Husk meg
Brukernavn
Passord

Runar W. Henriksen fratrer sin stilling

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jan 10, 23:11

det bør få konsekvenser for jaran pga at han er talsmann som skal ha oppsyn med saker og publikasjoner fra PH

og som medlem av plankehaugen så tar jeg iallfall sterk avstand fra den type oppførsel.

---------------------------

jaddajadda


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 15 jan 10, 23:13
Endret: 15 jan 10, 23:14
Endret av: madcow

-

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 jan 10, 23:14

når har vel unge Berg sansynligvis ikke tenkt helt igjennom saken igjen, han burde vel konsentrere seg om å hjelpe klubben. Om ikke noe skjer fra den fronten snart, er det bare å melde seg ut.

Tror medlemskapspengene som vi betaler til Pankehaugen kommer bedre med til sportslig satsing i steden for de de driver med for tiden.

Anbefaler flere å vurdere å terminere medlemskapet om de ikke snart tar til fornuft og bidrar med noe til den nye sesongen.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jan 10, 23:15

Takk får alt Runar! Laughing


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jan 10, 23:21

jaran er en grei fyr han men her har han vært kortenkt og ganske ufin mot en direktør som helt sikkert ikke hadde som mål å bli kjeppjaget ut av klubben etter noen måneder og som faktisk var med på å si opp sin stilling for å bedre klubbens økonomi og når du nevner det å være glad for at en har sluttet i jobben så er det noe helt annet en å feire med billig øl og sang fordi du endelig er kvitt noen  det er på sidestilling med mobbing

---------------------------

jaddajadda


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jan 10, 23:25

Off Topic Fun Fact:

Det må ha vært verdens lengste setning lordofwhat!

Men ja, jeg er enig.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 jan 10, 23:25

Forkastelig er ordet ja.... Kan legge til skammelig.

Tror jeg faktisk slenger på barnslig og!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jan 10, 23:26

jeg legger aldri ved punktum !!!

---------------------------

jaddajadda


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jan 10, 23:29

Skal ikke se bort ifra at Henriksen tar seg en billig øl han oxo for han har spilt lotto imorgen.Hehe

Henriksen har jo på en måte mobbet folk han oxo så nå får han smake sin egen medisin.

Noen har hvertfall lekket ut saker om FFK.Hvem vet,kanskje var det henriksen som var vuldvarpen?

Men samma det nå.Endelig har han sluttet i ffk.

Er veldig happy nåLaughing

---------------------------

You'll Never Walk Alone


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 15 jan 10, 23:32

Kanskje PH hadde vært tjent med en ny leder som var mer opptatt av å drive en supporterklubb enn å mobbe.

Kanskje Ph burde konsentrere seg om å være en positiv element for klubben enn talerør for gamle kjente - heller tar jeg feil??

Og nestemann ut er .....

 


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jan 10, 23:33

maskotten flisa eller hva han het ??

---------------------------

jaddajadda


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jan 10, 23:35

Opprinnelig postet av lordofwhat

maskotten flisa eller hva han het ??

La oss håpe denne figuren Flisa jobber gratis...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jan 10, 23:35

Opprinnelig postet av rød og hvit

Kanskje PH hadde vært tjent med en ny leder som var mer opptatt av å drive en supporterklubb enn å mobbe.

Kanskje Ph burde konsentrere seg om å være en positiv element for klubben enn talerør for gamle kjente - heller tar jeg feil??

Og nestemann ut er .....

 

Ja er enig der.De kunne hvertfall ha spart seg for å lage bråk når vi skulle ut i kvalik kamp

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jan 10, 23:35

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Runar Henriksen får helt sinnsykt med pepper både her og på f-b for øyeblikket. Mulig han fortjener litt, men mange går langt over streken . Plankehaugen går enda lenger. De har sendt ut en felles mail til sine medlemmer at i dag skal det festes skikkelig på Kjellærn pub. Det vil bli servert billig øl pga RWH sin avgang. Dette grenser til ren og skjær mobbing av RWH, og er i mine øyne helt usmakelig. Blir kvalm på Plankehaugens vegne.

Er helt sikkert en nødvendighet at RWH forsvinner fra sin post, men dette rotteracet fortjener ikke han eller familien.Han har fått nok skitt i det siste. Er småsjokkert.

Dem prøver vel bare å gjøre litt penger på saken. Har ikke buisnissen blitt det viktigste der igården..


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 jan 10, 23:38

La oss håpe denne figuren Flisa jobber gratis...

 

kan jeg aldri tenke meg Cool

---------------------------

jaddajadda


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jan 10, 00:03

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Runar Henriksen får helt sinnsykt med pepper både her og på f-b for øyeblikket. Mulig han fortjener litt, men mange går langt over streken . Plankehaugen går enda lenger. De har sendt ut en felles mail til sine medlemmer at i dag skal det festes skikkelig på Kjellærn pub. Det vil bli servert billig øl pga RWH sin avgang. Dette grenser til ren og skjær mobbing av RWH, og er i mine øyne helt usmakelig. Blir kvalm på Plankehaugens vegne.

Er helt sikkert en nødvendighet at RWH forsvinner fra sin post, men dette rotteracet fortjener ikke han eller familien.Han har fått nok skitt i det siste. Er småsjokkert.

Sitat fra Facebook:

Henriksens avgang:)


For alle som skal på byen ikveld feires Henriksens avgang som FFK-direktør på Kjellærn Sportspub.Siden Supportercafè 1903 holder stengt lørdagskvelder (Med enkelte unntak) vil jeg på det sterkeste anbefale å feire denne begivenheten på byen flotteste pub!Det er ventet mange glade FFK-elskere og prisene er for anledningen svært hyggelige!!

 

Skal si jeg ble fornøyd da Henriksen gikk, men da jeg fikk denne på innboksen på FB, da ble jeg rett og slett grinete..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jan 10, 00:19

Hællæ og gratulerer med dagen.

I dag fratrer Runar Henriksen sin stilling i FFK, og det skal feires. Det vil bli hyggelige priser i baren på Kjellær'n sportspub. Håper du kommer og feirer sammen med andre glade FFK supportere.

Fra PHs mail

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 jan 10, 00:23

Er glad jeg ikke er PH medlem, for det her er flaut!
Er vel noen som bør gå litt i seg selv, og kanskje gjøre det samme som Henriksen. Pakke sekken, and get the hell out of Dodge!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 jan 10, 00:32

Det ble startet en enorm kampansje for å bli kvitt henriksen og det var greit nok det. Men det burde også blitt startet en enorm kampanje for å bli kvitt personen som står bak dette påfunnet. Dette er trakasering og mobbing på det værste. Dette kan ikke kalles et forsøk på å være morsom en gang.

---------------------------

It's only one united. Leeds United


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jan 10, 00:39
Endret: 16 jan 10, 00:40
Endret av: FFKgutt1

sant sant

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f