Husk meg
Brukernavn
Passord

Forhandlinger igang ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 13:57

Sitter klar med hatter, neser og serpentinere til endelig avgørelse faller. Gleder meg til denne depresjonen går over.

 

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 26 jan 10, 13:57

jeg kjøpte min jack på polet i torvbyen for 200kr....ikke alle kan dra til london for å kjøpe seg whiskey Frown 

hehehe nå skjønner jeg hvorfor all denne reklamen plutselig dukket opp her på sidene Sealed

---------------------------

jaddajadda


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 26 jan 10, 14:00

Jack er ikke whiskey, jack er sølevann.. men går vel alltids ann å svelge unna en flaske på en herlig dag, som idag? :-D


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 26 jan 10, 14:08

Opprinnelig postet av Holters

Litt mer lesestoff for de som måtte være interesserte. Wink

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1864

takk, for god artikkel. godt å få litt pålitelig informasjon igjen!

da henter jeg frem Laphroaigen fra skapet :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jan 10, 14:11

 

Dere får kose dere med drikke varene deres og fortsatt leve i drømmen om at Nordlie skal vekk.hehe

Nordlie skal ingenstederLaughing

Dette er helt nytt for meg. Nå skal jeg i et møte for å høre hvordan kreditorene har svart på henvendelsen vår om en akkordløsning, sier styreleder Svein Johannessen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=586711

Jeg tror Demokraten og p4 har drukket litt oxo så dere er ikke aleneSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jan 10, 14:12

Endelig noen pålitelige nyheter om trenerkabalen. Da er det bare å vente i spenning å se hvor lang tid dette tar. Da begynner straks fremtiden å se meget mer lysende ut Cool 

---------------------------

We'll be back!!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 jan 10, 14:14

Opprinnelig postet av kjell-H

 

Dere får kose dere med drikke varene deres og fortsatt leve i drømmen om at Nordlie skal vekk.hehe

Nordlie skal ingenstederLaughing

Dette er helt nytt for meg. Nå skal jeg i et møte for å høre hvordan kreditorene har svart på henvendelsen vår om en akkordløsning, sier styreleder Svein Johannessen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=586711

Jeg tror Demokraten og p4 har drukket litt oxo så dere er ikke aleneSmile

Nå pleier jo Holters å vite hva han skriver om... Trodde folk hadde skjønt dette etter hvert Tongue out Tom er nok straks historie i FFK.

---------------------------

We'll be back!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 jan 10, 14:28

Jeg har også mer tro på Holters og hans "informanter" enn noen avisoppslag.

Hva skal TN svare før alt er avklart. Her gjelder det å "gå av med æren i behold" (hvilken ære er litt vanskelig for meg å forstå??), men dette handler jo også om TN`s muligheter videre som trener./ hans rykte etc.

Jeg har en tro på at dette blir gjort  mest mulig ryddig  (i motsetning til tidligere stryre`s holdninger), så alle parter kan komme seg ut av denne situasjonen på nogenlunde anstendig måte.

Liker ikke den jippi/hurra nå er vi kvitt Nordli holdningen her, selv om jeg ikke er noen TN fan, var det tross alt ikke han som ba om jobben. 

 


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 jan 10, 14:30

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av lordofwhat

så fin du er pån a holters Money mouth

Taxfree. Var i London i romjula. Wink

Har personlig en glimrende cognac, Martell Cordon Bleu, som også er fra taxfree i London og som skal poppes når den gode nyheten er bekreftet. 

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jan 10, 14:43

Opprinnelig postet av hasse33

Her gjelder det å "gå av med æren i behold" (hvilken ære er litt vanskelig for meg å forstå??), men dette handler jo også om TN`s muligheter videre som trener./ hans rykte etc.

Og det er vel derfor det, i følge Demokraten, skyldes på den økonomiske situasjonen. At vi rett og slett ikke har råd til å beholde han. Da går det ikke på Nordlies ære/rykte som trener i det hele tatt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 14:51

Opprinnelig postet av hasse33

Liker ikke den jippi/hurra nå er vi kvitt Nordli holdningen her, selv om jeg ikke er noen TN fan, var det tross alt ikke han som ba om jobben. 

 

Ikke enig med deg her. Han tok jobben frivillig, og visste hva han gikk til. Han visste at han var uønsket av spillerne. Etter at sesongen var slutt ble konfliktene enda tydeligere. Før dette kom ut i media(for det tok tid) kunne han gått av med æren i behold, og brukt nedrykket som grunn. Både pga av at han hadde misslykkes i å beholde plassen og klubbens økonomi. Alle, også Nordlie forstod at det ville bli støy. Det kunne han unngått om han ikke hadde valgt å gå for pengene.

Som sagt, sitter klar med hatter neser og serpentiner

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 jan 10, 14:53

Opprinnelig postet av Rey

Og det er vel derfor det, i følge Demokraten, skyldes på den økonomiske situasjonen. At vi rett og slett ikke har råd til å beholde han. Da går det ikke på Nordlies ære/rykte som trener i det hele tatt

Og det budskapet blir nok billigere for FFK også!

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jan 10, 14:54

Er vell bare p4 og demokraten som melder detta?

Leste på demokraten nå.De har jo ikke engang fått med seg at kampen til helga er avlyst.hehe.Så er nok bare useriøse rykter

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jan 10, 14:57
Endret: 26 jan 10, 14:59
Endret av: Svein

Nordlie: - Jeg er ikke ferdig i Fredrikstad

Mod: Det var vel ikke noen nyhet dette, siden Aftenposten siterer fra f-b. [Svein]

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 14:59

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg tror Demokraten og p4 har drukket litt oxo så dere er ikke aleneSmile

Det har vært kjent lenge av "en del folk" at TN skal bort. Det er vel på tide at du også svelger dette og begynner å se fremover. Mitt tips var for lenge lenge lenge siden at TFA blir trener med Juliussen som assistent. Sånn blir det.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jan 10, 15:01

Har TFA det som skal til for å lage et godt lag, og rykke opp?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jan 10, 15:02

Opprinnelig postet av Svein

Har TFA det som skal til for å lage et godt lag, og rykke opp?

Ja, det tror jeg. Og så har han spillergruppa med seg. Det kommer du langt med.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 26 jan 10, 15:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Han tok jobben frivillig, og visste hva han gikk til. Han visste at han var uønsket av spillerne.

 

 

Ja man tar jobber frivillig, tvangsarbeid i Norge har vel ikke eksistert i moderne tid, men at han viste  at han var uønsket av spillerne ved ansettelse blir litt pussig for meg, men kanogvetalt har sikkert rett.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 jan 10, 15:06

Lurer fælt på hvilke informanter Holters har, dette må jo isåfall være samme kar som slenger med leppe til media, FFK bør straks ta tak i denne informanten og gi han/henne sparken hvis dette stemmer. det har stemt  før da!! En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 26 jan 10, 15:14

Opprinnelig postet av ffk-4ever

En annen sak er hvis TFA skal bli hovedtrener så sier jeg lykke til, tror mange angrer sine sesongkort kjøp nå. Men håper at alt dette er sprøyt og at Nordlie blir. Rake veien til 2. divisjonen nå.

Enig. Hvis TFA hadde hele spillergruppa med seg og var en så inmari god trener - hvorfor var det da nødvendig å hente inn TN (eller en annen trener) på høsten i fjor da? Kanskje vi ikke røkker ner, men noe opprykk blir det ikke med TFA.

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24