Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling som offentliggjøres

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 feb 10, 22:32

Før man begynner å kjefte på Plankehaugen, må man huske at de har sponset FFKs juniorlag med masse penger i 2009...

Det var en lignende stafett i fjor (her på ffksupporter.net også), i forbindelse med Tolver`n-prosjektet til FFK. Nå har de også lansert "Jeg er med", mens tomroar og andre initiativtagere har kommet med en glimrende kronerullingkampanje.

Jeg tror at FFK får inn mer enn nok penger fra folk her i Fredrikstad med disse tiltakene. Gi penger og vær positive, folkens. Ikke bruk så mye energi på å kritisere. :-)

 


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 21 feb 10, 22:38

Opprinnelig postet av Lemmy

Gi penger og vær positive, folkens. Ikke bruk så mye energi på å kritisere. :-)

 



Særdeles viktig poeng! Kunne ikke vært mer enig!

Bruk energien positivt! Gled dere over de som bidrar, motiver andre til å bidra, men dropp negativt fokus!

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 feb 10, 06:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg tror at FFK får inn mer enn nok penger fra folk her i Fredrikstad med disse tiltakene.

Javel. Naiv?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 feb 10, 07:10

Hva er det for noe galt med å spørre Plankehaugen om de kan bidra med noen kroner til FFK?

 Nå synes jeg dere går for langt med å kalle det for negativitet.

Skulle ikke ha sagt noe, hvis de hadde hatt dårlig økonomi, men det har de ikke.

Rart at ikke Plankehaugen skjønner verdien og den positiviten de får av meningmann og kanskje medieoppmerksomhet.

Det har jo vært negativitet rundt de i det siste, her har de jo muligheten til å vise seg fra sin beste side.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 feb 10, 08:40

Spør da, men ta kontakt selv patrioten... ingen har plikt til og skrive her..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 feb 10, 09:13

Du trenger ikke svare Keiko, men du gjør vel det bare for irritere?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 feb 10, 10:17

Ymer: Hvis du tror jeg mente at FFK får inn nok penger til å få økonomien på rett kjøl, så var det ikke det jeg mente. Og det skjønner du også.

Men disse tiltakene er unike, og vil skaffe FFK mer enn nok penger fra folk i byen. Selvfølgelig er det ikke nok til å redde den dårlige økonomien, men det er fortsatt viktige penger for FFK.

Jeg tror også dette fører med seg at flere får et slags "eieforhold" til klubben. Den dugnadsjobben som gjøres for å få klubben frisk igjen, er en jobb veldig mange i byen vil være med på. Dette skaper positivt engasjement, og jeg syns tiltaket gjør FFK mer folkelig igjen. Glimrende initiativ fra klubben!

Patrioten og Keiko: Angående Plankehaugen har jeg sagt mitt. De har bidratt masse fra før av. Kanskje burde de bidra mer aktivt rundt disse penge-tiltakene. Men da foreslår jeg at en av dere tar en telefon til Plankehaugen og spør.

Jeg sitter ikke hjemme med brukket bein og klager over hvor lite legen min hjelper meg uten å kontakte ham..


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 feb 10, 11:39

Løp og kjøp pins nå. Slutt å diskuter hva andre eventellt har gjort elle ikke gjort. Det hjelper ikke FFK at vi bare driver og diskuterer. Hvis vi kjøpte 3-4 pins hver, beholdt en selv og solgte de andre til venner og bekjente ville FFK ha penger til et par forsterkninger. Jokke har spillerne men mangler pengene.  Her er det snakk og små summer. 100kr har alle råd til uansett hav men gjør eller ikke gjør.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 22 feb 10, 16:02

Opprinnelig postet av Topscorer

Løp og kjøp pins nå. Slutt å diskuter hva andre eventellt har gjort elle ikke gjort. Det hjelper ikke FFK at vi bare driver og diskuterer. Hvis vi kjøpte 3-4 pins hver, beholdt en selv og solgte de andre til venner og bekjente ville FFK ha penger til et par forsterkninger. Jokke har spillerne men mangler pengene.  Her er det snakk og små summer. 100kr har alle råd til uansett hav men gjør eller ikke gjør.

Flotte tiltak dette her dere gjør. Jeg har gitt HOLTERS fullmakt til å selge mine to sesongkort (gevinst) og bedt han gi pengene hvor han synes det er best. Ser på det som en grei sponsing fra Stetind Hotell.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 feb 10, 12:22

Opprinnelig postet av keiko99

Spør da, men ta kontakt selv patrioten... ingen har plikt til og skrive her..

Opprinnelig postet av Patrioten

Du trenger ikke svare Keiko, men du gjør vel det bare for irritere?

Jeg opplever på ingen måte at keiko svarer deg for å irritere, men han svarer kanskje noe kort.

Det han mener er at du kanskje bør forsøke å ringe eller ta kontakt med PH selv i stedet for å sitte og vente på at noen gjør det, eller irritere deg over at noen av representantene skal komme inn på forumet, lese dine innlegg og så svare for seg. Det er som keiko påpeker, ingen er pliktet til å gå inn på et uoffisielt forum for å svare på ting, selv om det handler om dem.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 10, 18:07
Endret: 23 feb 10, 18:13
Endret av: Patrioten

Skjønner ikke hvorfor du skriver om dette i denne tråden. her handler det om kronekrulling og ikke noe annet.

Tror ikke du skjønner hva som foregår mellom meg og Keiko på PM, hadde du vist det, ville du skjønt at han skriver dette bare for å irritere meg.

Du vet like godt som meg, at  noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.

 

Dette kunne tatt med meg på PM.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 feb 10, 20:56

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Du vet like godt som meg, at  noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.

Tror de ansvarlige er på håndballkamp, og dermed ikke har mulighet til å skrive herEmbarassed

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 10, 22:45

Men, nå kutter vi ut dette, er vel ikke noe å diskutere dette?

De får svare om de har lyst, hvis ikke er det ikke noe mer å tenke på.


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 24 feb 10, 10:56

Slik jeg har forstått det er styremedlemmer i Plankehaugen med i prosjektgruppa for "Jeg er med" aksjonen.

I tillegg sponset de juniorlaget ifjor med i overkant av 85.000,-

Synes ikke det er så værst jeg...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 feb 10, 13:39

da får vi håpe de kjøper noen tusen  pins på denne aksjonen


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 feb 10, 09:57

Opprinnelig postet av Patrioten

Skjønner ikke hvorfor du skriver om dette i denne tråden. her handler det om kronekrulling og ikke noe annet.

Men det skjønner jeg! Du henger ut Plankehaugenstyret offentlig på dette uoffisielle forumet for å ikke bidra med kapital til FFK. Det handler i sin tur om kronerullingen, og ditt nokså snevre syn på deres bidrag, eller mangel på bidrag. Hva PH har bidratt med eller ikke er for meg ukjent, og det er det tydeligvis for deg også og da synes jeg det er direkte usmakelig av deg å henge de ut.

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke du skjønner hva som foregår mellom meg og Keiko på PM, hadde du vist det, ville du skjønt at han skriver dette bare for å irritere meg.

Nei jeg har ikke det fjerneste begrep om hva keiko99 og du sender til hverandre på PM, og det interesserer meg egentlig midt i kneet. Om han skriver for å irritere deg så kan du bare overse ham. Da går du seirende ut av det.

Opprinnelig postet av Patrioten

Du vet like godt som meg, at  noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.

Ja det vet jeg veldig godt. Jeg har bl.a. sett at Jaran Berg har skrevet innlegg i mange tråder, og styremedlemmer i PH har også svart for seg i enkelttilfeller, men de er ikke pliktet til det! De kan være pliktet til å svare for seg på medlemsmøter med betalende medlemmer tilstede dersom temaet om kronerulling står på dagsorden eller det komme opp under "eventuelt". Jeg aner ikke hvor ofte noen av representantene er innom dette forumet heller. Har tanken slått deg at det kanskje ikke forekommer så ofte?

Opprinnelig postet av Patrioten

Dette kunne tatt med meg på PM.

 Hvis du sikter til meg så kunne jeg gjort det, men når du går usaklig til angrep på styret og personer som sitter der og prøver å hevde at mine svar ikke angår kronerullingen ser jeg meg nødt til å svare. Og jeg støtter fortsatt keiko99. Hvis du på død og liv skal ha Plankehaugenstyret i tale om denne saken så foreslår jeg at du tar en telefon til de eller melder det som sak til neste medlemsmøte.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 feb 10, 18:13

Opprinnelig postet av Scout

Opprinnelig postet av Patrioten

Skjønner ikke hvorfor du skriver om dette i denne tråden. her handler det om kronekrulling og ikke noe annet.

Men det skjønner jeg! Du henger ut Plankehaugenstyret offentlig på dette uoffisielle forumet for å ikke bidra med kapital til FFK. Det handler i sin tur om kronerullingen, og ditt nokså snevre syn på deres bidrag, eller mangel på bidrag. Hva PH har bidratt med eller ikke er for meg ukjent, og det er det tydeligvis for deg også og da synes jeg det er direkte usmakelig av deg å henge de ut.

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Kaller du å henge ut Plank

Tror ikke du skjønner hva som foregår mellom meg og Keiko på PM, hadde du vist det, ville du skjønt at han skriver dette bare for å irritere meg.

Nei jeg har ikke det fjerneste begrep om hva keiko99 og du sender til hverandre på PM, og det interesserer meg egentlig midt i kneet. Om han skriver for å irritere deg så kan du bare overse ham. Da går du seirende ut av det.

Opprinnelig postet av Patrioten

Du vet like godt som meg, at  noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.

Ja det vet jeg veldig godt. Jeg har bl.a. sett at Jaran Berg har skrevet innlegg i mange tråder, og styremedlemmer i PH har også svart for seg i enkelttilfeller, men de er ikke pliktet til det! De kan være pliktet til å svare for seg på medlemsmøter med betalende medlemmer tilstede dersom temaet om kronerulling står på dagsorden eller det komme opp under "eventuelt". Jeg aner ikke hvor ofte noen av representantene er innom dette forumet heller. Har tanken slått deg at det kanskje ikke forekommer så ofte?

Opprinnelig postet av Patrioten

Dette kunne tatt med meg på PM.

 Hvis du sikter til meg så kunne jeg gjort det, men når du går usaklig til angrep på styret og personer som sitter der og prøver å hevde at mine svar ikke angår kronerullingen ser jeg meg nødt til å svare. Og jeg støtter fortsatt keiko99. Hvis du på død og liv skal ha Plankehaugenstyret i tale om denne saken så foreslår jeg at du tar en telefon til de eller melder det som sak til neste medlemsmøte.

Det var da voldsomme greier. har du hatt en dårlig dag?

Virker jo nesten som du har lederen i Plankehaugen slik du overhøvler meg.

Her var det usmakelighet, går til angrep på de, at har plikt osv.

Skjønner ikke hva du mener med at jeg henger ut Plankehaugen?

 Jeg skrev at Plankehaugen burde være med å støtte FFK i denne aksjonen og du bruker sterke ord som å henge ut Plankehaugen, når jeg skrev slik. seriøst du mener ikke det?

Når det gjelder PH bidrag, ¨så er det ingenting i følge Tomroar. så her møter du deg selv i døren, Scout.

Jeg vet selvsagt at PH ikke har noe plikt til å svare her. men hadde de bare skrevet et par linjer om det, så hadde vi sluppet denne diskusjonen vi ta her nå.

P.s. Hvis du vil mer svar meg, tar vi det på PM.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 feb 10, 21:01

Opprinnelig postet av Patrioten

Når det gjelder PH bidrag, ¨så er det ingenting i følge Tomroar. så her møter du deg selv i døren, Scout.

TIl denne aksjonen kanskje ja, men som sagt tidligere de har for det første gått inn med ganske mye allerede, og det er jo ikke bare den ene aksjonen de kan støtte opp med, det var liksom det som var poenget.

Ellers så syns jeg teksten til Scout var flott :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 feb 10, 21:58

Vet jo at PH har vært flinke til å stille opp for FFK økonomisk før, det skal se de ha skryt for, skulle bare mangle.

 


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 feb 10, 08:44

Å diskutere på et slikt nivå, er helt uinteressant for meg Patrioten. Det er flott at du unner PH skryt for at de har bidratt tidligere da.

PS: Jeg hadde en meget god dag i går Cool

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24