Flere klubber sliter med å få lisens?
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 13 jan 10, 06:01
Endret: 13 jan 10, 07:25
Endret av: denialsander
I går røpet lederen av Klubblisensnemnda. Jan Løkling, at tre-fire klubber har søkt om ny utsettelse fordi de sliter med å komme på plussiden i regnskapet.
Klubbene som ytret ønske om ny utsettelse har for øvrig fått blankt avslag fra Klubblisensnemnda.
Følgende klubber må i morgen dokumentere positiv egenkapital: Lyn, Tromsø, Strømsgodset, Start, Stabæk (samlet kvinner og menn), Stavanger IF, Løv-Ham, Sarpsborg 08, Moss, Kongsvinger, HamKam, Notodden, Hønefoss, Skeid, Haugesund, Amazon Grimstad og Trondheims/Ørn.
Kanskje spiller vi i Tippeligaen likevel?
Hvem fra Tippeligaen tror dere det er?
Mod: Flyttet til en tråd om fotball generelt. Dersom dette blir relevant for FFK kan det diskuteres i FFK-tråden seinere.
Hamkam, Moss, Lyn og kanskje Sarp 08 vil jeg tippe. Står det noe spesifikt om at det er tippeligaklubber blant de tre-fire klubbene som har søkt om utsettelse?
Ham-Kam trenger vel strengt tatt ikke ettersom de er i andredivisjon. Men de søkte kanskje tilfelle noen av de andre ikke fikk lisens? Lyn må vel være den ene med Moss som den andre grunnet stadion.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av ffk1903
Hamkam, Moss, Lyn og kanskje Sarp 08 vil jeg tippe. Står det noe spesifikt om at det er tippeligaklubber blant de tre-fire klubbene som har søkt om utsettelse?
Tror ikke at Sarp 08 er blandt dem, iom jeg leste på sa.no at de styrte mot et milionoverskudd.
---------------------------
FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23