Husk meg
Brukernavn
Passord

Ja el Nei til Aune som hovedtrener?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 28 jan 10, 21:20

Opprinnelig postet av stjernengutt

Men uanstt pokker er FFK stucked med han sesongen 2110

I HUNDRE ÅR TIL??? Surprised


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 28 jan 10, 22:04

Ja


planke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mar 08
Innlegg: 20

Lagt til: 28 jan 10, 22:04

ja


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 03 feb 10, 18:51

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!! Frown

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 feb 10, 18:54

Etter å sett par treninger med Aune og laget og så at de spilte faktisk 433 igår så Ja kanskje Aune fortjener en sjang.Så da trekker jeg mitt klare nei og går over til ja.Virker som spillerne har fått gnisten tilbake og det liker viSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3496

Lagt til: 03 feb 10, 19:16

Vi må støtte Aune nå! Jeg forandrer herved mening til JA


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 feb 10, 12:19

NÅ = JA

SENERE/LANG TID = NEI

---------------------------

2010: The new era begins.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 04 feb 10, 12:32

Skjer med at folk aldri blir fornøyde a?

Først er det hylekor om at Nordlie ikke skal være hovedtrener, så er det jammen hylekor om at Aune heller ikke skal være trener.. Hva skal til for at folket skal være fornøyde? ;)


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 04 feb 10, 12:46

JA!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 04 feb 10, 12:50
Endret: 04 feb 10, 12:50
Endret av: bazel

Jeg mener vi bør ha Aune som hovedtrener!
Etter ett år i Adecco som trener, tror jeg også at han vil kunne ta steget opp til Tippeligaen sammens med resten av laget, og gjøre en god jobb der.

 

Med andre ord, jeg ser frem imot Aune som hovedtrener for FFK i flere år, som da også vil gjøre at det mer stabilt og forhåpentligvis roligere i klubben.

Lykke til Tom Freddy!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 feb 10, 13:04

Opprinnelig postet av bazel

Jeg mener vi bør ha Aune som hovedtrener!
Etter ett år i Adecco som trener, tror jeg også at han vil kunne ta steget opp til Tippeligaen sammens med resten av laget, og gjøre en god jobb der.

 

Med andre ord, jeg ser frem imot Aune som hovedtrener for FFK i flere år, som da også vil gjøre at det mer stabilt og forhåpentligvis roligere i klubben.

Lykke til Tom Freddy!

Hvis Aune tar FFK opp igjen bør han bli satset på. Dette er en gylden mulighet for et uskrevet blad som Aune er som hovedtrener.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 feb 10, 15:58

Hva tror dere er grunnen til at TF drøyer med å si ja, så lenge FFK ønsker å ha han?


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 04 feb 10, 16:00

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvis Aune tar FFK opp igjen bør han bli satset på. Dette er en gylden mulighet for et uskrevet blad som Aune er som hovedtrener.

 

Dette jeg mener med min tidligere post Supreme, med  en god del positivitet :-)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 feb 10, 17:23

Opprinnelig postet av bazel

Dette jeg mener med min tidligere post Supreme, med  en god del positivitet :-)

Hehe, skjønte det. Ville bare si meg sånn ca enig og legge til et par setninger. Wink

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 feb 10, 18:42

Hvorfor er det ikke avklart at Aune er trener enda?Noen som vet hvorfor?Håper de får avklart detta for nå skal vi bare ha positive ting framover.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 13 feb 10, 14:13

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 13 feb 10, 14:22

Opprinnelig postet av Vedahl

Makan til ubrukelig topptrener skal man lete lenge etter.

Tenk å stå og si at FFKs kamp i går var bra! Samme oppgulpet som gikk igjen i fjor mens laget gikk på tap etter tap.

Var det i går selv, og lurer på om jeg og Aune så samme kamp... Maken til planløst spill skal man lete lenge etter. Har mannen i det hele tatt noen filosofi eller spillestil? Med Tom N visste spillerene i hvert fall hva de skulle gjøre på banen. Husk at 0,7 poeng i snitt under Aune i fjor  ikke er tilfeldig.

Med dette spillet blir det ikke øvre halvdel engang i Adecco.

 

Og hva har du tenkt til å oppnå med dette innlegget? Med Nordlie som trener turte jo ikke spillerne å spille fotball en gang, de ble jo slakta hver gang de gjorde en feil. Hadde alle hatt holdningen din så ville også klubben bli dratt med ned i avgrunnen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 13 feb 10, 14:32

Ja makan. Spark Aune, vi har TAPT ÉN forsåvidt ubetydelig treningskamp. Nå har han brukt opp sjansene sine.

 

Latterlig holdning. Folk her beviser jo bare at FFK tåler motgang enormt dårlig for tiden. Hvordan det blir i sesongen ved et par middelmådige kamper når folk roper på hoder på fat etter ett tap i en tidlig treningskamp? Ingen kan bygge en toppklubb i en så innsnevra omgivelse. Det er tragisk at man ikke tenker lenger enn til øyevippene. FFK er i startfasen av å bygge nytt, om FFK skal lykkes må det hvertfall finnes såpass med takhøyde at et tap i en treningskamp ikke er ensbetydende med klubbkrise og hoderulling.

---------------------------

BRH


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 feb 10, 15:47

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Latterlig holdning. Folk her beviser jo bare at FFK tåler motgang enormt dårlig for tiden. Hvordan det blir i sesongen ved et par middelmådige kamper når folk roper på hoder på fat etter ett tap i en tidlig treningskamp? Ingen kan bygge en toppklubb i en så innsnevra omgivelse. Det er tragisk at man ikke tenker lenger enn til øyevippene. FFK er i startfasen av å bygge nytt, om FFK skal lykkes må det hvertfall finnes såpass med takhøyde at et tap i en treningskamp ikke er ensbetydende med klubbkrise og hoderulling.

Helt enig! Viktig å støtte opp under laget og trener, selv om 2 omgang i går var fryktelig! 1 omgang var vi klart best, og burde leda!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 13 feb 10, 17:49

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Latterlig holdning.... osv

Støtter Supreme her. Vedahl og andre likesinnede vil bare komme til skape mer uro rund klubben om de blir hørt. Heldigvis blir de ikke hørt. Ta tida til hjelp og gi Aune en sjanse! Ræva holdninger og surmaga oppstøt er vi ferdige med!

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340