valga.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f