Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling som offentliggjøres

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 jan 10, 23:16

IKKE TEMA:

Noik: Ta deg en bolle a gutten min, Sarpsborg 08 sliter like mye som FFK og Moss, vi er alle sammen i samme båt. Pengene kommer, men ta det med ro, det nye styret som virker mer habil, tryggere og kompetente enn det forrige styret som var her, driver å jobber med saken..

Det er vi supportere som skriker etter spillere, eneste jeg har sett Nordlie har skreket om er Everton, ellers så må vi klare oss med dem vi har, og bruke unge spillere.. SÅ nei, ingen spillere her før gjeld er gjort opp. Tilbake til Sarpsborg08, hører dere skylder Sarpsborg FK penger selv? Akkurat ja, ikke bedre dere nei.. Jeg har fulgt S08 hele sesongen og skrytt av jobben dere har gjort der oppe, men nå begynner respekten for dere å forsvinne.. Makan.. *irritert*

Tilbake til TEMA:

Syns det er flott at noen som dere vil gjøre dette for FFK, virkelig bra jobba ;)

Bare å si ifra så skal jeg se om jeg kan få satt inn noen lapper jeg også ;) Det her bør man bli med på ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 jan 10, 14:45

Historien om Aksjonen kommer i avisen når kreditor saken er løst, da blir det sannsynligvis slutten av neste uke, det er greit å være ferdig med denne. Journalist simensen vil holde kontroll på dette.

Angående kontoen, så blir det en spesial ordning med banken der to av initiativtakerne og Svein Johannesen må godkjenne uttak  alle tre, dette for å skape trygghet rundt pengene.

Stå på og verv, de første pengene er inne på kontoen.

FB  har lovet å lage en søyle på websiden som viser økningen fortløpende etter info fra aksjonen.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 jan 10, 15:02

Da sparer vi noen kroner til, kanskje det blir noen hundre lapper i lillegg også.

Denne aksjonen har jeg troen vil bli en suksess.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jan 10, 05:50

Er det langt unna før dere setter i gang?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jan 10, 23:20

Nå er det altså å bare åpne løommeboken?


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 jan 10, 03:17

Opprinnelig postet av tomroar

Navne publiseringen skal være med på å  legge press de aktuelle giverne. Jeg vi bruke dette mot de jeg kjenner, håper flere vil gjøre det samme.

Navn gjelder ikke bare privat personer men også firmaer.

Det er klart det er en god ide med navnelister i forhold til næringslivet som tomroar sier her. Fungerer jo på samme måte som Gull- Sølv og Bronseklubben. En prestisjesak for lokale firmaer, dette er smart, ikke vær så negative folkens! Gir Maler Hansen 10.000 så gjør nok mest sannsynlig Maler Olsen det og, ikke sant?!

For alle oss andre er det ingen popularitetssak, man gir det man kan avse!

Positivt tiltak, minner litt om Stjernensupporternes utallige innsamlinger til spillerforsterkninger. Stå på tomroar!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jan 10, 08:18

Håper ikke innsamlingen tar lang tid, klubben har jo nesten ikke spillere, så her må spillerne raskt på plass.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 jan 10, 11:23
Endret: 30 jan 10, 11:25
Endret av: tomroar

regner med at den kommer i avisen førstkommende mandag.  Snakket med Simensen i FB mandag denne uken, for å justere historien noe etter ønske fra de andre


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jan 10, 11:44

Kan man øremerke kronerullingen til f.eks finansiering av Everton ? "Min våte drøm" er å se Everton herje på stadion i sesongen 2010. Cool

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 jan 10, 12:40

Hadde vært glitrende om vi fikk Everton tilbake, jeg tror han ville blitt en hit.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 jan 10, 13:16
Endret: 30 jan 10, 13:16
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av Patrioten

Da sparer vi noen kroner til, kanskje det blir noen hundre lapper i lillegg også.

Denne aksjonen har jeg troen vil bli en suksess.

 

LOL, like stor suksess som da ph hjalp til for å få Kvisvik hitLaughing


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 jan 10, 18:38

Opprinnelig postet av hasse33

Kan man øremerke kronerullingen til f.eks finansiering av Everton ? "Min våte drøm" er å se Everton herje på stadion i sesongen 2010. Cool

 

Jeg tror ikke det burde være noe problem å hente nok penger for å kjøpe Everton, da prisen jo visstnok skulle ha blitt redusert drastisk. Men utfordringen blir hvis Everton krever en skyhøy lønn. Og denne er det jo klubben som må betale. Det blir nok verre å få til nå. Både fordi de ikke har råd, men også for ikke å kjøre lønnsspiralen oppover igjen. Nå som de muligens får de andre spillerne til å redusere lønnen sin med 10% (det var iallefall det spillerne ga uttrykk for hvis Nordlie forsvant), så blir det feil å tilby Everton en mye høyere lønn slik situasjonen er nå. Så hvis Everton har andre alternative klubber i sikte, tror jeg nok han er tapt for FFK. Hvis det derimot ikke finnes andre alternativer foreløpig, kan det jo hende han vil fortsette her for å fortsette karierren videre i Europa etter å ha vist seg fram i FFK drakt først.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jan 10, 23:21

La oss starte med å rulle inn kroner til kjøp og drift av Everton...garantert en investering som vil lønne seg


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jan 10, 04:21

Hvor mange penger kan det svare snakk i forhold til han?


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 01 feb 10, 10:09
Endret: 01 feb 10, 10:19
Endret av: Kris

Kronerulling er ingen dum ide! Stjernen har gjort dette flere ganger med gode resultater. Men lurer på om mannen i gata heller sender penger til Haiti i stede for FFK i disse dager..


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 feb 10, 10:20

Det går an å samle inn penger til flere gode formål samtidig, det ene utelukker ikke det andre.

Plakater ang kronerulling er hengt opp noen steder i byen, tror det henger en i PUB'en til Plankehaugen, flere kommer.

Det er også laget en liten trykksak som informerer om saken

Fortsatt ikke kommet på trykk i avisen, det følges opp.

Nå gjenstår det å se om vi supportere også ønsker å bistå og ikke bare forforvente at FSI og andre investorer skal bidra.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 feb 10, 11:30

Opprinnelig postet av Kris

Kronerulling er ingen dum ide! Stjernen har gjort dette flere ganger med gode resultater. Men lurer på om mannen i gata heller sender penger til Haiti i stede for FFK i disse dager..

Hva med både og istedet for enten eller??Tongue out


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 feb 10, 20:20

Sammen med andre FFK ildsjeler starter Anders og Nils Kristian Holme nå en kronerulling for FFK.

Duoen har allerede samlet inn 15000 kroner allerede.

Vi synes dette er en passende anledning til å gi noe tilbake til en klubb som har gledet oss meget sier de to ivrige FFK patriotene.

Stsrtet planleggingen før jul.

Det var før juletider at duoen startet planleggingen av kronerullingten til FFK.

I takt med de mange negative oppslagene og den dystre økonomien fant de to ut at de ønsket å bidra med noe i klubben i deres hjerte.

Sammen med venner og bekjente har de to pratet om denne ideen og fått postive tilbameldinger.

Miniumt 1000 kroner.

Minste prisen de har satt for å delta på aksjonen er 1000 kroner og inntektene er øremerket den sportslige satsningen.

Vi føler at vi må ha en slik miinste pris, slik at det monner skikkelig, vi oppdrer venner, supportere og bedrifter til å gå sammen om å bidra.

Duoen røper at det allerede har meldt seg mange intereserte og at pengene allerede har begynt å komme inn på kontoen.

Vi har en liste på 15-20 personer som har sagt seg interessert

Nå håper de at enda flere vil bidra.

Vi har laget plakater og små kort, som vi nå har distribuert rundt i ulike kanaler.

Vi gjør først og  fremst dette, for å takke for alle de gode studene med FFK.

Aksjonens kontonummer er 50052980000.

Skriver FB


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 feb 10, 20:29

Setter inn kroner i morgenTongue out


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 02 feb 10, 21:34

Synes denne minimussummen er skammelig. Så 5 personer som gir 200,- hver er ikke like mye verdt som en som gir 1000,-? TULL i den situasjonen FFK er i om dagen. Her burde hver eneste krone være til hjelp.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 11 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3