Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhandlinger igang ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 26 jan 10, 14:51

Opprinnelig postet av hasse33

Liker ikke den jippi/hurra nå er vi kvitt Nordli holdningen her, selv om jeg ikke er noen TN fan, var det tross alt ikke han som ba om jobben. 

 

Ikke enig med deg her. Han tok jobben frivillig, og visste hva han gikk til. Han visste at han var uønsket av spillerne. Etter at sesongen var slutt ble konfliktene enda tydeligere. Før dette kom ut i media(for det tok tid) kunne han gått av med æren i behold, og brukt nedrykket som grunn. Både pga av at han hadde misslykkes i å beholde plassen og klubbens økonomi. Alle, også Nordlie forstod at det ville bli støy. Det kunne han unngått om han ikke hadde valgt å gå for pengene.

Som sagt, sitter klar med hatter neser og serpentiner

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jan 10, 14:54

Er vell bare p4 og demokraten som melder detta?

Leste på demokraten nå.De har jo ikke engang fått med seg at kampen til helga er avlyst.hehe.Så er nok bare useriøse rykter

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jan 10, 14:57
Endret: 26 jan 10, 14:59
Endret av: Svein

Nordlie: - Jeg er ikke ferdig i Fredrikstad

Mod: Det var vel ikke noen nyhet dette, siden Aftenposten siterer fra f-b. [Svein]

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 jan 10, 15:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Han tok jobben frivillig, og visste hva han gikk til. Han visste at han var uønsket av spillerne.

 

 

Ja man tar jobber frivillig, tvangsarbeid i Norge har vel ikke eksistert i moderne tid, men at han viste  at han var uønsket av spillerne ved ansettelse blir litt pussig for meg, men kanogvetalt har sikkert rett.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 26 jan 10, 15:37

Opprinnelig postet av hasse33

Ja man tar jobber frivillig, tvangsarbeid i Norge har vel ikke eksistert i moderne tid, men at han viste  at han var uønsket av spillerne ved ansettelse blir litt pussig for meg, men kanogvetalt har sikkert rett.

TN bekreftet dette på TV i den dagen han signerte. Har nesten alltid rett!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 14:59

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror Demokraten og p4 har drukket litt oxo så dere er ikke aleneSmile

Det har vært kjent lenge av "en del folk" at TN skal bort. Det er vel på tide at du også svelger dette og begynner å se fremover. Mitt tips var for lenge lenge lenge siden at TFA blir trener med Juliussen som assistent. Sånn blir det.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jan 10, 15:01

Har TFA det som skal til for å lage et godt lag, og rykke opp?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 15:02

Opprinnelig postet av Svein

Har TFA det som skal til for å lage et godt lag, og rykke opp?

Ja, det tror jeg. Og så har han spillergruppa med seg. Det kommer du langt med.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 jan 10, 15:06

Lurer fælt på hvilke informanter Holters har, dette må jo isåfall være samme kar som slenger med leppe til media, FFK bør straks ta tak i denne informanten og gi han/henne sparken hvis dette stemmer. det har stemt  før da!! En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 26 jan 10, 15:14

Opprinnelig postet av ffk-4ever

En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? Kanskje vi ikke røkker ner, men noe opprykk blir det ikke med TFA.

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 26 jan 10, 15:17

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprykk blir det ikke med TFA.

Opprykk har jeg ikke troa på uansett hvem som er trener, så da er det like greit med den billigste Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 10, 15:19

Utgangspunktet for alle parter er helt annerledes enn i fjor, så jeg tror ikke vi skal se TFAs resultater med en så fin kam.
Stallen vi har nå er mer enn god nok til å rykke rett opp, hvis de klarer å holde seg skadefri. TFA skal jo ikke alene ta gjengen opp igjen, og om han ikke klarer det, så er det heller ikke sikkert at TN hadde klart det.

Nå har vi i det minste en trener spillerne vil trene med, + at man får Juliussen opp som sparringspartner, kan nok bli en like fin løsning. Pluss at man også sparer penger, et element som kanskje er den viktigste i ligningen her!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jan 10, 15:32

Opprinnelig postet av endre

Utgangspunktet for alle parter er helt annerledes enn i fjor, så jeg tror ikke vi skal se TFAs resultater med en så fin kam.
Stallen vi har nå er mer enn god nok til å rykke rett opp, hvis de klarer å holde seg skadefri. TFA skal jo ikke alene ta gjengen opp igjen, og om han ikke klarer det, så er det heller ikke sikkert at TN hadde klart det.

Nå har vi i det minste en trener spillerne vil trene med, + at man får Juliussen opp som sparringspartner, kan nok bli en like fin løsning. Pluss at man også sparer penger, et element som kanskje er den viktigste i ligningen her!

Enig med Endre.

FFK kan ikke leve med en trener som brorparten av spillerne ikke vil ha.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 26 jan 10, 15:41

Opprinnelig postet av Morgaine

Opprinnelig postet av ffk-4ever

En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? Kanskje vi ikke røkker ner, men noe opprykk blir det ikke med TFA.

 

Det kan lages en lang diskusjon om det virkelig var nødvendig.... Uansett så finnes ikke fasiten i og med at han ikke fikk sjansen til å fullføre fjoråret.

Tror også det beste vi supportere kan gjøre er å støtte opp om TFA fordi FFK ikke har råd til noe annet alternativ.

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 17:15

Opprinnelig postet av Morgaine

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? 

Det var da heller ikke nødvendig å hente inn TN. Problemet er at det ble gjort allikevel. Han har gitt oss NULL og kostet FLESK. Du har vel fått med deg det?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 jan 10, 17:36

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Morgaine

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? 

Det var da heller ikke nødvendig å hente inn TN. Problemet er at det ble gjort allikevel. Han har gitt oss NULL og kostet FLESK. Du har vel fått med deg det?

Nei han ga oss ikke så mye. Men hadde han blitt møtt av proffesjonelle spillere kunne han kanskje gitt oss en fortsatt Tippeligaplass. Blir vanskelig når store deler av spillere, ledere og supportere står klar med øksa før han i det hele tatt kom over kommunegrensa...

    Så får vi håpe Aune ikke får samme mottakelse. Noe han definitivt ikke får fra spillerene som i prinsipp har sparket og ansatt  trener. Fordelen er at spillerene har lagt ett ganske høyt press på seg selv til å prestere kommende sesong.

Ser også at noen er igang med å ta frem sprudlevann og klare for å feire. Selv så skal jeg ta det fram når vi rykker opp...


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 19:26

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men hadde han blitt møtt av proffesjonelle spillere kunne han kanskje gitt oss en fortsatt Tippeligaplass. 

Ser også at noen er igang med å ta frem sprudlevann og klare for å feire. Selv så skal jeg ta det fram når vi rykker opp...

Den plassen skulle vi hatt helt uavhengig av Tom Nordlie... Særlig med argumentet ditt om profesjonelle spillere Cool Han utgjorde ingen forskjell rent sportslig,

Hiver meg heller ikke på noe feiring når TN forsvinner, registrerer bare med tilfredshet at fornuften seiret.
Jeg tar gjerne en fest når vi er tilbake i TL.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jan 10, 20:02

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men hadde han blitt møtt av proffesjonelle spillere kunne han kanskje gitt oss en fortsatt Tippeligaplass. 

Ser også at noen er igang med å ta frem sprudlevann og klare for å feire. Selv så skal jeg ta det fram når vi rykker opp...

Den plassen skulle vi hatt helt uavhengig av Tom Nordlie... Særlig med argumentet ditt om profesjonelle spillere Cool Han utgjorde ingen forskjell rent sportslig,

Hiver meg heller ikke på noe feiring når TN forsvinner, registrerer bare med tilfredshet at fornuften seiret.
Jeg tar gjerne en fest når vi er tilbake i TL.

Jeg foretrekker å feire ganske ofte, hvis jeg skulle vente med en bedre middag med god vin til FFK rykker opp hadde jeg fått abstinens.

Men med ny trener, gjerne Aune, og med kontinuitet i den troppen de har nå så blir det opprykksfest allerede i slutten av september, men man MÅ beholde Thomassen &co.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340