Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Nordlie fortjener støtte.

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 des 09, 12:48

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja mange finurlige måter å se ting på, hvis man virkelig vil. Da regner jeg med at du har fått med deg at Nordlie tok mer poeng i snitt en både Aune og Grønhagen også.... 

Ihvertfall minst to måter å se dette på; Du vet ikke om laget hadde tatt like mange poeng også uten Nordlie i de kampene. Dermed: Bare spekulasjon at Nordlie hadde noe å si for poengsnittet på slutten av sesongen. Faktum er at "han" tapte de to viktigste kampene på slutten av sesongen, mot Molde og Sarp08. Moldetapet kan vel svelges, det er jo et topplag, men mot Særp??


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 jan 10, 09:20

Jeg registrerer i den andre tråden at Tom Nordlies populæritet er dalende. Har det endelig gått et lys opp for de som på død og liv mente Tom Nordlie var rett mann for FFK på lang sikt? Da vi spurte om han var rett mann for FFK på langsikt i tidene rundt ansettelsen så svarte hele 68% at han var rett mann.

Akkurat nå er nesten 83% enige om at han ikke er rett mann. Hva har skjedd? Har folk endelig skjønt det flere av oss skjønte allerede da han ble ansatt, at Tom Nordlie ikke er rett mann? Eller er det rett og slett for å få ro i klubben og at å gi Tom Nordlie sparken er det enkleste tiltaket?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jan 10, 12:26

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg registrerer i den andre tråden at Tom Nordlies populæritet er dalende. Har det endelig gått et lys opp for de som på død og liv mente Tom Nordlie var rett mann for FFK på lang sikt? Da vi spurte om han var rett mann for FFK på langsikt i tidene rundt ansettelsen så svarte hele 68% at han var rett mann.

Akkurat nå er nesten 83% enige om at han ikke er rett mann. Hva har skjedd? Har folk endelig skjønt det flere av oss skjønte allerede da han ble ansatt, at Tom Nordlie ikke er rett mann? Eller er det rett og slett for å få ro i klubben og at å gi Tom Nordlie sparken er det enkleste tiltaket?

Tom Nordlie har aldri vært rett mann for FFK. Uansett.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 06 jan 10, 13:03

Nordlie fikk en så dårlig start i FFK grunnet kaoset i klubben og spillernes innstilling at jeg synes det egentlig er svært vanskelig å si noe om han som trener for FFK. Kan hende at de mest negative og uproffe spillerne ikke er med lengre også.

Nordlie på så lang kontrakt er nok som å pisse i buksa for å holde varmen, men jeg ser gjerne at det er varmt i 2010.  Så får FFK heller se på hans væremåte og status da.

Alternativet er å først bruke millioner på å kvitte seg med han for så å bruke tid og enda mer penger på å få tak i en ny trener for det må vi ha om FFK skal opp igjen.  Og hvem vil inn i FFK nå?  Tror jeg vill kviet meg for jobbtilbud derfra om det så hadde vært IT relatert.

Konklusjonen er vel at Nordlie eller ikke Nordlie, det må uansett tas andre grep i tillegg.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 15 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340