Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja el Nei til Aune som hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 13 feb 10, 18:19

Det går da ikke ann å begynne med "spark Aune" idioti etter 1 tap på tre treningskamper. Det er to mnd til seriestart og vi har gode spillere som Martinsen, Ramberg, Elvestad, Lala, osv ute i en periode. Jeg har god tro på en bra sesong.

Jeg blir j&%ig sur på all negativitet som enkelte klarer å vrenge ut av seg. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 feb 10, 19:44

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 feb 10, 20:01

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

Godt mulig du har rett her, men jeg mener han gjør rett i å prøve ut 4-4-2 også. 

Det FFK savner aller mest for å spille 4-3-3 er en god defensiv ryddegutt på midtbanen og en god spiss. Vi har nå kun en spiss tilgjengelig (Slydal skadet ennå?), og vår eneste spiss har sålangt vært svak. På meg virker han lite motivert, men jeg håper jeg tar feil.

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 20:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.

Trudde vi skulle satse ungt jeg nå. Er det ikke bedre å satse på Shabani og Becken på den plassen? Også har vi jo Askar som kan spille der. Ophaug også, hvis Vidar får spille stopper.

Jeg håper ikke at Pål kommer tilbake!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 feb 10, 21:23

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Noen som vet noe ang et evt "comeback" av Czwartek? Dette hadde vært gøy synes jeg.

Trudde vi skulle satse ungt jeg nå. Er det ikke bedre å satse på Shabani og Becken på den plassen? Også har vi jo Askar som kan spille der. Ophaug også, hvis Vidar får spille stopper.

Jeg håper ikke at Pål kommer tilbake!

Joda, sportslig er det nok greit hvis han ikke kommer tilbake. Men jeg synes han fortjener en bedre avslutning på karrieren i FFK enn den råtne han fikk. Jeg er fortsatt bitter på hvordan han avsluttet(?) FFK-karrieren. Han fortjener en ekstra sesong synes jeg, men da bør vi nok kvitte oss med feks Piiroja. Det blir rett og slett for mange spillere i forsvarsleddet.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 21:27
Endret: 13 feb 10, 21:28
Endret av: Lemmy

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er fortsatt bitter på hvordan han avsluttet(?) FFK-karrieren.

Du tenker på at han scoret sitt første og enesteFFK- mål i 5-0seieren over Lyn? Cool


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 feb 10, 21:33

 

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

 Han fortjener en ekstra sesong synes jeg, men da bør vi nok kvitte oss med feks Piiroja. Det blir rett og slett for mange spillere i forsvarsleddet.

Hææ! Det var ment som at, hvis vi kvitter oss med Piroja vel? Ikke at vi bør kvitte oss med Piroja for å få plass til Chwartek?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 feb 10, 21:47
Endret: 13 feb 10, 21:54
Endret av: Plankekæll

Vi har i dag altfor mange stoppere, det er det som er poenget.

Vi har Ophaug, Piiroja, Martinsen, Shabani og Becken. (5 stk)

Vi har ingen rene høyrebacker. Selvsagt kan Martinsen (til nød), Ophaug, Shabani, Askar og Becken spille der, men Czwartek er ren høyreback.

Vel, med 5 stoppere hadde det vært greit å få kvittet seg med enten Piiroja eller Martinsen (skadeutsatt). Men om det er noe bedre å hente Cwartek på bekostning av Piiroja eller Martinsen er usikkert. Uansett ville jeg likt å se Cwartek ta en sesong til.

Nei Lemmy, var ikke helt det jeg tenkte på. Han fortjener å bli gjort litt stas på, ikke bare bli "pælma ut" under kaotiske omstendigheter. Om ikke annet fortjener han en blomsterkvast før seriestarten mot Alta om noen uker.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 22:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Om ikke annet fortjener han en blomsterkvast før seriestarten mot Alta om noen uker.

 

Det er jeg enig i! Men det er langt derfra til å hente han tilbake.

Husk bare hvordan Agim spilte døm første kampene i fjor, han er mer enn bra nok på back.

Og det er ikke så viktig med en offensiv høreback, når vi har Wallace på venstre. Se på United i fjor, med Evra offensivt på venstre, og OShea på høyre, som er trygg deffensivt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 feb 10, 20:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja er bare treningskamp og ting kan snu før seriestart.Men Aune bør bruke 4-3-3 med den stallen vi har nå.Og det håper jeg han ser oxo.Han begynte med 4-3-3 mot særp og det fungerte bra

 

Det FFK savner aller mest for å spille 4-3-3 er en god defensiv ryddegutt på midtbanen og en god spiss. Vi har nå kun en spiss tilgjengelig (Slydal skadet ennå?), og vår eneste spiss har sålangt vært svak. På meg virker han lite motivert, men jeg håper jeg tar feil.

 

Jeg forstår problemet med spiss og def midtbanespiller.Men det problemet gjelder oxo i evt 4-4-2 oxo.Jeg tror Aune kan gjøre stor suksess med 4-3-3 med fredrikstad.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 feb 10, 21:24

Formasjon er selvfølgelig noe som må diskuteres, og jeg håper trenerteamet prøver ut begge deler.

Jeg er også enig i at FFK gjerne skulle hatt en defensiv midtbanespiller. Celso Borges ligger fint og strør pasninger, men får ikke fylt opp i boksen så ofte. Dessuten er han etter min mening litt for treig i beina til å passe i rollen når vi ikke har ball.

Jeg syns faktisk det kunne være interessant å sett Jan Tore Ophaug i den rollen. Aner ikke om det er mulig i det hele tatt, men det kan være greit å prøve. Mister litt offensiv kreativitet, men han er bedre med ballen enn de fleste skal ha det til. Virker godt orientert også.

Når vi spiller med såpass defensive backer som Shabani og Becken (som egentlig er midtstoppere, begge to) må vi hvertfall ha mer offensiv kraft på banen. Wallace spilte jo 1.omgang, men var ikke i form i det hele tatt. Var jo småskadet også..


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 feb 10, 20:25

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

 

Makan til piss som det du skriver skal man lete lenge etter...


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 15 feb 10, 12:06

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

 

Makan til piss som det du skriver skal man lete lenge etter...

Greit at mannen har et veldig negativt tonet innlegg, men han kommer tross alt med flere "faglige" argumenter og historiske tallfakta som grunnlag for sine uttalelser. Må da være lov å rope høyt når man har saklige argumenter for sine meninger. Klart vi trenger positivitet og ro rundt klubben, men dette er jo tross alt et diskusjonsforum.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 15 feb 10, 12:40

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 

Dette er jo i beste fall vrøvl. Nå var jeg ikke på kampen fredag, men referatene jeg fikk etterhvert lignet mer på Aune's oppsummering enn din. Det du refererer til om TN sitt virke er vel i beste fall uvesentlig?

Ser absolutt lyst på sesongen som kommer!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 feb 10, 14:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 

Dette er jo i beste fall vrøvl. Nå var jeg ikke på kampen fredag, men referatene jeg fikk etterhvert lignet mer på Aune's oppsummering enn din. Det du refererer til om TN sitt virke er vel i beste fall uvesentlig?

Ser absolutt lyst på sesongen som kommer!

 

Det er også en treningskamp. Da er ikke alltid resultat det viktigste men at man ser man tar noen steg frem for forrige kamp, at man ser det man har blitt enige om å ha fokus på sitter. Ja resultatmessig var kampen elendig, men var mye bra i kampen og da er det riktig av aune og fokusere på det. Kalles å bygge selvtilit det :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


MrFriday

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 11

Lagt til: 13 apr 10, 18:48

Jeg har personlig NULL tiltro til Aune som hovedtrener, og er overhodet ikke sikker på at vi kan komme oss opp i år under hans ledelse. Men er litt sent nå, så nå er det bare å være positiv og håpe det går veien.

Kanskje det er dette han trenger: et år nede for å lære litt..


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 13 apr 10, 18:52
Endret: 13 apr 10, 18:52
Endret av: thejester

Opprinnelig postet av MrFriday

Jeg har personlig NULL tiltro til Aune som hovedtrener, og er overhodet ikke sikker på at vi kan komme oss opp i år under hans ledelse. Men er litt sent nå, så nå er det bare å være positiv og håpe det går veien.

Der sier du at du ikke har noen tiltro til TFA...

Opprinnelig postet av MrFriday

Kanskje det er dette han trenger: et år nede for å lære litt..

...mens her påpeker du noe han trenger for å bli "bedre". Det kalles en selvmotsigelse...

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


MrFriday

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 feb 10
Innlegg: 11

Lagt til: 13 apr 10, 20:28

Der tar du feil, thejester.

Jeg sier at ganske riktig at jeg overhodet ikke har tiltro til ham. For så å si at jeg derimot HÅPER...osv osv...

Forskjell på å tro og å håpe.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 13 apr 10, 23:23

Opprinnelig postet av MrFriday

Der tar du feil, thejester.

Jeg sier at ganske riktig at jeg overhodet ikke har tiltro til ham. For så å si at jeg derimot HÅPER...osv osv...

Forskjell på å tro og å håpe.

Ok, jeg skal la tvilen komme deg til gode, men jeg tror og håper du tar feil Laughing

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 14 apr 10, 09:12

Ganske uinteressant diskursjon dette her. Aune ER FFKs hovedtrener og vil være det ut 2010 sesongen og 2011 sesongen. Dette er avklart med begge styrene i FFK og økonomisk sett har ikke klubben råd til å endre på dette. Det å diskuterer Aunes kvalifikasjoner allerede nå etter en vår med mange seiere i treningskampene + 2 seriekamper er helt dødfødt og destruktivt. Klubben trenger ikke disse diskusjonene nå. Klubben, trenerne og spillerne trenger støtte og oppbacking for å nå det målet alle ønska FFK skal nå.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340