Husk meg
Brukernavn
Passord

Momo ikke med a-laget i år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jan 04, 00:12
Sitat Knut T. Eggen i dagens FB:

"- De to spillerne fra Costa Rica, Jose Garro og Ghelad McDonald, er ikke tiltenkt på A-laget denne sesongen. Men jeg skjønner at folk stiller spørsmålet om alle spillerne fra land utenfor EU. Som kjent er det ikke lov til ha mer enn to på banen i hver kamp, men klubben kan selvsagt ha flere. Heller ikke Lahai Fallay og Mammadou Diagne Latyr er aktuelle for Tippeligaspill med det første. Dermed er det ikke flere enn Brian som per dato kommer fra et ikke-EU-land, sier Eggen."

Regner ikke med at det er så bombastisk som Eggen gir uttrykk for her, via FB. Mange har jo med rette store forhåpeninger til spesielt Momo. Men tyder altså på at han på ingen måte blir noe første, andre eller tredjevalg med det første. Men fortsetter han å imponere for FFK2 i 3.divisjon, så får vi håpe han vil få sjansen på a-laget også.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 29 jan 04, 00:30
hmmm. Momo har jo scoret flest mål i treningskampene og vært god! Han er jo konge i lufta. Ung er han også. Rart hvis ikke han får prøve seg litt i TL spør du meg.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 jan 04, 01:35
Diplomatisk uttalelse av Eggen.

Hvis Momo presterer, så tror jeg han vil være å finne på banen raskere enn Eggen her gir uttrykk for.

Mye vil avhenge av prestasjonene hans fremover...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jan 04, 08:23
Mommo er enda ung som kjell her nevner, og det er nok en av grunnene til at KTE ønsker å senke forventningsnivået til gutten. Personlig er jeg hellig overbevist om at vi får se Mommo i løpet av sesongen, men vi må huske at han så sent som i fjor spilte for et Særpelag i en lavere divisjon, og trenger nok noe tid på seg før han blir helt fortrolig med tempo og trøkk...

Nei, la gutta få tid til å utvikle seg, så skal vi se at KTE lar dem spille når de er modne for oppgaven...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 29 jan 04, 09:12
Endret: 29 jan 04, 09:15
Enig med KeJ. Hvis Mommo presterer bra utover i sesongen er nok KTE mer enn klar for å la han prøve seg på A-laget. Stoler fult og helt på at Da Boss utnytter det spillermateriellet som til enhver tid er tilgjengelig, på best mulig måte...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


torhen

Knøttespiller
Ble medlem: 06 mai 03
Innlegg: 54

Lagt til: 29 jan 04, 10:53
Momo bør absolutt få spilletid i år etter det han har vist i treningskampene. Han kan være tungen på vektskåla med fart og spenst det siste kvarteret.

---------------------------

TH


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 30 jan 04, 00:02
problemet naa blir vel at det blir bra kamp om de 2 plassene paa b-laget ogsaa.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24