Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere klubber sliter med å få lisens?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jan 10, 06:01
Endret: 13 jan 10, 07:25
Endret av: denialsander

I går røpet lederen av Klubblisensnemnda. Jan Løkling, at tre-fire klubber har søkt om ny utsettelse fordi de sliter med å komme på plussiden i regnskapet.

Klubbene som ytret ønske om ny utsettelse har for øvrig fått blankt avslag fra Klubblisensnemnda.

Følgende klubber må i morgen dokumentere positiv egenkapital: Lyn, Tromsø, Strømsgodset, Start, Stabæk (samlet kvinner og menn), Stavanger IF, Løv-Ham, Sarpsborg 08, Moss, Kongsvinger, HamKam, Notodden, Hønefoss, Skeid, Haugesund, Amazon Grimstad og Trondheims/Ørn.

Kanskje spiller vi i Tippeligaen likevel?

Hvem fra Tippeligaen tror dere det er?

Mod: Flyttet til en tråd om fotball generelt. Dersom dette blir relevant for FFK kan det diskuteres i FFK-tråden seinere.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 jan 10, 10:04

Hamkam, Moss, Lyn og kanskje Sarp 08 vil jeg tippe. Står det noe spesifikt om at det er tippeligaklubber blant de tre-fire klubbene som har søkt om utsettelse?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 13 jan 10, 11:07

Ham-Kam trenger vel strengt tatt ikke ettersom de er i andredivisjon. Men de søkte kanskje tilfelle noen av de andre ikke fikk lisens? Lyn må vel være den ene med Moss som den andre grunnet stadion.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 16 jan 10, 18:14

Opprinnelig postet av ffk1903

Hamkam, Moss, Lyn og kanskje Sarp 08 vil jeg tippe. Står det noe spesifikt om at det er tippeligaklubber blant de tre-fire klubbene som har søkt om utsettelse?

Tror ikke at Sarp 08 er blandt dem, iom jeg leste på sa.no at de styrte mot et milionoverskudd.

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23