Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio Piroja til Aafk ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

SuperAafk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 10
Innlegg: 8

Lagt til: 15 jan 10, 16:53
Hei Beklager at jeg starter ny tråd, men tenkte det ville være lettere og få oppmerksomheten deres da ;) Det går rykter på Speakers Corner at Raio Piroja er klar for Aafk. Noen her inne som vet mer ?:)

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 15 jan 10, 16:57

aafk hadde ikke råd til raio for 1 måned siden så jeg tviler sterk på det

---------------------------

jaddajadda


SuperAafk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 10
Innlegg: 8

Lagt til: 15 jan 10, 16:58

Det var før eksterne investorer var klar til å ''punge ut'' Sealed


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 jan 10, 17:25

"The rules of three"

Har Aafk råd til tre millioner for å kjøpe ham fri, og tre millioner i lønn over tre år?

I så fall gratulerer med en duellsterk stopper, som alltid gir alt i enhver situasjon!

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 15 jan 10, 17:57

Opprinnelig postet av SuperAafk

Det var før eksterne investorer var klar til å ''punge ut'' Sealed

Snakka med Svinøy på tlf fra Spania. Ukjent for han. Dette blir det nok ikke noe av. Muligens hvis Kenta får sparken etter forsovinga til avreisa til La Manga.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jan 10, 18:01

Raijo er en spiller med klare styrker, men også noen svakheter. Synes Raijo skal tenke litt over, det å spille nesten 2/3 av kampene på kunstgress. Synes ikke han kommer like mye til sin rett der..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 15 jan 10, 18:17

Han burde også tenke på at her er han en folkehelt, noe han ikke har noen garanti for at han vil være i andre klubber


SuperAafk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 10
Innlegg: 8

Lagt til: 16 jan 10, 18:39

Piiroja er i forhandlinger med Aafk. Dersom ikke forhandlingene strander i helgen blir han nåkk presentert mandag..Smile


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 10, 00:10

Aalesund dropper Piiroja

http://fotball.smp.no/eliteserien/article157545.ece

---------------------------

You'll Never Walk Alone


SuperAafk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 10
Innlegg: 8

Lagt til: 17 jan 10, 00:11

tro meg, har lest den der. Men vent til mandag / tirsdag... Da får du seeLaughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 jan 10, 00:18

Opprinnelig postet av kjell-H

Aalesund dropper Piiroja

http://fotball.smp.no/eliteserien/article157545.ece

Denne artikkelen er fra 16. desember, altså 1 mnd gammel. Ting skjer i fotballverdenen. Jeg tror AaFK-mannen her inne snakker sant, og at Piiroja skriver under for tangogjengen til uka. 

Da håper jeg FFKs Estlandstalentspeiding opphører.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 10, 00:18

sorry det var en gammel link.hehe

Går han så håper jeg at vi hvertfall får 2,5mill for han så vi ikke gir bort han oxo

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 17 jan 10, 01:43

Synd at Raio ser ut til å forlate oss, vet ikke helt om han har innsett at han er en folkehelt her i Fredrikstad. Tviler desverre på at han klarer å leve opp til det han har prestert i FFK, spesielt nå som han skal spille godt over halvparten av kampene på kunstgress. dersom han går til Aafk.

Det postive er vel at spillerinvest får 3 mill og at dette sannsynligvis gir oss nok kapital til å kjøpe Everton. Laughing


erfo

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03
Innlegg: 65

Lagt til: 17 jan 10, 09:37

Opprinnelig postet av Gonzales

Synd at Raio ser ut til å forlate oss, vet ikke helt om han har innsett at han er en folkehelt her i Fredrikstad. Tviler desverre på at han klarer å leve opp til det han har prestert i FFK, spesielt nå som han skal spille godt over halvparten av kampene på kunstgress. dersom han går til Aafk.

Det postive er vel at spillerinvest får 3 mill og at dette sannsynligvis gir oss nok kapital til å kjøpe Everton. Laughing

De 3 millionene tror jeg går til talentspeiding i Estland. Den avtalen må klubben komme seg ut av på en eller annen måte.

---------------------------

erfo


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jan 10, 17:00

Opprinnelig postet av SuperAafk

Piiroja er i forhandlinger med Aafk. Dersom ikke forhandlingene strander i helgen blir han nåkk presentert mandag..Smile

Aafk er i Spania og det er ingen forhandlinger.


SuperAafk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jan 10
Innlegg: 8

Lagt til: 17 jan 10, 17:02

Følger du ikke med ? Wink

Aafk kom hjem fra Gran Canaria igår. Å etter hva mine kilder vet, er Piiroja idag i forhandlinger med AafkLaughing


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 jan 10, 20:42

Kan virke sånn på forumet til bønda(aalesund) At piroja er der nå.Dere kan lese selv og tolke det som dere selv vil.

http://www.aafk.no/default.aspx?view=app_discussion&app=73&app_id=73&menu=629&topic=20333&from_page=

---------------------------

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 jan 10, 20:56

Lest igjennom forum vedr Raio på ÅFK sidene..... mange morsomme rykter, "Jeg har sett Raio i byen" varianter..... ikke ulikt mange av de "ryktene" det har vært her på forumet.

Ikke mye konkret der !!!!!!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 17 jan 10, 21:12

Opprinnelig postet av hasse33

Lest igjennom forum vedr Raio på ÅFK sidene..... mange morsomme rykter, "Jeg har sett Raio i byen" varianter..... ikke ulikt mange av de "ryktene" det har vært her på forumet.

Ikke mye konkret der !!!!!!

Utifra det jeg så, så virket det som et par av dem som var "sikre" var veldig pålitelige kilder.

Jeg kan ikke fatt og begripe hva Raio skal gjøre i Ålesund! Er det nye fiskevann han er på utkikk etter?
Han har vært med på å spille oss ned og kan være den viktigste bidragsyteren for å få oss rett opp igjen. Et år i adecco klarer han vel?

Om han ikke vil spille i adecco, kunne vi heller prøvd å leie ham ut slik at vi har han i TL neste år igjen.
Jeg får vondt i langt ned i lilletåa ved tanken på raio i Europas styggeste drakt og sjansen for at vi skal spille MOT ham neste årYell


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jan 10, 21:15

rart ikke det noe i media om dette da.. vi kan vel også drive slik... jeg tror det ikke føre jeg leser det

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24