Husk meg
Brukernavn
Passord

ny forsanger ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mar 10, 18:23

jeg tar oppgava :P  he he.. Håper PH finner en som kan det..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 mar 10, 07:57

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Var jo drit bra de polske supporterne, da. Hadde vært kult om vi kanskje kunne få en polsk forsanger? Er jo masse polakker i byen, og sikkert noen som er sugen. Kjenner selv et par tre stykken som bor her i Gamlebyen, men er ikke sikker på om det er rette folka, men kan jo spørre. Stemning på forumet for dette?

Det høres bra ut.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 mar 10, 12:31

Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av Jon Syversen

Var jo drit bra de polske supporterne, da. Hadde vært kult om vi kanskje kunne få en polsk forsanger? Er jo masse polakker i byen, og sikkert noen som er sugen. Kjenner selv et par tre stykken som bor her i Gamlebyen, men er ikke sikker på om det er rette folka, men kan jo spørre. Stemning på forumet for dette?

Det høres bra ut.

 

Nja en leiesoldat som ikke brenner for klubben...... Tror det viktigste er å få på plass en som brenner for klubben og har utstrålig slik at han får med seg folk. Hjelper ikke være ivrig hvis han ikke klarer å få med seg massene. Men for meg har det ingen ting å si hvor folka kommer fra så lenge de brenner for klubben og klarer å få med seg hele feltet.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f