Husk meg
Brukernavn
Passord

Gleden tilbake?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 jan 10, 15:51

Ikke så mye glede tilbake her foreløpig, ser jeg... Wink

---------------------------

Hater hat!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 jan 10, 16:09

Dette er ikke noen ny Nordlie tråd......men det er da mange som ikke liker sjefen sin som til tross for det gjør en god jobb. Spillerne i FFK er ansatt og skal dermed gjøre en best mulig jobb. Alle har vel hatt sjefer som man ikke har likt ? Jeg har ivertfall hatt noen gjennom mitt yrkesaktive liv.

Jeg føler at det er mer ro i administrasjon, lenge siden F- B har hatt et eller annet "skandale oppslag" (har mullvarpen til F-B muligens slutta i klubben??Cool), som nevnt tidligere blir det rapportert om gode treninger osv......

På tide at vi supportere også begynner å tenke positivt og håpe på å beholde flest mulig spillere og gjøre det best mulig i Adecco`n uansett hva treneren heter ?

 

ps

Lemmy

Skrivefeil ...jeg?????

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jan 10, 16:14

Opprinnelig postet av hasse33
ps

Lemmy

Skrivefeil ...jeg?????

Hehe, det hadde bare sneket seg inn en "l" i ordet "gleden", slik at det ble "glelden".. Tongue out


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jan 10, 16:39

Det er i hvertfall 2771 personer som gleder seg til sesongstart, siden det er siste oppdatering av sesongkort.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 25 jan 10, 16:46

Opprinnelig postet av Patrioten

Det er i hvertfall 2771 personer som gleder seg til sesongstart, siden det er siste oppdatering av sesongkort.

Noen som vet hvor mange som ble solgt totalt i fjor?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 jan 10, 16:47
Endret: 25 jan 10, 16:48
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Patrioten

Det er i hvertfall 2771 personer som gleder seg til sesongstart, siden det er siste oppdatering av sesongkort.

Positivt med salg av sesongkort....hadde vi klart å runde min. 5000 hadde det vært ille stas.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 25 jan 10, 17:36

Tror det var litt over 7 tusen.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 jan 10, 17:57

2774 om noen dager.

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 jan 10, 18:49

Ja er godt å se gleden er tilbake på treninga hvertfall.Håper økonomien blir bedre så vi evt kan få inn par-3 spillere så vi kan stille et lag hvertfall.Åssen skal det bli når sesongen er igang og vi brått får noen skader?hehe.Men gleder meg til å se kamper igjen

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 jan 10, 19:22

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er mye billigere å sparke Nordlie enn å ikke gjøre det.

 

Det her har blitt nevnt utallige ganger her før, og spørsmålet er også blitt stilt mange ganger uten et ordentlig svar; tør jeg spørre hvordan dette regnestykket er satt opp?

Jeg har svart på det opp til flere ganger. Med regnestykket satt opp.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 jan 10, 19:31
Endret: 25 jan 10, 20:09
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Forsvinner han i dag koster det oss 2,4 millioner? Ifølge hvem? Ikke Elden hvertfall. Meg bekjent så forhandler man fram kompensasjon for å bryte kontrakten. Og uansett så koster det oss 2,4 millioner, vi sparer ikke 2,4 hvis dette skulle vært tilfelle. Det må lønnes en ny hovedtrener også, selv TFA vil kreve mer i lønn hvis man skulle gå for den gamle Rosenborg-modellen (By Rise, Perry og Tørum).

Ifølge kontrakten til TN f.eks... Fallskjerm = ett års lønn. Vi sparer da 3 millioner som er lønnen (inkl. sosiale utgifter) TN skulle hatt for 2011. Vi sparer også 1.6 millioner på å kvitte oss med GymHansen (hans årslønnx2). Brutto spart: 4,6 millioner.

Utgifter til ny trener i 2 år: ca 2,4 millioner. Netto spart 2,2 millioner. I tillegg sparer vi oss for en masse bråk og ny runde med TN når han som vanlig skal sparkes etter en stund og skal ha sin fallskjerm...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 jan 10, 19:32

Opprinnelig postet av Ymer

Jeg har svart på det opp til flere ganger. Med regnestykket satt opp.

Og det viste IKKE sikkert at det blir billigere å sparke Nordlie. Med mindre du er en forbanna god spåkone.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 jan 10, 20:08

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Og det viste IKKE sikkert at det blir billigere å sparke Nordlie. Med mindre du er en forbanna god spåkone.

Det var nettopp det det viste. Spåmann ville jeg sagt da men Cool. Behøver ikke være spåmann for å kunne lese Laughing


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 jan 10, 20:26

Kan vi ikke se positivt på at i hvert fall noen av spillerne opplever at gleden er tilbake.

Om nå TN fortsetter med å trene laget er det for dumt om vi hele tiden skal diskutere TN opp og i mente. Fortsetter ham håper jeg at spillerne er profesjonelle nok til å takle det, slutter ham blir mange fornøyd. Okke som - kan vi ikke prøve å se positivt på ting som skjer og skape en klubb hvor supporterne står bak i tykt og tynt.

Hittil har vi vært supportere som har klart å demostrere gødene engasjement, men også estremt mye støy - og det har vi fått god hjelp av et par geriljaledere til å gjøre.

Samlet om å støtte klubben og støtte laget, med eller uten TN og med eller uten geriljaledere

Laughing

 

 

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 jan 10, 20:27

Opprinnelig postet av Ymer

Ifølge kontrakten til TN f.eks... Fallskjerm = ett års lønn. Vi sparer da 3 millioner som er lønnen (inkl. sosiale utgifter) TN skulle hatt for 2011. Vi sparer også 1.6 millioner på å kvitte oss med GymHansen (hans årslønnx2). Brutto spart: 4,6 millioner.

Utgifter til ny trener i 2 år: ca 2,4 millioner. Netto spart 2,2 millioner. I tillegg sparer vi oss for en masse bråk og ny runde med TN når han som vanlig skal sparkes etter en stund og skal ha sin fallskjerm...

Og klubben lønner altså ikke en ny hovedtrener? Tror du noen trener vil akseptere arbeidsforholdene i FFK uten en høy lønn?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 jan 10, 20:30

Opprinnelig postet av rød og hvit

Kan vi ikke se positivt på at i hvert fall noen av spillerne opplever at gleden er tilbake.

Om nå TN fortsetter med å trene laget er det for dumt om vi hele tiden skal diskutere TN opp og i mente. Fortsetter ham håper jeg at spillerne er profesjonelle nok til å takle det, slutter ham blir mange fornøyd. Okke som - kan vi ikke prøve å se positivt på ting som skjer og skape en klubb hvor supporterne står bak i tykt og tynt.

Hittil har vi vært supportere som har klart å demostrere gødene engasjement, men også estremt mye støy - og det har vi fått god hjelp av et par geriljaledere til å gjøre.

Samlet om å støtte klubben og støtte laget, med eller uten TN og med eller uten geriljaledere

Laughing

 

 

 

Er enig.Bare FFK får ryddet opp i økonomien og kanskje det er par øre til spiller kjøp så vi kan være sikker på at vi kan stille lag til kamper.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 25 jan 10, 20:40

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Ymer

Ifølge kontrakten til TN f.eks... Fallskjerm = ett års lønn. Vi sparer da 3 millioner som er lønnen (inkl. sosiale utgifter) TN skulle hatt for 2011. Vi sparer også 1.6 millioner på å kvitte oss med GymHansen (hans årslønnx2). Brutto spart: 4,6 millioner.

Utgifter til ny trener i 2 år: ca 2,4 millioner. Netto spart 2,2 millioner. I tillegg sparer vi oss for en masse bråk og ny runde med TN når han som vanlig skal sparkes etter en stund og skal ha sin fallskjerm...

Og klubben lønner altså ikke en ny hovedtrener? Tror du noen trener vil akseptere arbeidsforholdene i FFK uten en høy lønn?

Norling hadde kostet FFK under halvparten av Nordlie pr år, dessuten har vi allerede en trener i klubben som kan ta over.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 jan 10, 22:04
Endret: 25 jan 10, 22:07
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Norling hadde kostet FFK under halvparten av Nordlie pr år, dessuten har vi allerede en trener i klubben som kan ta over.

Faktum: Norling signerte ikke.

Hvor denne fallskjermavtalen på én årslønn har kommet fram ville vært interessant å se. Er det mister Muldvarp som har snakket med "noen" som har snakket med "noen"? Skulle FFK ha sparket Nordlie nå så stiller jeg meg veldig tvilende til at Elden står med armene i kors... De ynkelige sladrerottene i klubben er langt viktigere å forsikre seg om er forsvunnet enn å sparke Nordlie. Hvordan et kontraktsforslag til en trener som FFK har vært i forhandlinger med har havnet utenfor styrerommene er så ufattelig latterlig klubbstyring at det er vanskelig å tro...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 jan 10, 22:14

Hadde FFK hatt en styreleder som ikke hadde levd i sin egen verden og kun sagt "ingen kommentar" til alle spørsmål, hadde ikke alle disse ryktene kommet ut. Det kan godt hende at noen av disse muldvarpene har forlatt klubben, men jeg tror flere som fortsatt jobber på Værste har "sladret" til media flere ganger.

Dette har det blitt betydelig mindre av i det siste. Jeg tror noe av årsaken er at vi har fått en tydelig leder i Svein Johannessen, all ære til ham for den jobben han allerede har gjort. Han har vært den som har stått rakrygget i media, i motsetning til Gjeldnes som kun sendte ut pressemeldinger, men aldri hadde noen kommentar til noe som helst.

At Nordlie ble ansatt i klubben og at Rikard Norling ikke er vår trener i dag, det er ufattelig latterlig klubbstyring.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 jan 10, 22:34

Denne tråden skulle vel handle om det som en del har observert og Mathias Anderson bekreftet; det er positive ting å spore på FFK trenninger nå om dagen. Kanskje har trenerapparatet og spillerne fått renset luften og bestemt seg for å jobbe for et felles mål,FFK!. Intet hadde vært bedre enn det. Positivt er det også at det  ikke blitt den enorme spillerflukten som mange hadde spådd, de vi har mistet er ikke noe stort tap for laget sportslig sett. Meget gledelig at Rafn junior har fått proffkontrakt, den gutten har ett driv med ballen som man sjeldent ser i norsk fotball, meget spennende.

---------------------------

alexx



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3